Bankowość internetowa

Odpowiedz
Highlighted

Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej

Witam,
Dzisiaj po zalogowaniu się do bankowości internetowej na komputerze
nie mam dostępu do historii transakcji ROR.

Identyczny problem po zalogowaniu się ma mój syn który też posiada Konto Direct.

 

Po zalogowaniu, w górnym pasku strony pojawił się stały komunikat, cytuję:

Przepraszamy, niektóre funkcje systemu mogą być w tej chwili niedostępne

Po kliknięciu na link "Dowiedz się więcej" dostaję komunikat z którego nadal
nie wynika przyczyna niedostępności ani termin jej zakończenia, cytuję:

Ograniczenia w dostępności niektórych usług
Obecnie działanie niektórych funkcji systemu bankowości internetowej i mobilnej może być ograniczone.
Nadal możesz sprawdzić saldo swoich kont lub wysłać przelew.

Dlatego pytam tutaj na forum:
1. Z czego wynika ograniczenie dostępności niektórych usług bankowości internetowej?
2. Jaki jest przewidywany termin przywrócenia normalnego działania usług bankowości internetowej?

Pozdrawiam,

- Joanna

JoannaLBN
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
2
04-01-2019
Wiadomość 1 z 3 (2 249 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej

[ Edytowane ]

....cykliczne awarie ..... Występują dużo częściej niż w konkurencyjnych bankach ....za co  pobieracie pieniądze ? bo raczej nie za prowadzenie konta 

Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
13
1
03-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (2 131 wyświetleń)
Highlighted

Re: Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej

@JoannaLBN Wczorajsze kłopoty były spowodowane awarią sprzętową systemu centralnego. Dokładnie, mieliśmy problem z jednym z naszych serwerów. Wczoraj około północy usunęliśmy wszystkie skutki piątkowej awarii wraz z przywróceniem pełnej historii transakcji. Dostęp do Mojego ING i aplikacji mobilnej był już możliwy od około godziny 11.

 

Przepraszamy Was za te kłopoty.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
237
57
12-04-2017
Wiadomość 3 z 3 (2 009 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nie działające konto maklerskie.

OlgierdB Prowadzimy dzisiaj prace serwisowe. Informowaliśmy o nich na naszej stronie internetowej. Szczegóły znajdziesz tutaj. 

08-08-2020
Re.: Nie działające konto maklerskie.

U mnie dzisiaj - 8 sierpnia- to samo. Czy ponownie wyłączono moduł z przyczyn technicznych?

08-08-2020
Re: Powiadomienia push o przelewie

@Kuba bardzo dziękuję za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego działu naszego banku. Na bieżąco zbieramy ciekawe pomysły klientów Emotikon: Szczęśliwy na ich podstawie modyfikujemy funkcjonalności w aplikacji M

...

07-08-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy