Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz
Highlighted

Niedziałanie systemów banku a spłata karty kredytowej

[ Edytowane ]

Witam,

 

poproszę o informację jakie jest podejście banku w sytuacji, kiedy:

- na 9 października przewidziany był termin spłaty karty kredytowej,

- 9 października padł system ing wobec czego nie byłem w stanie zasilić konta osobistego środkami, które znajdowały się na OKO.

- środki zostały przelane za konto osobiste 9 października wieczorem, ale otrzymałem komunikat, ich braku i braku automatycznej spłaty.

Co w związku z tym powinienem zrobić? Czekać na pobranie? Spłacić samodzielnie? Co z odsetkami?

Odpowiedz
0 Lajków
mdo
mdo
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
10-10-2017
Wiadomość 1 z 2 (1 427 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Niedziałanie systemów banku a spłata karty kredytowej

W opisanej sytuacji spłaty należy dokonać samodzielnie. Z kolei odsetki są naliczane raz w miesiącu kiedy generujemy zestawienie.

Jeśli takie odsetki zostaną naliczone to prosimy o zgłoszenie reklamacji. W opisie reklamacji  napisz nam, że nie mogłeś spłacić swojej karty z powodu awarii bankowości internetowej.  



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
90
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 410 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Ograniczony dostep

Dzień dobry. Czy jest możliwość ustawienia aplikacji tak aby w telefonie można korzystać tylko z ror. Operacje na pozostałych kontach mogłyby być realizowane tylko przez konto internetowe lub w placów...

01-06-2020
Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@OlaD w tej sytuacji jeśli otrzymałaś informację o uznaniu warunkowym, to zasilimy Twoje konto kwotą wpłaty. Reklamację będziemy dalej sprawdzać. Jeśli się wszystko potwierdzi, zamkniemy reklamację. J

...

01-06-2020
Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

W siedzibie banku dostałam informacje ze reklamacja ma status - w trakcie realizacji, uznanie warunkowe. Czyli teraz muszę czekać..? Liczę, ze wyjaśni się jak najszybciej.

01-06-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy