21-08-2017 10:21
W nowym systemie brakuje czegoś w rodzaju przycisku "Wstecz" na stronie. Przykładowo - kiedy już się kliknie w "Karty i płatności telefonem" i potem na konkretną kartę to potem już nie ma możliwości żeby wrócić do samego wykazu kart. "Wstecz" w przeglądarce powoduje, że przechodzi się znowu do strony głównej "Dzisiaj". Stary system miał to tak rozwiązane, że wchodząc do "Kart" i potem do szczegółów karty wyskakiwało okienko, które można było zamknąć i nie powodowało to wyjścia z tego spisu kart (że tak się wyrażę ) i to na pewno jest wygodniejsze. Rozwijając górne menu "Moje finanse" mogę przejść tylko do konkretnej karty, ale już nie do samego wykazu kart. Może dobrze byłoby dobrze umieścić coś co pozwoli przemieścić się nie na główną stronę ale do tego menu gdzie było się poprzednio.
Poza tym niejednokrotnie po zalogowaniu na miejscu tych obrazków "Miesiąc" i "Rok" i "Warto wiedzieć" kręcą się kółka i w efekcie strona dłużej się ładuje. A może te "Warto wiedzieć" (skoro już to naprawdę musi być) dałoby się umieścić po prostu w innym miejscu i wtedy strona nie miałaby takiej "masy ciała"?
22-08-2017 04:07
Krok wstecz był już poruszany w kilku miejscach.
Jeżeli mam więcej rachunków. Wykonuje kilka transakcji z innego niż domyślny to cały proces trzeba przejść od pierwszego kroku. Skoro mam "wykonaj kolejny" to system albo powinien podpowiedzieć ostatni używany rachunek lub zapytać na tym etapie czy wykonuje następny z tego czy zmieniam.
22-08-2017 07:05
@Konto usunięte, @Alexandrine W ostatniej aktualizacji aplikacji 13.08. znacząco poprawiliśmy obsługę przycisku 'wstecz'.
Jednak nie w każdym miejscu jest to możliwe ze względu na fakt, że system Moje ING jest systemem typu OnePageApplication.
W opisanym przypadku z listą kart nie mamy technicznych możliwości powrotu np. ze szczegółów karty VISA - do otwartej listy moich kart. Dlatego powrót jest do strony głównej.
Dziękujemy za zgłoszoną uwagę.
22-08-2017 09:42
"Jednak nie w każdym miejscu jest to możliwe ze względu na fakt, że system Moje ING jest systemem typu OnePageApplication."
Akcja "wstecz" jest jak najbardziej możliwa i to wszędzie. Problemem nie jest aplikacja type Single Page Application (a nie OnePageApplication), ale jego architektura (brak porządnego routingu). I proszę nie dać sobie wmówić, że jest to niemożliwe, gdy będzie to mówił dział IT.
A teraz hit: nie da się korzystać z aplikacji przy pomocy klawiatury! Tak jest! ENTER nie działa, gdy chcę aktywować formularz. Nie mogę przechodzić pomiędzy polami formularza, bo tak! No i na moją sugestię na infolinii, że ten błąd powinien mieć priorytet krytyczny, dostałem odpowiedź: "a nie ma Pan myszki?".
Aaa, niech mnie ktoś uszczypnie, bo ja chyba śnię.
22-08-2017 13:56
W tym miejscu powinno zaświecić się światełko w marketingu.
Estetyczne pomarańczowo białe myszki bezprzewodowe jako gadżety.
Jednak z nich już powinna do Ciebie powędrować
22-08-2017 14:57
22-08-2017 15:37
Jak ustawić na stałe autoryzację SMS? Od jakiegoś czasu przy każdym większym przelewie system chce ode mnie uruchomienia aplikacji mobilnej i zawsze muszę klikać, żeby zmienić na SMS. Gdzieś to jest ukryte w ustawieniach? Nie znalazłem..
22-08-2017 17:25
cezaryt pisze:"Jednak nie w każdym miejscu jest to możliwe ze względu na fakt, że system Moje ING jest systemem typu OnePageApplication."
Akcja "wstecz" jest jak najbardziej możliwa i to wszędzie. Problemem nie jest aplikacja type Single Page Application (a nie OnePageApplication), ale jego architektura (brak porządnego routingu). I proszę nie dać sobie wmówić, że jest to niemożliwe, gdy będzie to mówił dział IT.
A teraz hit: nie da się korzystać z aplikacji przy pomocy klawiatury! Tak jest! ENTER nie działa, gdy chcę aktywować formularz. Nie mogę przechodzić pomiędzy polami formularza, bo tak! No i na moją sugestię na infolinii, że ten błąd powinien mieć priorytet krytyczny, dostałem odpowiedź: "a nie ma Pan myszki?".
Aaa, niech mnie ktoś uszczypnie, bo ja chyba śnię.
Że też więcej lajków się nie da dać - właśnie miałem się przyczepić o dokładnie to samo - SPA (zamiast One...) i kulawy routing. Tylko tyle i aż tyle.
Ale to tylko pokazuję żenujący poziom - tylko nie wiadomo czego - dev teamu czy góry, która wymyśliła wymagania a dev team tylko implementuje co im każą...
22-08-2017 17:59 – ostatnio edytowany 22-08-2017 20:17 przez ŁukaszW
wojciech pisze:
Ale to tylko pokazuję żenujący poziom - tylko nie wiadomo czego - dev teamu czy góry, która wymyśliła wymagania a dev team tylko implementuje co im każą...
Niestety, trzeba to przyznać - Makler ING jest aplikacją bardzo słabą.
Backlog mógłbym wypełnić na najbliższe 2 lata, ale wszystkie te informacje, które są podawane na tym forum czy infolinii, idą do nikąd. Efektów jak nie widać, tak nie widać.
23-08-2017 14:50
@atmt Nie możesz na stałe ustawić autoryzacji przez SMS. To nasz system wybiera czy dana transakcja będzie z autoryzacją przez SMS czy przez aplikację mobilną. Dopiero w danej transakcji możesz zmienić autoryzację z aplikacji na SMS.
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |