29-07-2022 08:35
29-07-2022 08:47
29-07-2022 08:49
29-07-2022 08:49
Wielu klientów próbuje złożyć wniosek, dlatego mogą pojawić się chwilowe spowolnienia. Przepraszamy za utrudnienia.
29-07-2022 08:53
Szkoda bardzo że te chwilowe problemy trwają na pewno od godziny a może i wcześniej.
Nie działa ani aplikacja Webowa ani Mobilna. Czyżby ING nie spodziewało się wzmożonego ruchu? A może świadomie bank utrudnia składnie wniosków wiedząc że nie ma wolnych terminów w placówkach na złożenie wniosku?
29-07-2022 21:14
Przepraszamy za utrudnienia. Nie jest to celowe działanie. Mamy nadzieję, że udało Ci się złożyć wniosek.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |