Odpowiedz

KONTO OSOBISTE I FIRMOWE

[ Edytowane ]

Konto  osobiste i firmowe czyli w aplikacji mobilnej  jeden wielki misz masz  , logujesz się  w domyśle  na konto firmowe  , po czym jak  wykonujesz  płatność blik   pobiera  z konta  prywatnego .

 

Jakiś  koszmar  były  super  aplikacje   na konto  osobiste i  firmowe oddzielnie to musieli "naprawić"

 

proszę  o  przywrócenie  aplikacji  mobilnej w  wersji  dla przedsiębiorców  i osób prywatnych !  tak aby  były dwie oddzielne aplikacje  ,
 teraz  to jakiś  obłęd   jeden wielki misz masz , logujesz się  w domyśle  na  konto firmowe bo tak mam ustawione   po czym  z blika wypłacają  się pieniądze z konta  prywatnego  ,
logując się na  konto prywatne widzę   dwa konta prywatne i  firmowe  , jakiś  koszmar  .  karta kredytowa  widoczna  w koncie prywatnym i  firmowym . ....  i tak  bym  mogła  wymieniać ,.Myślę  że informatycy banku ING  powinni się  zapoznać z przepisami  urzędu skarbowego , a później  przypisywać  karty , konta  itd.  do osoby lub  firmy

Odpowiedz
0 Lajków
IZA1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-10-2017
Wiadomość 1 z 2 (4 304 wyświetleń)

Re.: KONTO OSOBISTE I FIRMOWE

@IZA1 Chcielibyśmy to dla Ciebie wyjaśnić, dlatego proszę, doprecyzuj nam jedną informację. Napisałaś, że wcześniej korzystałaś osobno z blika dla konta firmowego i osobno dla konta osobistego. To oznacza, że miałaś dwa osobne loginy (bankowości internetowe) - prywatny i firmowy. Czy teraz nadal korzystasz z dwóch osobnych loginów czy masz już jeden login ze wszystkimi produktami u nas?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 233 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy