24-08-2018 13:06
Kiedy wróci Invoobil czyli aktualnie Qlip do ING? Inne banki już to mają, a ze strony ING cisza. Trochę mnie wkurzył fakt usunięcia tego z systemu - liczyłem że nowa wersja pojawi sie znacznie szybciej.
27-08-2018 09:18 | Edytowano: 27-08-2018 09:19
Usługę znajdziesz pod nazwą Moje rachunki i znajdziesz ją w sekcji:
Wybierając te opcje wyrażasz zgodę na usługę. Dzięki temu będziemy wiedzieli, że chcesz w ten sposób opłacać swoje rachunki.
Informację o nowym dostawcy płatności wyświetlimy Ci w Moim ING.
Dopiero potem możesz wyrazić zgodę na otrzymywanie płatności od konkretnego dostawcy, o ile wystawi dla Ciebie faktury.
Zgodę możesz wyrazić wybierając wspomniane opcje: Zaplanuj/Moje rachunki.
Obecnie czekamy na dołączenie nowych dostawców do usługi - prosimy więc o cierpliwość.
19-10-2018 20:29
20-10-2018 08:51 | Edytowano: 20-10-2018 08:53
Marx wskazaliśmy rozwiązanie Twojego pytania. Dostawcą technologicznym usługi QLIK jest Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. U nas udostępniamy ją pod nazwą Moje rachunki. Szczegóły opisała PatrycjaT Jeżeli nie akceptujesz tego rozwiązania, to daj nam znać. Usuniemy oznaczenie.
Zależy nam na tym, żeby inni użytkownicy w łatwy sposób mogli znaleźć odpowiedź na swoje pytania, dlatego prosimy o akceptację rozwiązań. Jeżeli po naszej wiadomości nie mamy odpowiedzi, to sami oznaczamy rozwiązanie.
20-10-2018 13:35
15-12-2018 13:45
17-12-2018 14:39
Do programu dołączają firmy, które podpiszą odpowiednie umowy z bankami i Krajową Izbą Rozliczeniową. W ostatnim czasie do usługi dołączyła firma Orange (usługi mobilne).
23-01-2019 09:37
23-01-2019 14:58
We współpracy z innymi bankami nadal pracujemy nad rozwojem usługi
08-09-2019 12:14
ile to już lat?
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |