17-08-2017 16:42
@romil Dziękujemy za Twoją opinię. Zapewniamy, że wszystkie sugestie użytkowników i Wasze uwagi są dla nas bardzo ważne. Staramy się systematycznie wdrażać nowe rozwiązania. Zależy nam na tym, aby korzystanie z Mojego ING było dla naszych klientów użyteczne oraz komfortowe.
To co ostatnio wdrożyliśmy – a jest odpowiedzią na potrzeby - to na przykład:
- możliwość wyboru telefonu bezpośrednio z książki telefonicznej (przy przelewie na telefon),
- modyfikacja wyciągów – brak kolorów, zmiana formatu,
- możliwość logowania do aplikacji odciskiem palca.
-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
17-08-2017 16:55
To co ostatnio wdrożyliśmy – a jest odpowiedzią na potrzeby - to na przykład:
- możliwość wyboru telefonu bezpośrednio z książki telefonicznej (przy przelewie na telefon),
- modyfikacja wyciągów – brak kolorów, zmiana formatu,
- możliwość logowania do aplikacji odciskiem palca.
I teraz proszę mi powiedzieć, podzielić sie statystykami: ile osób korzysta z bankowości na telefonie a ile przez przeglądarkę? Bo 2 z 3 funkcji są typowo dla telefonów... a niestety nowa, przeglądarkowa wersja wciaż kuleje i ma błędy kompletnie dyskwalifikując bank z jakiegokolwiek sensownego korzystania...
17-08-2017 17:18
To co ostatnio wdrożyliśmy – a jest odpowiedzią na potrzeby - to na przykład:
- możliwość wyboru telefonu bezpośrednio z książki telefonicznej (przy przelewie na telefon),
- modyfikacja wyciągów – brak kolorów, zmiana formatu,
- możliwość logowania do aplikacji odciskiem palca
Łał, to żeście poszaleli.
A tak w ogóle, oprócz zamawiania zapiekanek kto realizuje poważne przelewy za pomocą telefonu??????
Może ktoś zejdzie na ziemię, odłozy na chwilę **beep**jfona i pomyśli.
Ja używam "blaszaka" i laptopa, na ekranie 28" ten nowy ingbank wygląda koszmarnie
17-08-2017 17:46
Za żadne skarby nie mogą tego zrozumieć.
Niedługo (na naszą oczywiście prośbę) wdrożą zaciąganie kredytu hipotecznego za pomocą smartfona leżąc w łódce na środku jeziora.
17-08-2017 17:58
17-08-2017 22:02
@wojciech Dane statystyczne możesz sprawdzić na stronie: www.prnews.pl. Znajdziesz tutaj inforacje na temat rynku bankowości mobilnej.
-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
17-08-2017 22:20
IlonaU pisze:@wojciech Dane statystyczne możesz sprawdzić na stronie: www.prnews.pl. Znajdziesz tutaj inforacje na temat rynku bankowości mobilnej.
-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Może jakiś konkretny sznurek? I dlaczego odsyłącie do jakiejś marketingowej papki, która specjalizuje się w promowaniu (i 'kreacji') nowych trendów?
Jako bank chyba macie informację:
- ile macie użytkowników;
- ile użytkowników dziennie/miesiecznie loguje się do systemu bankowego online na komputerze, ile w aplikacji mobilnej;
- ile użytkowników wykonuje dziennie/miesięcznie przelew przez system online na komputerze a ile przez aplikację mobilną.
Chyba to nie jest wielka tajemnica, a skoro bank twierdzi, że musimy być "mobile first" to może przecież pokazać powyższe liczby, żeby uzmysłowić użytkownikom (forum) jak bardzo się mylą a jak bardzo bank ma rację? Chyba, że cyferki nie pokrywają się z twierdzeniem banku...
Na przykład PKO dla swojego IKO popełnił infografikę (vide http://prnews.pl/pko-bank-polski/iko-15-mln-aktywnych-aplikacji-i-100-tys-kart-w-hce-6554830.html) i widać "czarno na białym"... tyle, że brakuje zestawienia tego z danymi dostępnymi dla strony, żeby widać porównanie.
Może ING by się łaskawie o podobne zestawienie pokusił? ale pokazał i rozbił to na aplikacje mobilną i stronę www (w tym starą i nową)?
18-08-2017 00:33
Panowie, szacunek.
Po tylu miesiącach (albo latach) - 113 strona - braku reakcji na wszelkie, zwykle konstruktywne uwagi najbardziej zaangażowanych użytkowników, a Wy nadal próbujecie uzyskać jakieś zmiany w tym pseudosystemie. Po drugiej stronie typowa reakcja - wszystkich sugestii słuchamy i wszystko dla Was poprawiamy i wogóle wszystkie zmiany to na prośbę klientów ;-).
A jak wygląda - widać. I zaraz zamkną stary dopracowany (imho to był najlepszy w Polsce) system.
Pora szukać i wybrać sobie inny bank.
Tu juz tak zostanie (decyzja dawno pewnie zapadła), i jeszcze będą pisać, że to na prośbę ich klientów. Dramat.
Jeszcze raz szacunek, że chce Wam się jeszcze im pokazywać, co narobili.
18-08-2017 06:29
18-08-2017 15:44
@romil sprawdzanie pisowni dotąd było dostępne – służyła do tego funkcja ze zdjęcia. Twoje uwagi są jednak trafne – korekta może być wygodniejsza dlatego włączyliśmy automatyczne podkreślanie błędów.
Nr konta zapisanego odbiorcy możesz zmienić w Moim ING: Odbiorcy - Edytuj odbiorcę.
Przy przelewach, które już zleciłeś, wybierz proszę: Zaplanowane - przelew, którego dane chcesz zmienić - Edytuj. Będziesz mógł zmienić numer konta bez ponownego zlecania całego przelewu.
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić
... 19-12-2024Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |