Odpowiedz

QLIPS wycofany

Widzę że cichcem wycofano niedoszłą usługę QLIPS czyli wygodne płatności za rachunki wtedy kiedy ja chcę. Stara usługa pod inną nazwą działała świetnie, ale nie zdołaliście jej zmigrowac do nowego interfejsu, i teraz widzę jest już oficjalna porażka tego systemu. Co ciekawe wyszukiwarka nie umie znaleźć nic pod hasłem QLIPS na forum, a pisałem tu o tym nie raz. Więc albo wycięto wątek, albo wyszukiwarka do bani.

 

Czy jest coś w zamian? Ale nie polecenie zapłaty, nad którym nie mam kontroli. Chcę system, w którym to ja decyduję, czy i kiedy zapłacić.

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (2 423 wyświetleń)

Re: QLIPS wycofany

Niestety, ale usługa Qlips nie zyskała popularności wśród klientów i dostawców. Dlatego zdecydowaliśmy się z niej zrezygnować.


Rachunki nadal możesz opłacać:
- stałym zleceniem – jeśli tylko kwota rachunku jest niezmienna i płacisz go o stałej porze,
- poleceniem zapłaty – wcale nie tracisz kontroli. O dacie i kwocie obciążenia Twój usługodawca informuje Cię z wyprzedzeniem. Dodatkowo masz do 56 dni na wycofanie zrealizowanego już przelewu (5 dni jeśli przelew zrealizowaliśmy z konta firmowego).  
 

Co więcej, jeśli regularnie opłacasz jakieś rachunki przelewem zwykłym, możesz skorzystać z podpowiedzi przelewów. Wyświetlamy je w Zaplanowanych, a o zbliżającej się dacie przelewu możemy Cię powiadomić za pomocą PUSH. Więcej o tym znajdziesz tu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 316 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy