04-07-2018 01:21
'' Przelewy wzorcowe
Dostęp do modyfikacji, usuwania, zapisywania przelewów wzorcowych udostępnimy na kolejnym etapie prac.
Obecnie przelew z zapisanego wzorca możesz zrealizować w następujący sposób:
wybierz Wykonaj transkację,
po wpisaniu nazwy wzorca lub odbiorcy, system pokaż listę wyników,
na liście wyników jedna będzie oznaczona jako wzorzec - jest to aktualny zapisany w systemie szablon przelewu.''
To ma być rozwój ??? Raczej uwstecznienie. Kiedyś dwa kliknięcia, teraz - sami policzcie. Kto pamięta usunięte przez Was w nowym systemie nazwy przelewów wzorcowych, często zapisanych kilka lat temu. Jak to odnaleźć??? Projektant nowego systemu powinien już dawno szukać nowej roboty, najlepiej w budowlance albo przy projektowaniu labiryntów.
04-07-2018 01:57
viggen pisze:2018-07-03 19:36
"Logika w wykonaniu ING - działają tak samo ale jednak nie bo wymagają smartfona i stałego dostępu do internetu... niezmiennie oklaski!"
Jak ludziom wszystko przeszkadza!!! Takie są trendy człowieku, że wszystko teraz w internet idzie. Radia w telefonach też już wyrzucają i jesteś zmuszony do słuchania internetowego po internecie.
Wszystko źle?
Gdybyśmy tak ze wszystkim stękali to byśmy nadal mieli w domu Rubiny, mundialu w 4K byśmy nie oglądali a telefony komórkowe byłoby nadal w filmach sci-fi.
Świat idzie do przodu.
ING podjął taką decyzję. Nie bądźmy malkontentami
Ojej, faktycznie bank musi być 'trądi'. Dlaczego smartfony mają taki udział w rynku? Bo kupienie nie-smartfona graniczy z cudem - producenci w pogoni za idiotyzmami dotują operatorów, operatorzy robią promocje - przychodzi ciele do salonu i zostaje mu wciśnięta najnowsza dachówka a cielę chce tylko zadzwonić i czasami zrobić zdjęcie (chociaż wróć, cielę kwadrat teraz potrzebuje ciagłego dostępu do 'sołszyl midyja', żeby wrzucać tam swoje foteczki i bezsensownie gapic się w reklamy i czasami inne foteczki - fun!).
To jest bank (na litość boską!) i ma być użyteczny a nie podążać za wydumanymi trędami.
Jakoś konkurencja też potrafi zrobić nowoczesny system internetowy i oferować powiadomia w zróżnicowany sposób (w tym e-mail) - a dlaczego powiadomienia push są do bani wspomniał już przedpiśca…
Ale może lepiej wróć zachwycać sie wszystkimi trądami…
05-07-2018 06:46 | Edytowano: 05-07-2018 06:48
@wojciech Dziękujemy za Twoje sugestie. Obecnie zaksięgowaną transakcję możesz samodzielnie przesłać mailowo.
@Marx Aby sprawdzić powiadomienie, którego nie zdążyłeś odczytać możesz - skontaktuj się z nami:
05-07-2018 11:07
05-07-2018 13:41
@Marx Nie wprowadziliśmy Cię w błąd. @PatrycjaT nie napisała wyżej, że możesz sprawdzić historię powiadomień PUSH w Moim ING. Wskazała Ci dwie formy kontaktu, w jaki sposób możemy to dla Ciebie sprawdzić. Możesz do nas wysłać wiadomość w tym temacie po zalogowaniu do bankowości internetowej.
05-07-2018 14:18
06-07-2018 00:09
Marx pisze:
3377
Jeszcze jednen "problem" z sms - wystarczy mieć tylko telefon i gdziekolwiek się nie jest to sms dojdzie przy minimalnym zasiegu sieci. Żeby odebrać powiadomienie push trzeba być podłącoznym do sieci (czy to wifi, ale wifi jest tylko punktowo) albo via sieć mobilna, ale tutaj trzeba mieć dobry zasieg.
Bank radośnie wychodzi z założenia, że wszyscy są non-stop podłączeni do internetu (a jak nie chcą to muszą, żeby odebrać powiadomienie).
Rozmawianie z przedstawicielami banku tutaj nie ma najmniejszego sensu - już rzucanie grochem o ścianę jest bardziej produktywne…
13-05-2019 14:41
13-05-2019 15:01
Dziękuję za Twoje sugestie. Analizujemy temat klawiatury numerycznej i pracujemy nad tym, żeby było to bardziej użytecznie.
13-05-2019 15:05
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |