Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

'' Przelewy wzorcowe
Dostęp do modyfikacji, usuwania, zapisywania przelewów wzorcowych udostępnimy na kolejnym etapie prac.

Obecnie przelew z zapisanego wzorca możesz zrealizować w następujący sposób:

wybierz Wykonaj transkację,
po wpisaniu nazwy wzorca lub odbiorcy, system pokaż listę wyników,
na liście wyników jedna będzie oznaczona jako wzorzec - jest to aktualny zapisany w systemie szablon przelewu.''


To ma być rozwój ??? Raczej uwstecznienie. Kiedyś dwa kliknięcia, teraz - sami policzcie. Kto pamięta usunięte przez Was w nowym systemie nazwy przelewów wzorcowych, często zapisanych kilka lat temu. Jak to odnaleźć??? Projektant nowego systemu powinien już dawno szukać nowej roboty, najlepiej w budowlance albo przy projektowaniu labiryntów.

Odpowiedz
0 Lajków
danielo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
04-07-2018
Wiadomość 1321 z 1 332 (23 262 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej


viggen pisze:
"Logika w wykonaniu ING - działają tak samo ale jednak nie bo wymagają smartfona i stałego dostępu do internetu... niezmiennie oklaski!"

Jak ludziom wszystko przeszkadza!!! Takie są trendy człowieku, że wszystko teraz w internet idzie. Radia w telefonach też już wyrzucają i jesteś zmuszony do słuchania internetowego po internecie.
Wszystko źle?
Gdybyśmy tak ze wszystkim stękali to byśmy nadal mieli w domu Rubiny, mundialu w 4K byśmy nie oglądali a telefony komórkowe byłoby nadal w filmach sci-fi.
Świat idzie do przodu.
ING podjął taką decyzję. Nie bądźmy malkontentami

Ojej, faktycznie bank musi być 'trądi'. Dlaczego smartfony mają taki udział w rynku? Bo kupienie nie-smartfona graniczy z cudem - producenci w pogoni za idiotyzmami dotują operatorów, operatorzy robią promocje - przychodzi ciele do salonu i zostaje mu wciśnięta najnowsza dachówka a cielę chce tylko zadzwonić i czasami zrobić zdjęcie (chociaż wróć, cielę kwadrat teraz potrzebuje ciagłego dostępu do 'sołszyl midyja', żeby wrzucać tam swoje foteczki i bezsensownie gapic się w reklamy i czasami inne foteczki - fun!).

To jest bank (na litość boską!) i ma być użyteczny a nie podążać za wydumanymi trędami.

Jakoś konkurencja też potrafi zrobić nowoczesny system internetowy i oferować powiadomia w zróżnicowany sposób (w tym e-mail) - a dlaczego powiadomienia push są do bani wspomniał już przedpiśca…

Ale może lepiej wróć zachwycać sie wszystkimi trądami…

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1322 z 1 332 (23 255 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@wojciech Dziękujemy za Twoje sugestie. Obecnie zaksięgowaną transakcję możesz samodzielnie przesłać mailowo. 

@Marx Aby sprawdzić powiadomienie, którego nie zdążyłeś odczytać możesz - skontaktuj się z nami:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna całą dobę,
  • po zalogowaniu do usługi Moje ING - zakładka Wiadomości.
*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 1323 z 1 332 (23 173 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

W aplikacji nie ma historii powiadomień push, proszę nie wprowadzać użytkowników w błąd.

Mam dzwonić na infolinię będąc np w Maroko bo bankowi nie chce się użyć sprawdzonej technologii czyli SMS? Jeśli to żart, to kiepski. Podejrzewam jednak że to po prostu brak wyobraźni kogoś w banku. Skoda że ta decyzyjna osoba nie czyta forum. Pewnie siedzi na Karaibach w nagrodę za "świetną" aplikacje...
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1324 z 1 332 (23 148 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Marx Nie wprowadziliśmy Cię w błąd. @PatrycjaT nie napisała wyżej, że możesz sprawdzić historię powiadomień PUSH w Moim ING. Wskazała Ci dwie formy kontaktu, w jaki sposób możemy to dla Ciebie sprawdzić. Możesz do nas wysłać wiadomość w tym temacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
218
07-06-2017
Wiadomość 1325 z 1 332 (23 129 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jeżeli ciągła korespondencja z wami to ma być ułatwienie dla klientów to ja ślicznie dziękuje. Kiedyś sprawdzone sms-y zawsze dochodziły i niczego nie trzeba było sprawdzać. Natomiast teraz ze względu na super oszczędności jakie bank wprowadza na każdym kroku w pogoni za jak największym zyskiem przerzuca koszty na barki klientów choćby w postaci wymogu posiadania smartfona z internetem i z odpowiednim systemem, o samym posiadaniu komórki nie wspomnę.
Odpowiedz
0 Lajków
Ksywunia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
3
22-06-2018
Wiadomość 1326 z 1 332 (23 119 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej


Marx pisze:
3377

Jeszcze jednen "problem" z sms - wystarczy mieć tylko telefon i gdziekolwiek się nie jest to sms dojdzie przy minimalnym zasiegu sieci. Żeby odebrać powiadomienie push trzeba być podłącoznym do sieci (czy to wifi, ale wifi jest tylko punktowo) albo via sieć mobilna, ale tutaj trzeba mieć dobry zasieg.

 

Bank radośnie wychodzi z założenia, że wszyscy są non-stop podłączeni do internetu (a jak nie chcą to muszą, żeby odebrać powiadomienie).

 

Rozmawianie z przedstawicielami banku tutaj nie ma najmniejszego sensu - już rzucanie grochem o ścianę jest bardziej produktywne…

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1327 z 1 332 (23 083 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

czy w następnej aktualizacji mobilnej ING można usprawnić wykonywanie przelewów internetowych, w ten sposób aby w momencie wpisywania numeru rachunku odbiorcy automatycznie pojawiła się wyłącznie klawiatura numeryczna jak to ma miejsce np. w Credit Agricole. A po drugie przydałaby się odrobinę większa trzcionka wprowadzonych cyferek lub chociaż pogrubiona kursywa oraz automatycznie grupowanie cyfr z zachowanymi odstępami (np. 1020 15015 0000....)
Odpowiedz
0 Lajków
Przemo123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
13-05-2019
Wiadomość 1328 z 1 332 (16 089 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dziękuję za Twoje sugestie. Analizujemy temat klawiatury numerycznej i pracujemy nad tym, żeby było to bardziej użytecznie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
218
07-06-2017
Wiadomość 1329 z 1 332 (16 083 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jeszcze na co zwrocilbym uwage w aplikacji to zablokowanie mozliwosci robienia telefonem rzutow ekranu konta mobilnego w trakcie zalogowania sie w nim, ze wzgledow bezpieczenstwa.
Odpowiedz
0 Lajków
Przemo123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
13-05-2019
Wiadomość 1330 z 1 332 (16 081 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).

 

Kredyt wypła

...

17-12-2024
Re.: Nie polecam konta indywidualnego w ing

Przykro nam z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mamy jednak dostępu do szczegółów Twojego konta. Jeśli złożyłeś reklamację, analityk dokładnie to sprawdzi. Mamy nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni

17-12-2024
Nie polecam konta indywidualnego w ing

Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona

17-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy