Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

'' Przelewy wzorcowe
Dostęp do modyfikacji, usuwania, zapisywania przelewów wzorcowych udostępnimy na kolejnym etapie prac.

Obecnie przelew z zapisanego wzorca możesz zrealizować w następujący sposób:

wybierz Wykonaj transkację,
po wpisaniu nazwy wzorca lub odbiorcy, system pokaż listę wyników,
na liście wyników jedna będzie oznaczona jako wzorzec - jest to aktualny zapisany w systemie szablon przelewu.''


To ma być rozwój ??? Raczej uwstecznienie. Kiedyś dwa kliknięcia, teraz - sami policzcie. Kto pamięta usunięte przez Was w nowym systemie nazwy przelewów wzorcowych, często zapisanych kilka lat temu. Jak to odnaleźć??? Projektant nowego systemu powinien już dawno szukać nowej roboty, najlepiej w budowlance albo przy projektowaniu labiryntów.

Odpowiedz
0 Lajków
danielo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
04-07-2018
Wiadomość 1321 z 1 332 (22 783 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej


viggen pisze:
"Logika w wykonaniu ING - działają tak samo ale jednak nie bo wymagają smartfona i stałego dostępu do internetu... niezmiennie oklaski!"

Jak ludziom wszystko przeszkadza!!! Takie są trendy człowieku, że wszystko teraz w internet idzie. Radia w telefonach też już wyrzucają i jesteś zmuszony do słuchania internetowego po internecie.
Wszystko źle?
Gdybyśmy tak ze wszystkim stękali to byśmy nadal mieli w domu Rubiny, mundialu w 4K byśmy nie oglądali a telefony komórkowe byłoby nadal w filmach sci-fi.
Świat idzie do przodu.
ING podjął taką decyzję. Nie bądźmy malkontentami

Ojej, faktycznie bank musi być 'trądi'. Dlaczego smartfony mają taki udział w rynku? Bo kupienie nie-smartfona graniczy z cudem - producenci w pogoni za idiotyzmami dotują operatorów, operatorzy robią promocje - przychodzi ciele do salonu i zostaje mu wciśnięta najnowsza dachówka a cielę chce tylko zadzwonić i czasami zrobić zdjęcie (chociaż wróć, cielę kwadrat teraz potrzebuje ciagłego dostępu do 'sołszyl midyja', żeby wrzucać tam swoje foteczki i bezsensownie gapic się w reklamy i czasami inne foteczki - fun!).

To jest bank (na litość boską!) i ma być użyteczny a nie podążać za wydumanymi trędami.

Jakoś konkurencja też potrafi zrobić nowoczesny system internetowy i oferować powiadomia w zróżnicowany sposób (w tym e-mail) - a dlaczego powiadomienia push są do bani wspomniał już przedpiśca…

Ale może lepiej wróć zachwycać sie wszystkimi trądami…

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1322 z 1 332 (22 776 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@wojciech Dziękujemy za Twoje sugestie. Obecnie zaksięgowaną transakcję możesz samodzielnie przesłać mailowo. 

@Marx Aby sprawdzić powiadomienie, którego nie zdążyłeś odczytać możesz - skontaktuj się z nami:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna całą dobę,
  • po zalogowaniu do usługi Moje ING - zakładka Wiadomości.
*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 1323 z 1 332 (22 694 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

W aplikacji nie ma historii powiadomień push, proszę nie wprowadzać użytkowników w błąd.

Mam dzwonić na infolinię będąc np w Maroko bo bankowi nie chce się użyć sprawdzonej technologii czyli SMS? Jeśli to żart, to kiepski. Podejrzewam jednak że to po prostu brak wyobraźni kogoś w banku. Skoda że ta decyzyjna osoba nie czyta forum. Pewnie siedzi na Karaibach w nagrodę za "świetną" aplikacje...
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1324 z 1 332 (22 669 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Marx Nie wprowadziliśmy Cię w błąd. @PatrycjaT nie napisała wyżej, że możesz sprawdzić historię powiadomień PUSH w Moim ING. Wskazała Ci dwie formy kontaktu, w jaki sposób możemy to dla Ciebie sprawdzić. Możesz do nas wysłać wiadomość w tym temacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 1325 z 1 332 (22 650 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jeżeli ciągła korespondencja z wami to ma być ułatwienie dla klientów to ja ślicznie dziękuje. Kiedyś sprawdzone sms-y zawsze dochodziły i niczego nie trzeba było sprawdzać. Natomiast teraz ze względu na super oszczędności jakie bank wprowadza na każdym kroku w pogoni za jak największym zyskiem przerzuca koszty na barki klientów choćby w postaci wymogu posiadania smartfona z internetem i z odpowiednim systemem, o samym posiadaniu komórki nie wspomnę.
Odpowiedz
0 Lajków
Ksywunia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
3
22-06-2018
Wiadomość 1326 z 1 332 (22 640 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej


Marx pisze:
3377

Jeszcze jednen "problem" z sms - wystarczy mieć tylko telefon i gdziekolwiek się nie jest to sms dojdzie przy minimalnym zasiegu sieci. Żeby odebrać powiadomienie push trzeba być podłącoznym do sieci (czy to wifi, ale wifi jest tylko punktowo) albo via sieć mobilna, ale tutaj trzeba mieć dobry zasieg.

 

Bank radośnie wychodzi z założenia, że wszyscy są non-stop podłączeni do internetu (a jak nie chcą to muszą, żeby odebrać powiadomienie).

 

Rozmawianie z przedstawicielami banku tutaj nie ma najmniejszego sensu - już rzucanie grochem o ścianę jest bardziej produktywne…

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1327 z 1 332 (22 604 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

czy w następnej aktualizacji mobilnej ING można usprawnić wykonywanie przelewów internetowych, w ten sposób aby w momencie wpisywania numeru rachunku odbiorcy automatycznie pojawiła się wyłącznie klawiatura numeryczna jak to ma miejsce np. w Credit Agricole. A po drugie przydałaby się odrobinę większa trzcionka wprowadzonych cyferek lub chociaż pogrubiona kursywa oraz automatycznie grupowanie cyfr z zachowanymi odstępami (np. 1020 15015 0000....)
Odpowiedz
0 Lajków
Przemo123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
13-05-2019
Wiadomość 1328 z 1 332 (15 610 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dziękuję za Twoje sugestie. Analizujemy temat klawiatury numerycznej i pracujemy nad tym, żeby było to bardziej użytecznie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 1329 z 1 332 (15 604 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jeszcze na co zwrocilbym uwage w aplikacji to zablokowanie mozliwosci robienia telefonem rzutow ekranu konta mobilnego w trakcie zalogowania sie w nim, ze wzgledow bezpieczenstwa.
Odpowiedz
0 Lajków
Przemo123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
13-05-2019
Wiadomość 1330 z 1 332 (15 602 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Eksport wyciągu bankowego do XML dla księgowości

Witam

W jaki sposób mogę w koncie firmowym eksportować historię rachunku do formatu xml tak, aby program księgowy mógł zaczytać wszystkie operacje?

Dodam, iż inne banki nie mają z tym problemu. W ing ni

...

03-10-2024
Re.: Zmiana proporcji pierwszej i drugiej transzy kredytu hipotecznego na zakup domu z rynku wtórneg

ad. 1. W sytuacji, w której nabywa Pan nieruchomość, ustala Pan ze sprzedającym warunki transakcji. Bank wydając decyzję kredytową musi odnieść się do przedstawionych dokumentów tj. m.in. zaświadczen...

02-10-2024
Re.: regularna nadpłata kredytu hipotecznego - jaki dzień nadpłaty?

Kwota nadpłaty zawsze jest przeznaczona na zmniejszenie kapitału, nie ma znaczenia, czy tak chcesz, czy nie - nadpłaca się kapitał, a nie odsetki.

Nie ma znaczenia, kiedy nadpłacasz.

02-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy