Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

W moim App Store na iPhone dziś pojawiła sie nowa apka mobilna Moje ING.

Czekałem na nią długo i juz jestEmotikon: Szczęśliwy! Do tej pory na razie tylko kilka godzin testów za mną ale juz mi sie bardzo podobaEmotikon: Szczęśliwy! Z plusów jakie widzę na bieżąco jest to, że jest bardzo oszczędna, minimalna w formie; na pierwszej stronie są tylko te najbardziej potrzebne informacje o moim koncie: co mam i ile produktów tyle i aż tyle. Jeśli chcę znać więcej szczegółów wchodzę jednym klikiem i je mam. To mnie przekonuje i podoba mi się!Emotikon: Szczęśliwy Nie robiłem jeszcze przelewów i innych transakcji. Na razie oceniam tak na żywo po pierwszym luku. Słynny Finansometr wymaga z mojej strony lepszego zarządzenia kategoriami poszczególnych wydatków/wpływów abym mógł ocenić jego przydatność.

Z minusów brakuje mi na pierwszej stronie przycisku Wyloguj; pojawia sie on dopiero po wejściu w tzw. hamburgeraEmotikon: Szczęśliwy ale musze dłużej potestować aby sie przekonać.

To tyle na szybko z mojej strony.

A jak Wasze spostrzeżenia, uwagi itp.? Jestem ciekaw czy ktoś z Was testował szerzej?Emotikon: Szczęśliwy

 

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 1 z 23 (18 468 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

Z godnie z prośbą Moderatora powtarzam swój problem:

Nowa wersja Moje ING Mobile: Nie można ustawić na ekranie początkowym, aby stan konta był podawany w procentach. Cokolwiek się wybierze, to pokazuje kwotę.
Odpowiedz
0 Lajków
gbbsoft
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
12-06-2016
Wiadomość 2 z 23 (18 364 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

[ Edytowane ]

@gbbsoft Chcielibyśmy to dla Ciebie sprawdzić, ale potrzebujemy więcej szczegółów. Prosimy, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub wyślij wiadomość przez bankowość internetową. Jeżeli nie masz takiej możliwość - napisz nam jaki masz model telefonu i system operacyjny.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
639
152
04-09-2015
Wiadomość 3 z 23 (18 289 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

[ Edytowane ]

Lumia 920
Windows 10 Mobile CV, 10.0.14371.0

Dzisiaj już działa, może dlatego, że dzisiaj zainstalowałem nową wersję WindowsMobile10, a może u Was się coś zmieniło...

Odpowiedz
0 Lajków
gbbsoft
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
12-06-2016
Wiadomość 4 z 23 (18 255 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

Po zainstalowaniu moja apka wygląda tak jakie załączniku. Właściwie to nie wygląd w ogole bo to tylko biały ekran ktory ładuje sie po:
1. Pokazaniu białego lwa na pomarańczowym tle
2. Pokazaniu szaro-pomarańczowego spinera na białym tle
3. A potem zostaje juz tylko biały ekran

Moj system:
Iphone5 (uptodate)
1.7 GB wolnego miejsca na dysku
Prędkość WiFi 40mbps
Prędkość 3G 2-16mbps
Próbowałem usuwać i instalować jeszcze raz - nic to nie dało.
Próbowałem zabijać wszystkie aplikacje w tle - tez nie pomogło.

Co moge zrobic zeby zobaczyc nowe mojeING (za wyjątkiem przegladania reklam i postów na blogach technologicznych). Chętnie skorzystałbym z tych łatwiejszych (3w1)przelewów ZUS.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikRas
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
3
02-11-2015
Wiadomość 5 z 23 (18 220 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

[ Edytowane ]

Wspomniany przez Ciebie problem występuje w sytuacji jeśli w nazwie urządzenia (Ustawienia / Ogólne / To urządzenie) występuje znak specjalny np. ‘ . Spróbuj usunąć z nazwy urządzenia znak specjalny.

Naprawiliśmy problem z aktywacją/włączeniem aplikacji (często pojawiający się "biały ekran"). Proszę o aktualizację aplikacji i ponowne jej uruchomienie.


W nowej aplikacji Moje ING mobile możesz obecnie obsługiwać konta indywidualne. W dalszych etapach prac dodamy również konta firmowe.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

MonikaC
Moderator
Moderator icon
537
105
04-09-2015
Wiadomość 6 z 23 (18 212 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

@gbbsoft Cieszymy się, że się udało.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 7 z 23 (18 117 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

Zainstalowałem. Pierwsza instalacja na iPhone 4S. Rejestracja urządzenia. Chodzi wolno (przewijanie), ale działa.

Następnie instalacja na Windows Mobile telefon Lumia 650. Rejestracja urządzenia. Uruchomione pierwsze wrażenie - lepiej niż na iOS.

Następny krok - wracam do iPhone i dziwienie - ponownie chce ode mnie aktywację urządzenia. Wykonałem.

Sprawdzam Lumię a tam Aktywuje aplikację. Coś nie tak czy tak ma być? Pewnie jeżeli aktywuje tą usunę z iPhona.

Błąd czy celowe działanie. Jeżeli celowe to pytanie - dlaczego nie mogę mieć zarejestrowanych więcej urządzeń?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 23 (18 082 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

W nowej aplikacji mobilnej jest możliwość dodania tylko jednego urządzenia do listy urządzeń zaufanych. Spowodowane to jest tym, że na ekranie startowym przed zalogowaniem prezentowane jest saldo rachunku. W późniejszym czasie będą również udostępnione kolejne funkcje na ekranie startowym. Tym sposobem do nowej aplikacji, nie można dodawać kolejnych urządzeń. Na innych urządzeniach mobilnych można korzystać z bankowości elektronicznej np. logując się przez stronę internetową do Mojego ING.

 

 

DariuszK
Były moderator
Były moderator icon
28
5
25-03-2016
Wiadomość 9 z 23 (17 985 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

Rozumiem. Cóż aplikację zostawię na iOS, szkoda, że moje podeszłe wiekiem urządzenie nie obsługuje aplikacji dosyć sprawnie. Dziś zaliczyłem zawieszenie się całego telefonu co nie zdarzyło mi się do tej pory.

Na Lumii będę więc korzystał okazjonalnie z wersji webowej.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 10 z 23 (17 974 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@mciek

Nieprawda, z tym co piszesz. Wnioski składane np w czerwcu , też bez udziału pośrednika, przechodziły dłuższą weryfikację, kilkutygodniową niczym nie różniącą się od tych składanych przez pośred...

17-09-2021
Re.: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

Trafiłam, bo wniosek złożyłeś już po "boomie" wniosków, który był w okresie maj-lipiec. Z resztą, czytając inne wątki, posty, można przeczytać,że Ci co składali bezpośrednio w oddziale w wyzej wymieni...

17-09-2021
Re.: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@aaa12345 decyzja mogla byc wystawiona na podstawie wspolpracy z bankiem (opoznienia w splacie, windykacja, czarna lista) bez analizy kredytowej i zaciagania raportu z bik

17-09-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy