Bankowość internetowa

Odpowiedz

Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej

Witam,
Dzisiaj po zalogowaniu się do bankowości internetowej na komputerze
nie mam dostępu do historii transakcji ROR.

Identyczny problem po zalogowaniu się ma mój syn który też posiada Konto Direct.

 

Po zalogowaniu, w górnym pasku strony pojawił się stały komunikat, cytuję:

Przepraszamy, niektóre funkcje systemu mogą być w tej chwili niedostępne

Po kliknięciu na link "Dowiedz się więcej" dostaję komunikat z którego nadal
nie wynika przyczyna niedostępności ani termin jej zakończenia, cytuję:

Ograniczenia w dostępności niektórych usług
Obecnie działanie niektórych funkcji systemu bankowości internetowej i mobilnej może być ograniczone.
Nadal możesz sprawdzić saldo swoich kont lub wysłać przelew.

Dlatego pytam tutaj na forum:
1. Z czego wynika ograniczenie dostępności niektórych usług bankowości internetowej?
2. Jaki jest przewidywany termin przywrócenia normalnego działania usług bankowości internetowej?

Pozdrawiam,

- Joanna

JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
2
04-01-2019
Wiadomość 1 z 3 (6 151 wyświetleń)

Re.: Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej

[ Edytowane ]

....cykliczne awarie ..... Występują dużo częściej niż w konkurencyjnych bankach ....za co  pobieracie pieniądze ? bo raczej nie za prowadzenie konta 

Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
03-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (6 033 wyświetleń)

Re: Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej

@JoannaLBN Wczorajsze kłopoty były spowodowane awarią sprzętową systemu centralnego. Dokładnie, mieliśmy problem z jednym z naszych serwerów. Wczoraj około północy usunęliśmy wszystkie skutki piątkowej awarii wraz z przywróceniem pełnej historii transakcji. Dostęp do Mojego ING i aplikacji mobilnej był już możliwy od około godziny 11.

 

Przepraszamy Was za te kłopoty.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
457
104
12-04-2017
Wiadomość 3 z 3 (5 911 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dochód z działalności

Jeśli działalność została zamknięta to nie bierze się jej pod uwagę przy składaniu wniosku, jeśli działalność jest teraz zawieszona, to bierze się pod uwagę dochód wykazany w zeznaniu rocznym za 2021

...

03-02-2023
Płatność za autostrady w aplikacji

Dlaczego w aplikacji nie mogę opłacić przejazdu za wszystkie odcinki autostrad, które obsługuje Autopay?

Przecież te dwa odcinki autostrad, które są już dostępne obsługujecie za pomocą Autopay? Dlaczeg

...

03-02-2023
Re: Złe długi jak sobie radzicie?

W celu uzupełnienia ulgi za złe długi w JPK_V7, należy przy tworzeniu JPK wybrać Opcje > Utwórz > Utwórz wykorzystując formularz. 
Na formularzy należy zaznaczyć Podatek naliczony - do odliczenia > Zaw

...

03-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy