Odpowiedz

Kiedy wróci Invoobil czyli aktualnie Qlip do ING? Inne banki już to mają, a ze strony ING cisza. Trochę mnie wkurzył fakt usunięcia tego z systemu - liczyłem że nowa wersja pojawi sie znacznie szybciej.

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1 z 15 (14 431 wyświetleń)

Re.: Qlip

[ Edytowane ]

Usługę znajdziesz pod nazwą Moje rachunki i znajdziesz ją w sekcji:

  • Dane i ustawienia/Moje rachunki, lub
  • Usługi i narzędzia/Zaplanowane płatności/Zaplanuj w prawym górnym rogu.


Wybierając te opcje wyrażasz zgodę na usługę. Dzięki temu będziemy wiedzieli, że chcesz w ten sposób opłacać swoje rachunki.
Informację o nowym dostawcy płatności wyświetlimy Ci w Moim ING.
Dopiero potem możesz wyrazić zgodę na otrzymywanie płatności od konkretnego dostawcy, o ile wystawi dla Ciebie faktury.
Zgodę możesz wyrazić wybierając wspomniane opcje: Zaplanuj/Moje rachunki.

Obecnie czekamy na dołączenie nowych dostawców do usługi  - prosimy więc o cierpliwość.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 15 (14 348 wyświetleń)

Re.: Qlip

Jak można zaakceptować taką odpowiedź jako rozwiązanie problemu? Przecież to czysta kpina. Problem nie został rozwiązany. Qlip wciąż nie działa. To już chyba pół roku.
Jakim cudem sami sobie ustawiacie że coś jest rozwiązane? Po co takie forum? Czy mogę oznaczyć, że problem nie został rozwiązany? Może można złożyć gdzieś skargę na takie traktowanie?
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 3 z 15 (13 910 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

[ Edytowane ]

Marx wskazaliśmy rozwiązanie Twojego pytania. Dostawcą technologicznym usługi QLIK jest Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. U nas udostępniamy ją pod nazwą Moje rachunki. Szczegóły opisała PatrycjaT Jeżeli nie akceptujesz tego rozwiązania, to daj nam znać. Usuniemy oznaczenie.

Zależy nam na tym, żeby inni użytkownicy w łatwy sposób mogli znaleźć odpowiedź na swoje pytania, dlatego prosimy o akceptację rozwiązań. Jeżeli po naszej wiadomości nie mamy odpowiedzi, to sami oznaczamy rozwiązanie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 4 z 15 (13 866 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

Chyba wyraźnie napisałem, że nie akceptuje odpowiedzi jak rozwiązanie. Skoro nie da się z usługi skorzystać to jakie to jest rozwiązanie? Czy ktoś z was ma kłopoty z logicznym myśleniem? Jak wam sprzedam samochód który działa tylko nie ma kół, to też zaakceptujecuie takie rozwiązanie?

Fakty są takie że usunęliście działające rozwiązanie, a nowe nie działa, bo nie ma ani jednego dostępnego dostawcy. Więc powtórzę, problem NIE został rozwiązany.
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 5 z 15 (13 840 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

4 miesiąc mija, nadal nic? Czy możecie zdradzić, co stoi na przeszkodzie?
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 6 z 15 (13 068 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

Do programu dołączają firmy, które podpiszą odpowiednie umowy z bankami i Krajową Izbą Rozliczeniową. W ostatnim czasie do usługi dołączyła firma Orange (usługi mobilne).

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 7 z 15 (12 988 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

Mamy kolejny rok i nadal nic, usługa nie działa
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 8 z 15 (12 126 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

We współpracy z innymi bankami nadal pracujemy nad rozwojem usługi Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 9 z 15 (12 086 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

ile to już lat?

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 10 z 15 (10 439 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wniosek o leasing operacyjny

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

03-01-2025
IKE - więcej niż jeden fundusz

Dzień dobry, mam IKE w ING. Przy założeniu wybrałem konkretny fundusz. Robię regularnie kolejne wpłaty, które idą na ten sam fundusz. Chciałbym jednak, żeby cześć moich wpłat szła na inny fundusz z of...

03-01-2025
Re.: blokada na obsługę zajęcia przelewu z ubezpieczenia na życie

Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti

...

02-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy