10-10-2017 12:04 | Edytowano: 10-10-2017 12:05
Witam,
poproszę o informację jakie jest podejście banku w sytuacji, kiedy:
- na 9 października przewidziany był termin spłaty karty kredytowej,
- 9 października padł system ing wobec czego nie byłem w stanie zasilić konta osobistego środkami, które znajdowały się na OKO.
- środki zostały przelane za konto osobiste 9 października wieczorem, ale otrzymałem komunikat, ich braku i braku automatycznej spłaty.
Co w związku z tym powinienem zrobić? Czekać na pobranie? Spłacić samodzielnie? Co z odsetkami?
10-10-2017 12:37
W opisanej sytuacji spłaty należy dokonać samodzielnie. Z kolei odsetki są naliczane raz w miesiącu kiedy generujemy zestawienie.
Jeśli takie odsetki zostaną naliczone to prosimy o zgłoszenie reklamacji. W opisie reklamacji napisz nam, że nie mogłeś spłacić swojej karty z powodu awarii bankowości internetowej.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |