Nie wygląda to na ofertę banku. Jak pisałem nie można wejść w szczegóły karty, saldo opiewa na kwotę 2522,87 PLN. Obecnie sytuacja wróciła do normy i ikona karty kredytowej zniknęła. Na szczęście pozostałe ikony pozostały na swoim miejscu...
U mnie trochę inny problem, nie posiadam karty kredytowej, a w Moim ING jakimś cudem pojawiła mi się ikonka "karta kredytowa". Nawet jest kwota kredytu. Kwota nie jest równa (z groszami), co oznacza że karta była używana. Nie można wejść w szczegóły karty. Takie błędy nie są chyba normalne, nawet biorąc pod uwagę trwające prace serwisowe kart płatniczych. Czy w moim ING pojawiła się karta kredytow
@kasja terminal płatniczy może pracować w dwóch trybach: online lub offline. Gdy terminal jest w trybie offline podczas płatności zbliżeniowej, nie łączy się z bankiem i nie blokujemy automatycznie pieniędzy na koncie. W momencie, gdy nastąpi połączenie z bankiem (online), transakcja będzie od razu widoczna na rachunku w postaci blokady. Płatność kartą księgujemy na koncie maksymalnie
@kasja terminal płatniczy może pracować w dwóch trybach: online lub offline. Gdy terminal jest w trybie offline podczas płatności zbliżeniowej, nie łączy się z bankiem i nie blokujemy automatycznie pieniędzy na koncie. W momencie, gdy nastąpi połączenie z bankiem (online), transakcja będzie od razu widoczna na rachunku w postaci blokady. Płatność kartą księgujemy na koncie maksymalnie
@luuukeee Obecnie większość transakcji wykonywana jest w trybie online. Tak jak wcześniej pisaliśmy, jest to uzależnione również od terminala, w którym wykonywana jest płatność.
Czy można prosić o konkretną informację jaki wpływ ma terminal na transakcję w trybie online ? Posiadam kartę innego banku i w tym samym terminalu płatność zbliżeniowa kartą innego banku jest w trybie online,
@MarcinB "Z czym dokładnie masz problem ?" Twoje pytanie jest normalnie rozbrajające. Problem jest z całym systemem transakcyjnym. Dzisiaj mamy 05 kwietnia i nadal występują problemy w tym Waszym ING. Przy logowaniu i poprawnym wpisaniu loginu i hasła wyświetla się oczywiście błąd, dopiero druga czy trzecia próba jest skuteczna. A nawet jak już się powiedzie logowanie to niespodziewanie okazuje s
Wczoraj zauważyłem, że w Moim ING, w zakładce "Karty" nie mam widocznej karty wirtualnej, którą posiadam od lipca 2014. W starym ING BankOnline widoczny jest tylko rachunek do karty wirtualnej, na którym mam saldo dodatnie (W Moim ING rachunek taki nie jest widoczny). Jak sprawdziłem na Waszej stronie karta wirtualna wydawana jest na 5 lat, w związku z tym mam pytanie co się stało z moją kartą wir
Skoro bank wszystko tak dokładnie zbadał projektując nową bankowość, wydaje się zbędne zgłaszanie uwag i ciągnięcie bez celu wielu tematów na tym forum. Już nie pierwszy raz w problematycznej sytuacji pojawia się odpowiedź w stylu "taki jest wynik badań z klientami i nic nie zamierzamy zmieniać". A wynik Waszych badań lub wnioski wyciągnięte z tych badań są błędn
Wskaźnik, czyli kółko ? Ok, jak jest 100% to linia okręgu jest ciągła, a gdy stan konta maleje to linia ta zanika.
Ale dlaczego liczba nie prezentuje wartości procentowej stanu konta ? Jeśli mam nadwyżkę ponad ustalony limit to liczba powinna tą nadwyżkę prezentować.
W matematyce wartości powyżej 100% istnieją, a jak widać dla banku ING już nie.
Na ekranie przed zalogowaniem w nowej aplikacji można ustawić sobie prezentację stanu konta w postaci kwoty lub wartości procentowej.
Jeśli ustawię wartość procentową przyjmując przykładowo, że kwota 100 zł to 100% stanu konta, to dlaczego kwota 200 zł jest nadal prezentowana jako 100% ? Przecież to już jest 200% !
Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!
Czy można zmienić / usprawnić logowanie do aplikacji mobilnej na iOS ? Podczas logowania, po kliknięciu na "Zaloguj" mogłaby automatycznie pojawiać się klawiatura ekranowa a po wpisaniu odpowiedniej ilości znaków numeru PIN aplikacja mogłaby rozpocząć logowanie. Obecnie trzeba dodatkowo klikać aby na ekranie pojawiła się klawiatura a po wpisaniu PIN znowu trzeba klikać na zaloguj.
Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!
Aplikacja "Moje ING Mobile" wcale nie jest taka mobilna jakby to wynikało z nazwy. Często przebywam w zasięgu sieci 2G/3G (słaby zasięg 3G, przechodzący w 2G), tak tak drodzy bankowcy są jeszcze takie rejony w Polsce, gdzie nie ma LTE. Próba zalogowania się przy takim zasięgu do nowej aplikacji mobilnej to zgroza, kilka minut oglądania kręcącego się kółka i nic się nie zmienia, nie można się zalog
Mam pytanie o zakładkę "Moje Finanse" w nowym "Moje ING", a chodzi konkretnie o sprawę pojawienia się w tej zakładce produktów, których nie powinno tam być. Dzisiaj rano w zakładce tej miałem widoczną kartę kredytową (link do złożenia wniosku o KK) oraz dwie pożyczki gotówkowe na określone kwoty (linki do złożenia wniosków).
Dlaczego bank umieszcza reklamy swoich produktów w takim miejscu jak zakła
Poczekajmy na bezpłatny podstawowy rachunek płatniczy - być może banki będą musiały zacząć go oferować w końcówce bieżącego roku - wadą jest limit 10 bezpłatnych transkacji internetowych (powyżej 10 bank będzie mógł pobrać prowizję) i 10 wpłat/wypłat gotówki z rachunku. Dla sporej części osób taki rachunek powinnień wystarczeć, zważywszy, że banki zaczynają strzyc klientów jak owiec
Wprowadzono możliwość zmiany limitów transakcyjnych dla kart - OK.
Czy nie było można od razu dodać funkcji włączania/wyłączania płatności zbliżeniowych ? (Funkcja dostępna w ING BankOnline)
Rozumiem że to żart ? Przecież limity były w ingonline w zakładce karty - dzienne gotówkowe , wypłaty banlomatowe , transakcje internetowe ... A poza tym ma je każdy bank. Ja czekam na aż
BZWBK idzie jednak dalej ze swoimi pomysłami, od sierpnia ma zamiar wprowadzić opłatę 0,20 zł za przesłany do klienta kod autoryzacyjny SMS (pięć kodów SMS w miesiącu ma być bezpłatnych). Dodatkowo wprowadza opłatę 1 zł za prowadzenie konta oszczędnościowego i wiele innych nowości w cenniku.
Ciekawe czy ING weźmie przykład i opracuje nowy cennik ? Przypuszczam, że jeśli ING wpadłby na pomysł pobie
W uzupelnieniu dodaję, że problem z brakiem klawiatury ekranowej trochę się wyjaśnił. Używam między innymi laptopa z ekranem retina 2880 x 1800, system OS X z przeglądarką Safari w najnowszej wersji. Jak już pisałem strony internetowe w przeglądarce ustawione są w menu "Widok" na wielkość rzeczywistą, co chyba odpowiada wielkości 100%. Na stronie logowania nie mam przycisku do włączenia klawiatury
@sud1@romil Strona Moje ING dostosowuje się wyglądem i funkcjonalnościami do typu urządzenia (PC, tablet, smartfon). Poniżej rozdzielczości 1180px (szerokość) włącza się rozdzielczość tabletowa, na której nie ma klawiatury ekranowej. Tablet ma swoją klawiaturę ekranową, dlatego nie pojawia się dodatkowa nasza klawiatura ekranowa. Dziękujemy za wszystkie Wasze uwagi w tej sprawie
Fakt, pomniejszanie widoku strony internetowej działa i jeśli jest do 105% przycisk klawiatury jest widoczny. Tylko co zmiana widoku strony ma wspólnego z rozdzielczością ekranu ?? a moderator zalecał zmianę rozdzielczości ekranu. Poza tym, jest to ewidentny błąd systemu, ponieważ takie coś, jak znikanie i pojawianie się elementów systemu nie powinno mieć miejsca.
Twoja "porada" jest do niczego, zmiana rozdzielczości ekranu nie wpływa na pojawianie się lub znikanie elementów strony logowania do systemu "Moje ING", dziwne by było gdyby coś takiego miało miejsce. Jest to ewidentny błąd systemu transakcyjnego "Moje
@sud1 jeśli zmniejszysz rozdzielczość ekranu, klawiatura ekranowa powinna być widoczna.
Pracujemy jeszcze nad podsumowanie.
Dobry żart. Nie zamierzam zmniejszać rodzielczości, może jeszcze specjalnie dla Waszego systemu mam sobie kupić nowy komputer ?. Logując się do ING BankOnline na tej samej rodzielczości klawiatura ekranowa jest dostępna, to oznacza że Wasz wspaniały system "Moje