08-09-2019 12:13
Widzę że cichcem wycofano niedoszłą usługę QLIPS czyli wygodne płatności za rachunki wtedy kiedy ja chcę. Stara usługa pod inną nazwą działała świetnie, ale nie zdołaliście jej zmigrowac do nowego interfejsu, i teraz widzę jest już oficjalna porażka tego systemu. Co ciekawe wyszukiwarka nie umie znaleźć nic pod hasłem QLIPS na forum, a pisałem tu o tym nie raz. Więc albo wycięto wątek, albo wyszukiwarka do bani.
Czy jest coś w zamian? Ale nie polecenie zapłaty, nad którym nie mam kontroli. Chcę system, w którym to ja decyduję, czy i kiedy zapłacić.
09-09-2019 14:17
Niestety, ale usługa Qlips nie zyskała popularności wśród klientów i dostawców. Dlatego zdecydowaliśmy się z niej zrezygnować.
Rachunki nadal możesz opłacać:
- stałym zleceniem – jeśli tylko kwota rachunku jest niezmienna i płacisz go o stałej porze,
- poleceniem zapłaty – wcale nie tracisz kontroli. O dacie i kwocie obciążenia Twój usługodawca informuje Cię z wyprzedzeniem. Dodatkowo masz do 56 dni na wycofanie zrealizowanego już przelewu (5 dni jeśli przelew zrealizowaliśmy z konta firmowego).
Co więcej, jeśli regularnie opłacasz jakieś rachunki przelewem zwykłym, możesz skorzystać z podpowiedzi przelewów. Wyświetlamy je w Zaplanowanych, a o zbliżającej się dacie przelewu możemy Cię powiadomić za pomocą PUSH. Więcej o tym znajdziesz tu.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |