Bankowość internetowa

Odpowiedz

Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej

Witam,
Dzisiaj po zalogowaniu się do bankowości internetowej na komputerze
nie mam dostępu do historii transakcji ROR.

Identyczny problem po zalogowaniu się ma mój syn który też posiada Konto Direct.

 

Po zalogowaniu, w górnym pasku strony pojawił się stały komunikat, cytuję:

Przepraszamy, niektóre funkcje systemu mogą być w tej chwili niedostępne

Po kliknięciu na link "Dowiedz się więcej" dostaję komunikat z którego nadal
nie wynika przyczyna niedostępności ani termin jej zakończenia, cytuję:

Ograniczenia w dostępności niektórych usług
Obecnie działanie niektórych funkcji systemu bankowości internetowej i mobilnej może być ograniczone.
Nadal możesz sprawdzić saldo swoich kont lub wysłać przelew.

Dlatego pytam tutaj na forum:
1. Z czego wynika ograniczenie dostępności niektórych usług bankowości internetowej?
2. Jaki jest przewidywany termin przywrócenia normalnego działania usług bankowości internetowej?

Pozdrawiam,

- Joanna

JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
2
04-01-2019
Wiadomość 1 z 3 (10 720 wyświetleń)

Re.: Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej

[ Edytowane ]

....cykliczne awarie ..... Występują dużo częściej niż w konkurencyjnych bankach ....za co  pobieracie pieniądze ? bo raczej nie za prowadzenie konta 

Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
03-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (10 602 wyświetleń)

Re: Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej

@JoannaLBN Wczorajsze kłopoty były spowodowane awarią sprzętową systemu centralnego. Dokładnie, mieliśmy problem z jednym z naszych serwerów. Wczoraj około północy usunęliśmy wszystkie skutki piątkowej awarii wraz z przywróceniem pełnej historii transakcji. Dostęp do Mojego ING i aplikacji mobilnej był już możliwy od około godziny 11.

 

Przepraszamy Was za te kłopoty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
605
129
12-04-2017
Wiadomość 3 z 3 (10 480 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wywala z systemu

Dzień dobry, czy spotkał się ktoś z taką sytuacją- IPhone 16 Pro max, po zalogowaniu do aplikacji ING na telefonie, po chwili znika wszystko, nie mogę wykonać żadnej czynności…tak jakby zamykało całko...

18-05-2025
Re.: Kontakt z ksiegowa

W opisanej sytuacji prosimy skontaktuj się z naszym wsparciem klientów firmowych przez kanały szyfrowane. Postaramy się to dla Ciebie wyjaśnić. Możesz napisać do nas na czacie w bankowości, lub skonta...

17-05-2025
Re: Warunki uzyskania karty kredytowej

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Wniosek o kartę możesz złożyć przez swoją bankowość w zakładce Oferta ING > Karty i płatności. Najczęściej decyzja jest od razu lub kolejnego dnia roboczego.

...

16-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy