Odpowiedz

Kiedy wróci Invoobil czyli aktualnie Qlip do ING? Inne banki już to mają, a ze strony ING cisza. Trochę mnie wkurzył fakt usunięcia tego z systemu - liczyłem że nowa wersja pojawi sie znacznie szybciej.

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1 z 15 (15 288 wyświetleń)

Re.: Qlip

[ Edytowane ]

Usługę znajdziesz pod nazwą Moje rachunki i znajdziesz ją w sekcji:

  • Dane i ustawienia/Moje rachunki, lub
  • Usługi i narzędzia/Zaplanowane płatności/Zaplanuj w prawym górnym rogu.


Wybierając te opcje wyrażasz zgodę na usługę. Dzięki temu będziemy wiedzieli, że chcesz w ten sposób opłacać swoje rachunki.
Informację o nowym dostawcy płatności wyświetlimy Ci w Moim ING.
Dopiero potem możesz wyrazić zgodę na otrzymywanie płatności od konkretnego dostawcy, o ile wystawi dla Ciebie faktury.
Zgodę możesz wyrazić wybierając wspomniane opcje: Zaplanuj/Moje rachunki.

Obecnie czekamy na dołączenie nowych dostawców do usługi  - prosimy więc o cierpliwość.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 15 (15 205 wyświetleń)

Re.: Qlip

Jak można zaakceptować taką odpowiedź jako rozwiązanie problemu? Przecież to czysta kpina. Problem nie został rozwiązany. Qlip wciąż nie działa. To już chyba pół roku.
Jakim cudem sami sobie ustawiacie że coś jest rozwiązane? Po co takie forum? Czy mogę oznaczyć, że problem nie został rozwiązany? Może można złożyć gdzieś skargę na takie traktowanie?
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 3 z 15 (14 767 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

[ Edytowane ]

Marx wskazaliśmy rozwiązanie Twojego pytania. Dostawcą technologicznym usługi QLIK jest Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. U nas udostępniamy ją pod nazwą Moje rachunki. Szczegóły opisała PatrycjaT Jeżeli nie akceptujesz tego rozwiązania, to daj nam znać. Usuniemy oznaczenie.

Zależy nam na tym, żeby inni użytkownicy w łatwy sposób mogli znaleźć odpowiedź na swoje pytania, dlatego prosimy o akceptację rozwiązań. Jeżeli po naszej wiadomości nie mamy odpowiedzi, to sami oznaczamy rozwiązanie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 15 (14 723 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

Chyba wyraźnie napisałem, że nie akceptuje odpowiedzi jak rozwiązanie. Skoro nie da się z usługi skorzystać to jakie to jest rozwiązanie? Czy ktoś z was ma kłopoty z logicznym myśleniem? Jak wam sprzedam samochód który działa tylko nie ma kół, to też zaakceptujecuie takie rozwiązanie?

Fakty są takie że usunęliście działające rozwiązanie, a nowe nie działa, bo nie ma ani jednego dostępnego dostawcy. Więc powtórzę, problem NIE został rozwiązany.
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 5 z 15 (14 697 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

4 miesiąc mija, nadal nic? Czy możecie zdradzić, co stoi na przeszkodzie?
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 6 z 15 (13 925 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

Do programu dołączają firmy, które podpiszą odpowiednie umowy z bankami i Krajową Izbą Rozliczeniową. W ostatnim czasie do usługi dołączyła firma Orange (usługi mobilne).

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 7 z 15 (13 845 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

Mamy kolejny rok i nadal nic, usługa nie działa
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 8 z 15 (12 983 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

We współpracy z innymi bankami nadal pracujemy nad rozwojem usługi Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 9 z 15 (12 943 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

ile to już lat?

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 10 z 15 (11 296 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przewidywany czas analizy i decyzji

Jak długo trwała analiza?

15-06-2025
Re: Awaria wpłatomatu

Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.

14-06-2025
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

14-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy