Po dodzwonieniu sie jakimś cudem na infolinie banku konsultant pyta w czym problem ? Wiec go pytam czy nikt nie dzwonił w sprawie braku możliwości złożenia wniosku o wakacjach kredytowych . Po chwili stwierdza ze jest duże zainteresowanie wnioskami . Nie no … bank sie nie spodziewał .
Spodziewam się jednorazowego przelewu z Francji.( dziedziczenie ) I tu pojawia mi się parę pytań . Co będzie korzystniejsze dla mnie . Czy przeksięgowanie kwoty z euro na złotówki bezpośrednio na moje konto ING ? , czy lepiej założyć konto w euro i na to konto wskazać przelanie kwoty . Jak wygląda sprawa z opłatami . Proszę o wskazówki .
zgadza się .... choć odpowiedz nie wyjaśnia w 100 % danej sytuacji. Długo nie było odpowiedzi na forum więc zmuszony byłem zasięgnąć telefonicznej informacji i okazało się że mając konto wspólne nie ma możliwości zamknięcia limitu poprzez Moje ING . Jedyna opcja w takim przypadku to osobiste odwiedzenie siedziby banku ( i tu ciekawostka .. nie trzeba współwłaściciela do zamknięcia limitu !! więc n
Proponuję przy likwidacji SMS podnieś jakieś opłaty... ( a jesteście w tym naprawę dobrzy) Jako klienci czekamy na Waszą kolejna awarię.... Za którą i tak zapłacimy....
.... mam nadzieje że ta opłata za prowadzenie konta będzie zniesiona z uwagi na Wasze problemy .... nie widzę sytuacjii byśmy to my klienci płacili za coś co nie działa !!!!
... znowu problemy z zalogowanie się do konta . pieniądze za prowadzenie bank pobiera , składanie reklamacji w ing NIC NIE DAJE ..Dramat ( ciekawe jak szybko admin usunie ten post )
Czy znowu występują jakieś problemy z logowanie się do konta ( aplikacja mobilna oraz poprzez przeglądarkę ) .. LOgowanie trwa strasznie długo !!!! Problem występuje bez względu z jakie sieci się logujemy !!!
no to czekamy znowu na cykliczne problemy albo z zalogowaniem się albo może znów z kartami płatniczymi ? Składane reklamacje nic nie dają a opłaty np za prowadzenie konta , wypłaty z bankomatów ( nawet dla młodocianych ) naliczacie wysokie , więc My klienci pytamy się za co ? ...