Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz
Highlighted

Niedziałanie systemów banku a spłata karty kredytowej

[ Edytowane ]

Witam,

 

poproszę o informację jakie jest podejście banku w sytuacji, kiedy:

- na 9 października przewidziany był termin spłaty karty kredytowej,

- 9 października padł system ing wobec czego nie byłem w stanie zasilić konta osobistego środkami, które znajdowały się na OKO.

- środki zostały przelane za konto osobiste 9 października wieczorem, ale otrzymałem komunikat, ich braku i braku automatycznej spłaty.

Co w związku z tym powinienem zrobić? Czekać na pobranie? Spłacić samodzielnie? Co z odsetkami?

Odpowiedz
0 Lajków
mdo
mdo
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
10-10-2017
Wiadomość 1 z 2 (1 456 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Niedziałanie systemów banku a spłata karty kredytowej

W opisanej sytuacji spłaty należy dokonać samodzielnie. Z kolei odsetki są naliczane raz w miesiącu kiedy generujemy zestawienie.

Jeśli takie odsetki zostaną naliczone to prosimy o zgłoszenie reklamacji. W opisie reklamacji  napisz nam, że nie mogłeś spłacić swojej karty z powodu awarii bankowości internetowej.  



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
90
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 439 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pytanie odnośnie decyzji wstępnej kredytu

Będziesz mógł złożyć kolejny wniosek o kredyt hipoteczny kolejnego dnia Emotikon: Szczęśliwy Konieczne będzie jednak ponowne skompletowanie dokumentów i badanie zdolności kredytowej.

11-07-2020
Pobrane środku że odrzucona transakcje blik

Witam w piątek robiłam zakupu w biedronce. Chciałam zapłacić blikiem i tak też zrobiłam. Dostałam potwierdzenie zrealizowanej transakcji i środki zostały pobrane natomiast transakcja w kasie została o...

11-07-2020
Re: konto

Nie mamy innych zgłoszeń. Proszę spróbuj zamknąć wszystkie aplikacje w tle i jeszcze raz się zaloguj. To powinno pomóc. Jeśli kłopot nadal będzie występował, to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69

11-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy