Ja też nie do końca łapie o co chodzi w tym hejcie na ING
Nowa apka działa całkiem spoko, ma co trzeba i naprawdę jest spoko. Czasami (z minusów) nie działa stabilnie, to mnie wkurza ale może to jeszcze choroba wieku dziecięcego
No z minusów (ale gdzie tam hejt to doleję, że szkoda że ING nie wprowadził Apple Pay bo muszę kombinować z jakimiś "technicznymi" kontami poza bankie
"a nie ma Pan myszki?" To mi się bardzo podoba! Dziewczyna na infolinii nie zostawila klienta bez odpowiedzi i samego! Fachowo doradzila lub zachecila do kreatywnych rozwiązan))
@Rena-3MAJADG Witaj i zapraszamy do dyskusji, jest tu wiele wątków, w których warto podzilić się własnym doświadczeniem w uzytkowania Mojego ING Milego dnia
pomijając wątpliwią ergonomię i przejrzystość nowego systemu posiada on uciążliwy błąd który nie wystęuje w starym. Nie mogę edytować przelewu zdefiniowanego na przyszłość. Błąd ten Bank diagnozuje i poprawia już ponad miesiąc a poprawki brak. Po 20 marca jedyną metodą poprawy przelewu będzie jego usunięcie i założenie od nowa
@Bryko Czy mógłbyś rozwinąc temat bardziej: Czy z poziomu g
Re.: Jak uniknąć niepotrzebnych kosztów podczas wyjazdów za granicą
@KatarzynaA powyższa wiadomości nie jest prawdziwa i proszę o jej poprawę lub zweryfikowanie odpowiedzi.
Byłem dzisiaj sprawdzić przy pomocy karty debetowej do konta walutowego Maestro stan konta w bankomacie ING na koncie walutowym prowadzonym w EURO. Po wybraniu opcji w bankomacie Stan konta prezentowany jest stan konta w EURO bez przeliczenia na jednostkę PLN.
Re.: Jak uniknąć niepotrzebnych kosztów podczas wyjazdów za granicą
Mam pytanie do opisywanej powyżej karty Maestro do konta walutowego prowadzonego w EURO.
Pytanie: po jej wyrobieniu i aktywowaniu w bankomacie ING jaka jednostka (PLN czy EURO?) jest pokazywana na monitorze bankomatu w momencie sprawdzania dostepnych na karcie srodków?
to dlatego w telewizji reklamy są też przerywane blokami filmów a nie na odwrót - bo ludzie kochają reklamy i częrpią z nich tyle przydatnych informacji i wiedzy!
dziękuję drodzy moderatorzy ING za wyjaśnianie zagadek rzeczywistości... szkoda tylko, że zalatuje ona Monty Pythonem =,=
hahahahaha.
Ale nie rozumiem po co te uszczypliwości? Przecież tak jak ADMin napisał, super jest to, że to można wyłąc
Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!
sud1 pisze:
Czy można zmienić / usprawnić logowanie do aplikacji mobilnej na iOS ? Podczas logowania, po kliknięciu na "Zaloguj" mogłaby automatycznie pojawiać się klawiatura ekranowa a po wpisaniu odpowiedniej ilości znaków numeru PIN aplikacja mogłaby rozpocząć logowanie. Obecnie trzeba dodatkowo klikać aby na ekranie pojawiła się klawiatura a po wpisaniu PIN znowu trzeba klikać na zaloguj.
ivo pisze: Szanowny @Keicam ładnie Pan napisał . Ale Bank to nie plac zabaw tylko instytucja której działanie ma być szybkie i dostosowane do klienta. Przykład: dzwoni do Pana żona i mówi "stoje przy bramce na A4 ==>szybko przelej mi kase na inteligo(przelew expresowy) bo karta ing nie działa" I wtedy odpala Pan laptopa (smartfon akurat sie rozładował),loguje do ing i sobie Pan klika i klika i klik
Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!
W moim App Store na iPhone dziś pojawiła sie nowa apka mobilna Moje ING.
Czekałem na nią długo i juz jest! Do tej pory na razie tylko kilka godzin testów za mną ale juz mi sie bardzo podoba! Z plusów jakie widzę na bieżąco jest to, że jest bardzo oszczędna, minimalna w formie; na pierwszej stronie są tylko te najbardziej potrzebne informacje o moim koncie: co mam i ile produktów tyle i aż tyle. Jeś
@IwonaP "Lepsze jest wrogiem dobrego" a stwierdzenie, żę coś jest stare i koniecznie tylko dlatego trzeba to wymienić (dodatkowo na "nowego", kompletnie niefunkcjonalnego potworka) jest cokolwiek kuriozalne
Co do badań... bank ciągle o nich wspomina, ale to takie Yeti... może jakieś wnioski z tych badań? Jaki odsetek klientów? Jaka metodyka badania? Bo ja na przykład mogę stobie s
lukcorp pisze: No już tak lacilem w grudniu zeszłego roku więc trochę nie na czasie
Aby nie spamować tu możnaby założyć osobny wątek na Spoleczności_ING np. pt.: "Co kupujecie w chińskich sklepach (... i płacicie za zakupy ING;-) ).
Osobiście polecam latarki ledowe - świetne ceny i genialne parametry techniczne; lataki są lekkie, małe, świecą b. długi czas i są b. porządnie zrobione. Kupiłem ostatnio
Jesteśmy czujni i przekazujemy wszelkie sugestie do programistów oraz analizujemy możliwość wprowadzenia nowych usprawnień.
To w takim razie przemyślcie czy nie dałoby się zrobić choćby szczątkowego trackera w postaci listy rzeczy które dotarły do Was i statusu prac nad nim czy choćby tego czy w ogóle rozważacie zajęcie się danym tematem czy może nie.
xtr pisze: No przecież robili ogromne badania (zalinkowałbym ale panuje tu upośledzona polityka pod tym względem, przecież nie ma innych stron w całym internecie niż spolecznosc.ingbank.pl, prawda?), 100 milionów wydane na nowy system, więc jak może Ci się nie podobać?
Poza tym jak widać forum powoli umiera, moderatorzy już nawet nie udają że cokolwiek gdziekolwiek przekazują, ing po prostu wie lep
Re.: Cashback - najważniejsze pytania i odpowiedzi
Znakiem rozpoznawczym powinna byc naklejka z logo cashback jako oznaczonie ze dany punkt prowadzi taka usluge. Wydaje mi ze nie kazdy terminal ma taka usluge. Choc zauwazylem ze czasami pomimo braku naklejki na punkcie dany punkt i tak realizuje usluge CB.
Więc opisz poproszę konkretnie te ciekawe funkcje których nie było a u konkurencji jeszcze długo nie będzie ... I skoro masz wiedzę , to opisz również czym dział który wdraża nowe funkcjonalności jeszcze bardziej nas zaskoczy . Tylko KONKRETNIE !
Szaman pisze: Nowa bankowość jest beznadziejna. Jak bank może wprowadzać coś takiego bez wcześniejszego przetestowania? Aby wykonać większość operacji muszę przejść do poprzedniego layoutu. Np. Aby zmienić ustawienia smart saver czy dokonać całkowitej spłaty kredytu. Nie wiadomo co gdzie jest.
Nie jest tak do końca źle. Rzeczywiście pierwszy kontakt z nową Platformą wielu odstrasza.