18-08-2017 22:47
wojciech pisze:Jako bank chyba macie informację:
- ile macie użytkowników;
- ile użytkowników dziennie/miesiecznie loguje się do systemu bankowego online na komputerze, ile w aplikacji mobilnej;
- ile użytkowników wykonuje dziennie/miesięcznie przelew przez system online na komputerze a ile przez aplikację mobilną.
Ja bym jeszcze chętnie poznał statystyki ilu użytkowników loguje się, przewija ekran w dół i klika "Poprzednia wersja systemu".
A zmiana obrazka na ekranie logowania rozłożyła mnie na łopatki. To tak jakby samochód jeździł tylko na jedynce, a producent wymieniał kolory tapicerki. Gdzie personalizacja tego całego bajzlu? Gdzie możliwość podejrzenia wszytskich kont (prywatnych i firmowych) "na pierwszy rzut oka"? Gdzie możliwość wyłączenia śmieci typu analiza wydatków czy 'warto wiedzieć'? Gdzie dziesiątki różnych innych postulatów poruszanych tu przez forumowiczów, którym jednak najwyraźniej nadal zależy na posiadaniu konta w ING? A wy zmieniacie obrazki... Menadżer tego wszystkiego to doprawdy tęga głowa.
18-08-2017 23:02
To mówisz, że gdzie mam nacisnąć to sprawdzanie pisowni?
A edycja odbiorcy powoduje zmianę danych odbiorcy, a nie przelewu. W efekcie piszemy nowy przelew, gdzie musimy od nowa pisać tytuł.
Nie wiem co jest trudne do zrozumienia w fakcie, że pisanie od nowa tytułu z numerem klienta i innymi danymi jest kłopotliwe. Mam wrażenie, że kontakt z wami jest na poziomie infolinii z siedzibą w Indiach. Zawsze odpowiadacie, zawsze grzecznie, a wasze porady można sobie wsadzić tam gdzie nie wypada pisać bo będzie **beep**
PS
Chyba zamieściłem zrzut ekranu z mojego komputera, ale nie jestem pewien bo zabrakło wam przycisku "zamieść grafikę". To pewnie moja wina, bo przecież nie wasza…
19-08-2017 06:38
Wchodzę na wykonaj transakcję. Mam okno wyszukiwania. Wpisuje pierwsze znaki odbiorcy i podświetla mi transakcje. Klikam. Modyfikuje ewentualny tytuł o zmianę nr faktury, sprawdzam kwotę i wysyłam. Nie znam prostszego i szybszej realizacji. Dawno zrezygnowałem z listy odbiorców.
19-08-2017 10:19
Co jeśli odbiorca ma kilka różnych kont? Co jeśli nie pamięta się nazwy odbiorcy? W przelewach wzorcowych można sobie ponazywać przelewy jak się chce. Obecne rozwiązanie jest wygodne ale tylko w tym jednym poddanym przez Ciebie przypadku.
19-08-2017 12:00
Mam jednego odbiorce i trzy różne rachunki, osobno za czynsz, drugi za wodę i ostatni za fundusz remontowy. Wyszukiwarka podpowiada w ten sposób, że widzę z tytułu, który mam do którego. Dla mnie proste.
19-08-2017 12:17
"Modyfikuje ewentualny tytuł o zmianę nr faktury, sprawdzam kwotę i wysyłam."
Jak to miło gdy się wypowiadasz w temacie którego nie znasz.
Powyżej napisałem, że w nowym systemie nie można zmienić numeru konta na przelewie bo jest to właściwie jedyna niezmienialna rzecz, a moderator radzi mi zmienić numer konta na liście odbiorców z której tak jak ty też nie korzystam.
Nie przeczytałeś tego, a radzisz mi jak zmienić tytuł przelewu. Niestety nie popisałeś się.
19-08-2017 12:23
Za każdym razem Twój odbiorca ma nowy numer konta?
19-08-2017 12:37
19-08-2017 12:45
Nie za każdym, ale kiedy już mam zmienić to w starym systemie było łatwiej.
19-08-2017 21:39
@romil Tak jak wspomniał Marcin, funkcja sprawdzania pisowni była dostępna wcześniej. Teraz podkreślanie błędów działa automatycznie.
Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam!
31-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |