10-10-2017 12:04 | Edytowano: 10-10-2017 12:05
Witam,
poproszę o informację jakie jest podejście banku w sytuacji, kiedy:
- na 9 października przewidziany był termin spłaty karty kredytowej,
- 9 października padł system ing wobec czego nie byłem w stanie zasilić konta osobistego środkami, które znajdowały się na OKO.
- środki zostały przelane za konto osobiste 9 października wieczorem, ale otrzymałem komunikat, ich braku i braku automatycznej spłaty.
Co w związku z tym powinienem zrobić? Czekać na pobranie? Spłacić samodzielnie? Co z odsetkami?
10-10-2017 12:37
W opisanej sytuacji spłaty należy dokonać samodzielnie. Z kolei odsetki są naliczane raz w miesiącu kiedy generujemy zestawienie.
Jeśli takie odsetki zostaną naliczone to prosimy o zgłoszenie reklamacji. W opisie reklamacji napisz nam, że nie mogłeś spłacić swojej karty z powodu awarii bankowości internetowej.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |