Bankowość internetowa

Odpowiedz

Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej

Witam,
Dzisiaj po zalogowaniu się do bankowości internetowej na komputerze
nie mam dostępu do historii transakcji ROR.

Identyczny problem po zalogowaniu się ma mój syn który też posiada Konto Direct.

 

Po zalogowaniu, w górnym pasku strony pojawił się stały komunikat, cytuję:

Przepraszamy, niektóre funkcje systemu mogą być w tej chwili niedostępne

Po kliknięciu na link "Dowiedz się więcej" dostaję komunikat z którego nadal
nie wynika przyczyna niedostępności ani termin jej zakończenia, cytuję:

Ograniczenia w dostępności niektórych usług
Obecnie działanie niektórych funkcji systemu bankowości internetowej i mobilnej może być ograniczone.
Nadal możesz sprawdzić saldo swoich kont lub wysłać przelew.

Dlatego pytam tutaj na forum:
1. Z czego wynika ograniczenie dostępności niektórych usług bankowości internetowej?
2. Jaki jest przewidywany termin przywrócenia normalnego działania usług bankowości internetowej?

Pozdrawiam,

- Joanna

JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
2
04-01-2019
Wiadomość 1 z 3 (11 639 wyświetleń)

Re.: Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej

[ Edytowane ]

....cykliczne awarie ..... Występują dużo częściej niż w konkurencyjnych bankach ....za co  pobieracie pieniądze ? bo raczej nie za prowadzenie konta 

Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
03-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (11 521 wyświetleń)

Re: Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej

@JoannaLBN Wczorajsze kłopoty były spowodowane awarią sprzętową systemu centralnego. Dokładnie, mieliśmy problem z jednym z naszych serwerów. Wczoraj około północy usunęliśmy wszystkie skutki piątkowej awarii wraz z przywróceniem pełnej historii transakcji. Dostęp do Mojego ING i aplikacji mobilnej był już możliwy od około godziny 11.

 

Przepraszamy Was za te kłopoty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
648
133
12-04-2017
Wiadomość 3 z 3 (11 399 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt na większy dom

Witam,

 

Bardzo proszę o poradę jak podejść do tematu kupna większego domu.

 

Obecnie posiadam:

* bliźniaka wartego około 1.100.000 (bez hipoteki)

* mieszkanie warte około 290.000 (hipoteka 42 tys)

* zadłuże

...

21-12-2025
Płatności pierścieniem Tapster

Witam
Czy jest możliwość podpięcia którejś z kart ING do płatności pierścieniem Tapster.

21-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy