11-10-2017 16:07 | Edytowano: 11-10-2017 16:18
Konto osobiste i firmowe czyli w aplikacji mobilnej jeden wielki misz masz , logujesz się w domyśle na konto firmowe , po czym jak wykonujesz płatność blik pobiera z konta prywatnego .
Jakiś koszmar były super aplikacje na konto osobiste i firmowe oddzielnie to musieli "naprawić"
proszę o przywrócenie aplikacji mobilnej w wersji dla przedsiębiorców i osób prywatnych ! tak aby były dwie oddzielne aplikacje ,
teraz to jakiś obłęd jeden wielki misz masz , logujesz się w domyśle na konto firmowe bo tak mam ustawione po czym z blika wypłacają się pieniądze z konta prywatnego ,
logując się na konto prywatne widzę dwa konta prywatne i firmowe , jakiś koszmar . karta kredytowa widoczna w koncie prywatnym i firmowym . .... i tak bym mogła wymieniać ,.Myślę że informatycy banku ING powinni się zapoznać z przepisami urzędu skarbowego , a później przypisywać karty , konta itd. do osoby lub firmy
12-10-2017 18:18
@IZA1 Chcielibyśmy to dla Ciebie wyjaśnić, dlatego proszę, doprecyzuj nam jedną informację. Napisałaś, że wcześniej korzystałaś osobno z blika dla konta firmowego i osobno dla konta osobistego. To oznacza, że miałaś dwa osobne loginy (bankowości internetowe) - prywatny i firmowy. Czy teraz nadal korzystasz z dwóch osobnych loginów czy masz już jeden login ze wszystkimi produktami u nas?
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.