15-03-2017 09:44
mcumberpl pisze:zrozumiałą konsekwencją działania Banku.
Tylko dlaczego, zwłaszcza przedsiębiorcy, nie mogą zrozumieć tej konsekwencji??
To bardzo budujące że w nowym systemie muszę kilka razy dłużej siedzieć żeby zrobić to co w starym w oka mgnieniu.
Mam monitor 28" więc można sobie wyobrazić moje odczucia estetyczne tego nowego potworka.
15-03-2017 09:58
15-03-2017 10:00
Bo jak sama nazwa wskazuje, telefon służy do "telefonowania"
15-03-2017 10:00 | Edytowano: 15-03-2017 10:01
@MarxHCE kosztuje Cię 7 zł/msc jeśli w danym miesiącu nie wykonasz transakcji kartami (różnymi - Visa Zbliżeniowa, Zbliżak Visa, Mastercard w telefonie, Debit MasterCard Zbliżeniowa) na co najmniej 300 zł. Reszta free
W zasadzie, działa to tak samo jak Visa Zbliżeniowa
A informacje o karcie masz jak najbardziej wyszczególnione: https://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/mastercard-w-telefonie
15-03-2017 12:26
A ja w ramach protestu wobec postępowania banku dot nowego systemu wycofałem wszystkie oszczędności z ING . Było tego ponad 200000 pln . Poza tym w m banku oferują dużo lepsze warunki . Konto ING od tej pory będę traktował jako czysto techniczne , do płacenia poleceń zapłaty bo za dużo odkręcania żeby to zmienic. Tutaj nie zamierzam już zaglądac bo to i tak nic nie daje . Pozdrawiam wszystkich forumowiczów !
15-03-2017 12:57
august pisze:A ja w ramach protestu wobec postępowania banku dot nowego systemu wycofałem wszystkie oszczędności z ING . Było tego ponad 200000 pln . Poza tym w m banku oferują dużo lepsze warunki . Konto ING od tej pory będę traktował jako czysto techniczne , do płacenia poleceń zapłaty bo za dużo odkręcania żeby to zmienic. Tutaj nie zamierzam już zaglądac bo to i tak nic nie daje . Pozdrawiam wszystkich forumowiczów !
lol, z deszczu pod rynnę akurat serwis mbanku jest jeszcze bardziej tragiczny niż to co pokazało ING... a ilość oszczędności - pewnie za bardzo nawet tego nie odczują ;-)
15-03-2017 16:42
Ale august nie jest jedyny.
Też wszystko z ING zabrałem, pozamykałem konta (zwykłe, firmowe, oszczędnościowe, walutowe, karty), teraz przenosi się reszta rodziny. Trochę tych kont było.
Pisanie tu nic nie daje - przecież trwa tak gdzieś od roku. Mają to "w poważaniu".
Bankowi opłaca się bardziej namawiać nowych klientów na zakładanie konta płacąc w promocji po 120-220 PLN, niż słuchać "dziwnych sugestii" i nie tracić starych.
Co do serwisu mbanku to jest gorszy od starego ING, ale od nowego IMO znacznie lepszy.
Oszczędności to już dawno lepiej było trzymać gdzie indziej, tylko nie wszyscy rozleniwieni dobrym systemem szukali alternatywy. Aktualna promocja - przez 4 miesiące 2%, potem 0,7%. A może 0.01% EUR? I w dużych i w mniejszych bankach można znaleźć znacznie lepsze oferty. I jeszcze się cieszą a nie tłumaczą, że wszystko jest cacy bo mistyczni klienci tak chcieli.
Pozdrawiam wszystkich.
Tak jak august zmieniłem na inne miejsca, dużo lepiej na tym wyszedłem i teraz mogę tylko zaglądać okazyjnie.
Ale tak dobrego systemu bankowości elektronicznej jak wyłączany właśnie system to nie znalazłem - może Wam się uda.
15-03-2017 22:58
Na moje uwagi dot. intuicyjnyści i prostoty (nie)mojego ing dostałem taką odpowiedź:
"Nowa bankowość internetowa jest jednak bardziej intuicyjnym i prostszym systemem".
Spodziewałem się, że moderatorzy/pracownicy banku postarają sie przekonać nas jakimiś argumentami czy przykładami. Pokazać dobre strony kolorowych balonów.
My użytkownicy piszemy, co konkretnie jest nie tak, dlaczego i jak to poprawić. Tymczasem ING w kólko powtarza frazesy o wirtualnych klientach, rzekomych badaniach i że zmian nie planują.
Nie ma sensu uczestniczyć w tej dyskusji. Nie ma sensu w takim banku trzymać pieniędzy. ING już kompletnie nie liczy się z ludźmi.
Tak, też deklaruję wycofanie oszczędności z ING.
16-03-2017 10:49
wojciech pisze:
Dobra, opublikowałem styl zmniejszający pozycje historii i elementy do wyboru przy robieniu przelewu - dostępny na userstyles. Żeby załadować styl potrzebna jest wtyczka Stylish dostępna na większość popularnych przeglądarek.
W planie jest zmniejszenie pozostałych elementów - pola wprowadzania danych i inne (co prawda byłoby miło, gdyby ING przestało nas maltretować tym gigantyzmem i samo wprowadziło opcje "interfejst kompaktowy" ale skoro jej teraz nie ma a za niedługo zacznie się bardziej natarczywe przymuszanie do nowego systemu to trzeba sobie samemu radzić ).
Z naszej strony nie polecamy używania wtyczek, które uzyskują dostęp do strony, ale to już kwestia zaufania użytkowników do twórców takich narzędzi. Jeśli jednak masz ochotę sprawdzić się z najlepszymi i w 24h zaprojektować bank przyszłości, zapraszamy na globalny hackathon ING 24hCodING, który odbędzie się 12/13 maja w Starej Walcowni w Katowicach. Więcej znajdziesz tutaj: www.24hcoding.com
16-03-2017 13:59
KamilaC pisze:Z naszej strony nie polecamy używania wtyczek, które uzyskują dostęp do strony, ale to już kwestia zaufania użytkowników do twórców takich narzędzi. Jeśli jednak masz ochotę sprawdzić się z najlepszymi i w 24h zaprojektować bank przyszłości, zapraszamy na globalny hackathon ING 24hCodING, który odbędzie się 12/13 maja w Starej Walcowni w Katowicach. Więcej znajdziesz tutaj: www.24hcoding.com
Ale ta wtyczka (Stylish) ma dostęp jedynie do warstwy prezentacji (CSS) i jej działanie można porównać do domalowaniu wąsów na plakacie jakiejś gwiazdki pop, który wisi gdzieś na ścianie... to wciąż ta sama gwiazdka pop z jej okropnym repertuarem, ale przynajmniej nie straszy tak bardzo jej widok Z resztą arkusz CSS jest publicznie dostępny i każdy może sobie zobaczyć co jest zmieniane (raptem kilka właściwości).
Co do 24h-coding... mam mieszane uczucia: primo - pewnie nie zwracacie kosztów dojazdu (na pewnoe nie, vide regulamin, no ale ) więc średnio mi się to kalkuluje po wtóre - bank zastrzega sobie prawo do pierszeństwa do pomysłu, a biorąc poprawkę na motywację (dyrektywę unijną, która zmusza banki do udostępnienia publicznego API do dostępu do konta) to... można poczekać na to publiczne API i samemu sobie zrobić aplikację ;-) i w końcu nie będzie trzeba się męczyć z nowym interfejsem i aplikacją mobilną bo będzie można użyć osobnych (co wiecej - będzie można mieć w jednej aplikacji skonfigurowane wiele kont!).
Więc o ile sama idea hackatonu do mnei średnio przemawia, cieszy to co będzie w przyszłości ;-)
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |