Odpowiedz

QLIPS wycofany

Widzę że cichcem wycofano niedoszłą usługę QLIPS czyli wygodne płatności za rachunki wtedy kiedy ja chcę. Stara usługa pod inną nazwą działała świetnie, ale nie zdołaliście jej zmigrowac do nowego interfejsu, i teraz widzę jest już oficjalna porażka tego systemu. Co ciekawe wyszukiwarka nie umie znaleźć nic pod hasłem QLIPS na forum, a pisałem tu o tym nie raz. Więc albo wycięto wątek, albo wyszukiwarka do bani.

 

Czy jest coś w zamian? Ale nie polecenie zapłaty, nad którym nie mam kontroli. Chcę system, w którym to ja decyduję, czy i kiedy zapłacić.

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (2 734 wyświetleń)

Re: QLIPS wycofany

Niestety, ale usługa Qlips nie zyskała popularności wśród klientów i dostawców. Dlatego zdecydowaliśmy się z niej zrezygnować.


Rachunki nadal możesz opłacać:
- stałym zleceniem – jeśli tylko kwota rachunku jest niezmienna i płacisz go o stałej porze,
- poleceniem zapłaty – wcale nie tracisz kontroli. O dacie i kwocie obciążenia Twój usługodawca informuje Cię z wyprzedzeniem. Dodatkowo masz do 56 dni na wycofanie zrealizowanego już przelewu (5 dni jeśli przelew zrealizowaliśmy z konta firmowego).  
 

Co więcej, jeśli regularnie opłacasz jakieś rachunki przelewem zwykłym, możesz skorzystać z podpowiedzi przelewów. Wyświetlamy je w Zaplanowanych, a o zbliżającej się dacie przelewu możemy Cię powiadomić za pomocą PUSH. Więcej o tym znajdziesz tu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 627 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto Direct

Część

Poszedłem do jednego z oddziałów banku, założyłem moje ING, dodałem konto do aplikacji banku, następnie w sekcji konta osobiste wypełniłem ankietę, aby otworzyć rachunek Direct i czekam już ponad...

20-02-2025
Re.: Płatności telefonem przez aplikację ING

Ponieważ jest to standard rynkowy i już wszystkie banki od tego odeszły na rzecz Google Pay Emotikon: Mrugający

20-02-2025
ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca

Dzień Dobry

Zawsze korzystałem z logowania biometrycznego a od jakiegoś czasu (aktualizacji) logowanie do aplikacji mobilnej odbywa się tylko za pomocą PIN.

Ciekawe jest to, że jak chcemy się zalogować

...

19-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy