09-10-2017 20:47
09-10-2017 20:55
09-10-2017 21:34
Są częste awarie odkąd jest nowy system. Ze starym przez 15 lat problemu nie miałem ani razu. Myślę, że w końcu to ogarną i problemy się skończą. Szkoda, że bank tak szybko chce się pozbyć starego-dobrego bo on działa zawsze i nawet jak ktoś jest masochistą i lubi ten nowy to w przypadku awarii mógłby mieć dostęp do pieniędzy. A tu ni-chu-chu. Dzisiaj całkiem leży, na szczęście nie potrzebuję nic zrobić, ZUSY popłaciłem wcześniej, ale Ci, którzy czekają na ostatni dzień mogą się trochę teraz napocić..
09-10-2017 21:42
Awaria niby usunięta, ale dalej nie jest aktywna opcja zapłaty za aukcję z allegro poprzez Payu przekierowaniem do banku śląskiego ikonka. I system się bardzo przeciążony.
09-10-2017 23:56
Bankowość internetowa i mobilna już działają. Z powodu dużego obciążenia mogą one jednak działać nieco wolniej. Pracujemy też nad tym, by jak najszybciej przywrócić wszystkie jej funkcje.
10-10-2017 08:09 | Edytowano: 10-10-2017 08:18
10-10-2017 08:46
Maksymalny czas realizacji przelewu między 2 rachunkami w kraju to 48 h roboczych. Przelewy wpływające na rachunek w ING Banku Śląskim księgujemy w systemie Elixir w każdym dniu roboczym, w następujących trzech sesjach:
Czas księgowań dla każdej sesji przychodzącej wynosi od dwóch do trzech godzin.
10-10-2017 09:41 | Edytowano: 10-10-2017 09:50
10-10-2017 09:46 | Edytowano: 10-10-2017 10:15
Awaria bankowości internetowej i mobilnej nie miała wpływu na księgowanie przelewów przychodzących. Przelewy krajowe były i są realizowane poprawnie.
10-10-2017 13:17
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |