31-07-2022 17:17
Czy jeśli posiadałem konto Mobi 13-18 to po ukończeniu 18 roku życia konto automatycznie zamieni się na Mobi 18-26, jeśli tak to jakim czasie, ponieważ zmagam się z problemem od 3 tygodni.
01-08-2022 17:20
W tej sytuacji proponuję, żebyś skontaktował się z nami przez czat, po zalogowaniu do Mojego ING albo żebyś zadzwonił na infolinię pod numer 32 357 00 69. Prześlemy wniosek o zmianę typu Twojego konta na konto Mobi 18-26.
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025