A jest coś w zamian? Czy po prostu zostawiliscie użytkowników na lodzie?
0
3
Doradca z ambicjami III
16-11-2019
0
5
Doradca z ambicjami III
16-11-2019
Widzę że cichcem wycofano niedoszłą usługę QLIPS czyli wygodne płatności za rachunki wtedy kiedy ja chcę. Stara usługa pod inną nazwą działała świetnie, ale nie zdołaliście jej zmigrowac do nowego interfejsu, i teraz widzę jest już oficjalna porażka tego systemu. Co ciekawe wyszukiwarka nie umie znaleźć nic pod hasłem QLIPS na forum, a pisałem tu o tym nie raz. Więc albo wycięto wątek, albo wyszuk
...
0
1
Doradca z ambicjami III
09-09-2019
Mamy kolejny rok i nadal nic, usługa nie działa
0
7
Doradca z ambicjami III
16-11-2019
4 miesiąc mija, nadal nic? Czy możecie zdradzić, co stoi na przeszkodzie?
0
9
Doradca z ambicjami III
16-11-2019
Chyba wyraźnie napisałem, że nie akceptuje odpowiedzi jak rozwiązanie. Skoro nie da się z usługi skorzystać to jakie to jest rozwiązanie? Czy ktoś z was ma kłopoty z logicznym myśleniem? Jak wam sprzedam samochód który działa tylko nie ma kół, to też zaakceptujecuie takie rozwiązanie?
Fakty są takie że usunęliście działające rozwiązanie, a nowe nie działa, bo nie ma ani jednego dostępnego dostawcy....
0
10
Doradca z ambicjami III
16-11-2019
Jak można zaakceptować taką odpowiedź jako rozwiązanie problemu? Przecież to czysta kpina. Problem nie został rozwiązany. Qlip wciąż nie działa. To już chyba pół roku.
Jakim cudem sami sobie ustawiacie że coś jest rozwiązane? Po co takie forum? Czy mogę oznaczyć, że problem nie został rozwiązany? Może można złożyć gdzieś skargę na takie traktowanie?
0
12
Doradca z ambicjami III
16-11-2019
Kiedy wróci Invoobil czyli aktualnie Qlip do ING? Inne banki już to mają, a ze strony ING cisza. Trochę mnie wkurzył fakt usunięcia tego z systemu - liczyłem że nowa wersja pojawi sie znacznie szybciej.
0
14
Doradca z ambicjami III
16-11-2019
W aplikacji nie ma historii powiadomień push, proszę nie wprowadzać użytkowników w błąd.
Mam dzwonić na infolinię będąc np w Maroko bo bankowi nie chce się użyć sprawdzonej technologii czyli SMS? Jeśli to żart, to kiepski. Podejrzewam jednak że to po prostu brak wyobraźni kogoś w banku. Skoda że ta decyzyjna osoba nie czyta forum. Pewnie siedzi na Karaibach w nagrodę za "świetną" aplikacje...
1
0
Doradca z ambicjami III
14-05-2019
Oczywiście, lepiej być ślepcem i nie widzieć wad. Ostatnio dostałem powiadomienie push o przekroczeniu jakiegoś limitu podczas użycia Google Pay. I już nie dowiem się jakiego limitu, ponieważ powiadomienie w wyświetliło tylko początek tekstu. Potem powiadomienie znika bezpowrotnie i można sobie tylko płuc w brodę że się go nie rozwinęło i nie przeczytało w całości. A sms leżałby w skrzynce i moglb...
1
0
Doradca z ambicjami III
14-05-2019
Nie ma usługi "moje faktury" i nie widać aby misia wrócić. To kolejna z wielu funkcjonalności, które zostały wycięte. Bank robi to co chce i ma w nosie opinie klientów.
0
0
Doradca z ambicjami III
14-05-2019
Ale ja nie mam problemów z logowaniem, tylko z niekompetencja twórców nowego ING, którzy zamiast przenieść istniejące w starym systemie funkcjonalności jak moje faktury, to po prostu to wyłączają. Czyli coś w stylu: nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz? Takie same kwiatki były z przelewami wzorcowymi - klienci pisali że je używają, ale ING ma ich w nosie i tego nie przeniesie. Czy jest...
0
1
Doradca z ambicjami III
14-05-2019
Nowy system z radością mnie poinformował że programistom nie chciało się murować usługi "moje faktury" i po prostu ją wyłączają. Wy naprawdę nie panujecie nad własnym systemem. To żenujące.
0
4
Doradca z ambicjami III
14-05-2019
wystarczy wzbudzic ekran, i do 50zl placi sie bez jakiejkolwiek autoryzacji
0
0
Doradca z ambicjami III
19-10-2019
nie wiem gdzie to bezpieczenstwo, jesli do zaplaty Google Pay wystarczy wzbudzic ekran - i do 50zl niewymagana jest zadna autoryzacja
0
5
Doradca z ambicjami III
09-05-2018
najlepsze iz aplikacja pisze aby zaktualizowac Chrome do nowszej wersji, ktora ... nie istnieje. Kto wam pisal obsluge bledow? Strona desktopowa tez lezy, co ciekawe zostalo wlaczone logowanie przez stara strone i dziala stary interfejs. Moze juz tak zostawcie i nie naprawiajcie?
0
2
Doradca z ambicjami III
02-03-2018
A ja mam taką prośbę, czy przycisk"poprzednia wersja systemu" mógłby znajdować się wyżej, bo scrollowanie w dół przy każdym logowaniu jest męczące.
Przy okazji czy zauważyliście że lada chwilę stracimy możliwość wykonywania przelewów w starym systemie?
A tymczasem w nowym systemie dostaje wiadomość że mam fakturę do opłacenia. Klikam link i oczywiście prowadzi w kosmos.
Na głównej stronie wciąż brak ...
1
53
Doradca z ambicjami III
14-05-2019
No cóż, ktoś dostał premie za bąbelki, i teraz wstyd przyznać że premie trzebaby oddać. Łatwiej iść w zaparte i kłamać że klient tak chciał. A to nieprawda. Bąbelki to wymysł jakiegoś projektanta. Kryje się za tym jakieś nazwisko, tylko wstyd się przyznać do tego potworka.
Wczoraj słuchałem podcast w którym mówiono jak to ING inwestuje w startupy czy sztuczna inteligencję. Niech inwestują, może ta ...
1
0
Doradca z ambicjami III
14-05-2019
Nowe funkcje które zostały wprowadzone to tzw **beep**oły. Nie zmieniono praktycznie nic co mające było wiele razy zgłaszane przez użytkowników.
Np wciąż nie widać tytułu przelewu w historii po zalogowaniu
1
5
Doradca z ambicjami III
14-05-2019
Nie rozumiem czemu się oburzacie. Bank jasno mówimówi est to system dla emerytów (certyfikaty prostego języka) i gimnazjalistów (lajki, strumienie danych). Niestety nie jest to system dla ludzi inteligentnych, rozgarniętych.
3
8
Doradca z ambicjami III
14-05-2019
Możesz szukać innego banku. Wielokrotnie poruszałem ten problem i zero odzewu. Można więc założyć że ta funkcja nie wróci
1
0
Doradca z ambicjami III
14-05-2019
A jest taki co słucha? Tu przynajmniej jest gdzie ponarzekać
0
0
Doradca z ambicjami III
14-05-2019
Przelewy wzorcowe to nie są odbiorcy. Odbiorcy byli już w poprzedniej wersji systemu. Przelew wzorcowy zawiera przede wszystkim tytuł i kwotę. Proszę więc nie ściemniać i nie robić z nas idiotów.
2
1
Doradca z ambicjami III
14-05-2019
Pamiętaj że równocześnie tracisz pewne funkcje np. Przelewy wzorcowe o czym doradcy niestety nie są łaskawi informowac
1
6
Doradca z ambicjami III
14-05-2019
Klasyczny przykład jak to niby ułatwianie klientowi jest faktycznie utrudnieniem.
0
0
Doradca z ambicjami III
14-05-2019