20-06-2016 19:10
W moim App Store na iPhone dziś pojawiła sie nowa apka mobilna Moje ING.
Czekałem na nią długo i juz jest! Do tej pory na razie tylko kilka godzin testów za mną ale juz mi sie bardzo podoba! Z plusów jakie widzę na bieżąco jest to, że jest bardzo oszczędna, minimalna w formie; na pierwszej stronie są tylko te najbardziej potrzebne informacje o moim koncie: co mam i ile produktów tyle i aż tyle. Jeśli chcę znać więcej szczegółów wchodzę jednym klikiem i je mam. To mnie przekonuje i podoba mi się! Nie robiłem jeszcze przelewów i innych transakcji. Na razie oceniam tak na żywo po pierwszym luku. Słynny Finansometr wymaga z mojej strony lepszego zarządzenia kategoriami poszczególnych wydatków/wpływów abym mógł ocenić jego przydatność.
Z minusów brakuje mi na pierwszej stronie przycisku Wyloguj; pojawia sie on dopiero po wejściu w tzw. hamburgera ale musze dłużej potestować aby sie przekonać.
To tyle na szybko z mojej strony.
A jak Wasze spostrzeżenia, uwagi itp.? Jestem ciekaw czy ktoś z Was testował szerzej?
21-06-2016 18:15
22-06-2016 13:54 | Edytowano: 22-06-2016 13:55
@gbbsoft Chcielibyśmy to dla Ciebie sprawdzić, ale potrzebujemy więcej szczegółów. Prosimy, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub wyślij wiadomość przez bankowość internetową. Jeżeli nie masz takiej możliwość - napisz nam jaki masz model telefonu i system operacyjny.
22-06-2016 18:52 | Edytowano: 22-06-2016 18:56
Lumia 920
Windows 10 Mobile CV, 10.0.14371.0
Dzisiaj już działa, może dlatego, że dzisiaj zainstalowałem nową wersję WindowsMobile10, a może u Was się coś zmieniło...
22-06-2016 23:40
22-06-2016 23:52 | Edytowano: 24-06-2016 20:22
Wspomniany przez Ciebie problem występuje w sytuacji jeśli w nazwie urządzenia (Ustawienia / Ogólne / To urządzenie) występuje znak specjalny np. ‘ . Spróbuj usunąć z nazwy urządzenia znak specjalny.
Naprawiliśmy problem z aktywacją/włączeniem aplikacji (często pojawiający się "biały ekran"). Proszę o aktualizację aplikacji i ponowne jej uruchomienie.
W nowej aplikacji Moje ING mobile możesz obecnie obsługiwać konta indywidualne. W dalszych etapach prac dodamy również konta firmowe.
23-06-2016 12:42
@gbbsoft Cieszymy się, że się udało.
23-06-2016 14:52
Zainstalowałem. Pierwsza instalacja na iPhone 4S. Rejestracja urządzenia. Chodzi wolno (przewijanie), ale działa.
Następnie instalacja na Windows Mobile telefon Lumia 650. Rejestracja urządzenia. Uruchomione pierwsze wrażenie - lepiej niż na iOS.
Następny krok - wracam do iPhone i dziwienie - ponownie chce ode mnie aktywację urządzenia. Wykonałem.
Sprawdzam Lumię a tam Aktywuje aplikację. Coś nie tak czy tak ma być? Pewnie jeżeli aktywuje tą usunę z iPhona.
Błąd czy celowe działanie. Jeżeli celowe to pytanie - dlaczego nie mogę mieć zarejestrowanych więcej urządzeń?
24-06-2016 14:59
W nowej aplikacji mobilnej jest możliwość dodania tylko jednego urządzenia do listy urządzeń zaufanych. Spowodowane to jest tym, że na ekranie startowym przed zalogowaniem prezentowane jest saldo rachunku. W późniejszym czasie będą również udostępnione kolejne funkcje na ekranie startowym. Tym sposobem do nowej aplikacji, nie można dodawać kolejnych urządzeń. Na innych urządzeniach mobilnych można korzystać z bankowości elektronicznej np. logując się przez stronę internetową do Mojego ING.
24-06-2016 15:50
Rozumiem. Cóż aplikację zostawię na iOS, szkoda, że moje podeszłe wiekiem urządzenie nie obsługuje aplikacji dosyć sprawnie. Dziś zaliczyłem zawieszenie się całego telefonu co nie zdarzyło mi się do tej pory.
Na Lumii będę więc korzystał okazjonalnie z wersji webowej.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal