29-07-2022 08:35
29-07-2022 08:47
29-07-2022 08:49
29-07-2022 08:49
Wielu klientów próbuje złożyć wniosek, dlatego mogą pojawić się chwilowe spowolnienia. Przepraszamy za utrudnienia.
29-07-2022 08:53
Szkoda bardzo że te chwilowe problemy trwają na pewno od godziny a może i wcześniej.
Nie działa ani aplikacja Webowa ani Mobilna. Czyżby ING nie spodziewało się wzmożonego ruchu? A może świadomie bank utrudnia składnie wniosków wiedząc że nie ma wolnych terminów w placówkach na złożenie wniosku?
29-07-2022 21:14
Przepraszamy za utrudnienia. Nie jest to celowe działanie. Mamy nadzieję, że udało Ci się złożyć wniosek.
I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet
... 16-07-2025Dzień dobry,
Dzisiaj (16.07.2025) około godz. 11.30 wpłacałem gotówkę w bankomacie ING (nr urządzenia RNET 4345.Transakcja była realizowana przez BLIK, ale urządzenie się zawiesiło i nie wydało potwier
... 16-07-2025Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |