Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Wczoraj zacząłem faktycznie korzystać z konta, przelałem na nie całą kasę, nowy klient.
Dzisiaj od rana nie mam do niej dostępu, jak tak można? Jak można dopuścić do wysypania całego systemu i wszystkich możliwych kanałów dostępu?
Pytanie do obecnych tu osób, czy tego typu problemy są częste? Bo jak tak, to wracam do konkurencji.
Odpowiedz
0 Lajków
ukashec
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-10-2017
Wiadomość 21 z 32 (11 866 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Awarie są częste . Może nie trwające tak jak dzisiaj ....ale uciążliwe ... masz możliwość to uciekaj z tego banku
Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
03-04-2017
Wiadomość 22 z 32 (11 836 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Są częste awarie odkąd jest nowy system. Ze starym przez 15 lat problemu nie miałem ani razu. Myślę, że w końcu to ogarną i problemy się skończą. Szkoda, że bank tak szybko chce się pozbyć starego-dobrego bo on działa zawsze i nawet jak ktoś jest masochistą i lubi ten nowy to w przypadku awarii mógłby mieć dostęp do pieniędzy. A tu ni-chu-chu. Dzisiaj całkiem leży, na szczęście nie potrzebuję nic zrobić, ZUSY popłaciłem wcześniej, ale Ci, którzy czekają na ostatni dzień mogą się trochę teraz napocić..

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 23 z 32 (11 769 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Awaria niby usunięta, ale dalej nie jest aktywna opcja zapłaty za aukcję z allegro poprzez Payu  przekierowaniem do banku śląskiego ikonka. I system się bardzo przeciążony. 

Odpowiedz
0 Lajków
Matrix42
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-10-2017
Wiadomość 24 z 32 (11 753 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Bankowość internetowa i mobilna już działają. Z powodu dużego obciążenia mogą one jednak działać nieco wolniej. Pracujemy też nad tym, by jak najszybciej przywrócić wszystkie jej funkcje.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 25 z 32 (11 674 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

[ Edytowane ]
A czy przelewy z wczoraj powinny być już na koncie, czy mam czekać na dzisiejszą sesję Elixir? W niedzielę wysłano (podobno) do mnie przelew, ale wciąż go nie widzę - nie wiem czy to wina banku, czy nadawcy... Niestety obiecałam komuś szybką wysyłkę w poniedziałek i z powodu awarii banku wysłałam rzecz wartą 300 zł bez otrzymania przelewu, bo ile można czekać i przeciągać wysyłkę (czekałam od rana do 19.30, ale wówczas bank wciąż nie działał, infolinia nie odbierała itd.). Teraz jestem w nerwach z winy banku, mam nadzieję że nie dałam się przez was oszukać... Nawet nie wiem z kim mam obecny stan weryfikować - z nadawcą przelewu czy bankiem, chora sytuacja i brak jakichkolwiek informacji z banku.

System chyba też nie do końca dziś działa bo miałam problem przy weryfikacji SMS wysyłając przelew (nie udało się pobrać danych do weryfikacji, czy coś takiego) pomogło ponowne uruchomienie, ale stabilnie to nie wygląda...
Odpowiedz
0 Lajków
ancore
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
10-10-2017
Wiadomość 26 z 32 (11 633 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Maksymalny czas realizacji przelewu między 2 rachunkami w kraju to 48 h roboczych. Przelewy wpływające na rachunek w ING Banku Śląskim księgujemy w systemie Elixir w każdym dniu roboczym, w następujących trzech sesjach:

  • pierwsza o godzinie 11:00,
  • druga o godzinie 15:00,
  • trzecia o godzinie 17:30.

Czas księgowań dla każdej sesji przychodzącej wynosi od dwóch do trzech godzin.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 27 z 32 (11 600 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

[ Edytowane ]
Ale jak to ma się do wczorajszej awarii? Przelewy utknęły?

Wiem jak działa Elixir... Przelew powinien dotrzeć do mnie wczoraj na drugiej sesji o 15, podejrzewam że nie mam go na rachunku z uwagi na waszą awarię. Czy rachunki zostały zaktualizowane o wczorajszy Elixir z czasu awarii?
Odpowiedz
0 Lajków
ancore
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
10-10-2017
Wiadomość 28 z 32 (11 563 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

[ Edytowane ]

Awaria bankowości internetowej i mobilnej nie miała wpływu na księgowanie przelewów przychodzących. Przelewy krajowe były i są realizowane poprawnie.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 29 z 32 (11 558 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Jeśli nie otrzymałam przelewu to mogę to zgłosić w Ing, czy powinna to zrobić osoba przelew zlecająca, w swoim banku?
Odpowiedz
0 Lajków
ancore
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
10-10-2017
Wiadomość 30 z 32 (11 480 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy