18-08-2017 22:47
wojciech pisze:Jako bank chyba macie informację:
- ile macie użytkowników;
- ile użytkowników dziennie/miesiecznie loguje się do systemu bankowego online na komputerze, ile w aplikacji mobilnej;
- ile użytkowników wykonuje dziennie/miesięcznie przelew przez system online na komputerze a ile przez aplikację mobilną.
Ja bym jeszcze chętnie poznał statystyki ilu użytkowników loguje się, przewija ekran w dół i klika "Poprzednia wersja systemu".
A zmiana obrazka na ekranie logowania rozłożyła mnie na łopatki. To tak jakby samochód jeździł tylko na jedynce, a producent wymieniał kolory tapicerki. Gdzie personalizacja tego całego bajzlu? Gdzie możliwość podejrzenia wszytskich kont (prywatnych i firmowych) "na pierwszy rzut oka"? Gdzie możliwość wyłączenia śmieci typu analiza wydatków czy 'warto wiedzieć'? Gdzie dziesiątki różnych innych postulatów poruszanych tu przez forumowiczów, którym jednak najwyraźniej nadal zależy na posiadaniu konta w ING? A wy zmieniacie obrazki... Menadżer tego wszystkiego to doprawdy tęga głowa.
18-08-2017 23:02
To mówisz, że gdzie mam nacisnąć to sprawdzanie pisowni?
A edycja odbiorcy powoduje zmianę danych odbiorcy, a nie przelewu. W efekcie piszemy nowy przelew, gdzie musimy od nowa pisać tytuł.
Nie wiem co jest trudne do zrozumienia w fakcie, że pisanie od nowa tytułu z numerem klienta i innymi danymi jest kłopotliwe. Mam wrażenie, że kontakt z wami jest na poziomie infolinii z siedzibą w Indiach. Zawsze odpowiadacie, zawsze grzecznie, a wasze porady można sobie wsadzić tam gdzie nie wypada pisać bo będzie **beep**
PS
Chyba zamieściłem zrzut ekranu z mojego komputera, ale nie jestem pewien bo zabrakło wam przycisku "zamieść grafikę". To pewnie moja wina, bo przecież nie wasza…
19-08-2017 06:38
Wchodzę na wykonaj transakcję. Mam okno wyszukiwania. Wpisuje pierwsze znaki odbiorcy i podświetla mi transakcje. Klikam. Modyfikuje ewentualny tytuł o zmianę nr faktury, sprawdzam kwotę i wysyłam. Nie znam prostszego i szybszej realizacji. Dawno zrezygnowałem z listy odbiorców.
19-08-2017 10:19
Co jeśli odbiorca ma kilka różnych kont? Co jeśli nie pamięta się nazwy odbiorcy? W przelewach wzorcowych można sobie ponazywać przelewy jak się chce. Obecne rozwiązanie jest wygodne ale tylko w tym jednym poddanym przez Ciebie przypadku.
19-08-2017 12:00
Mam jednego odbiorce i trzy różne rachunki, osobno za czynsz, drugi za wodę i ostatni za fundusz remontowy. Wyszukiwarka podpowiada w ten sposób, że widzę z tytułu, który mam do którego. Dla mnie proste.
19-08-2017 12:17
"Modyfikuje ewentualny tytuł o zmianę nr faktury, sprawdzam kwotę i wysyłam."
Jak to miło gdy się wypowiadasz w temacie którego nie znasz.
Powyżej napisałem, że w nowym systemie nie można zmienić numeru konta na przelewie bo jest to właściwie jedyna niezmienialna rzecz, a moderator radzi mi zmienić numer konta na liście odbiorców z której tak jak ty też nie korzystam.
Nie przeczytałeś tego, a radzisz mi jak zmienić tytuł przelewu. Niestety nie popisałeś się.
19-08-2017 12:23
Za każdym razem Twój odbiorca ma nowy numer konta?
19-08-2017 12:37
19-08-2017 12:45
Nie za każdym, ale kiedy już mam zmienić to w starym systemie było łatwiej.
19-08-2017 21:39
@romil Tak jak wspomniał Marcin, funkcja sprawdzania pisowni była dostępna wcześniej. Teraz podkreślanie błędów działa automatycznie.
Hej, czy próbowałeś tej taktyki?
Udało się czy były problemy przy doładowaniu?
Jeśli się udało, to jaka karta i jaka kwota?
Witam
Czy ktoś z państwa korzysta z Promocji OKO na start trwajaca od 21.08 do 1.10 ?
Czy dla OKO zalozonych w tym przedziale czasowych podwyzszone oprocentowanie i oprocentowanie premiowe jest widocz
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |