- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej
13-09-2019 09:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Dzisiaj po zalogowaniu się do bankowości internetowej na komputerze
nie mam dostępu do historii transakcji ROR.
Identyczny problem po zalogowaniu się ma mój syn który też posiada Konto Direct.
Po zalogowaniu, w górnym pasku strony pojawił się stały komunikat, cytuję:
Przepraszamy, niektóre funkcje systemu mogą być w tej chwili niedostępne
Po kliknięciu na link "Dowiedz się więcej" dostaję komunikat z którego nadal
nie wynika przyczyna niedostępności ani termin jej zakończenia, cytuję:
Ograniczenia w dostępności niektórych usług Obecnie działanie niektórych funkcji systemu bankowości internetowej i mobilnej może być ograniczone. Nadal możesz sprawdzić saldo swoich kont lub wysłać przelew.
Dlatego pytam tutaj na forum:
1. Z czego wynika ograniczenie dostępności niektórych usług bankowości internetowej?
2. Jaki jest przewidywany termin przywrócenia normalnego działania usług bankowości internetowej?
Pozdrawiam,
- Joanna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-09-2019 13:30 | Edytowano: 13-09-2019 13:32
Re.: Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
....cykliczne awarie ..... Występują dużo częściej niż w konkurencyjnych bankach ....za co pobieracie pieniądze ? bo raczej nie za prowadzenie konta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-09-2019 12:48
Re: Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@JoannaLBN Wczorajsze kłopoty były spowodowane awarią sprzętową systemu centralnego. Dokładnie, mieliśmy problem z jednym z naszych serwerów. Wczoraj około północy usunęliśmy wszystkie skutki piątkowej awarii wraz z przywróceniem pełnej historii transakcji. Dostęp do Mojego ING i aplikacji mobilnej był już możliwy od około godziny 11.
Przepraszamy Was za te kłopoty.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość