29-07-2022 08:35
29-07-2022 08:47
29-07-2022 08:49
29-07-2022 08:49
Wielu klientów próbuje złożyć wniosek, dlatego mogą pojawić się chwilowe spowolnienia. Przepraszamy za utrudnienia.
29-07-2022 08:53
Szkoda bardzo że te chwilowe problemy trwają na pewno od godziny a może i wcześniej.
Nie działa ani aplikacja Webowa ani Mobilna. Czyżby ING nie spodziewało się wzmożonego ruchu? A może świadomie bank utrudnia składnie wniosków wiedząc że nie ma wolnych terminów w placówkach na złożenie wniosku?
29-07-2022 21:14
Przepraszamy za utrudnienia. Nie jest to celowe działanie. Mamy nadzieję, że udało Ci się złożyć wniosek.
@ArekK Doskonale rozumieją tylko nie ma odpowiedniej woli. W ING Business paczek jakoś nie likwidują (tam paczki nawet split payment mają).
19-05-2025Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to.
19-05-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |