11-08-2016 12:38
Mam problem z dostępem do płatności BLIK.
Po zainstalowaniu aplikacji mobilnej ING nie mam dostępnych płatności BLIK (mogę jedynie wysłać przelew BLIK na telefon). Po wejściu do ustawień (w aplikacji mobilne), w sekcji BLIK mam tylko wyszarzony tekst "Aktywuj płatności BLIK po zalogowaniu w aplikacji mobilnej". Oczywiście jestem zalogowany (inaczej nie mógłbym wejść do ustawień
).
Proszę o pomoc - czy coś robię źle?
12-08-2016 07:41
W nowej aplikacji Moje ING mobile płatności BLIK udostępnimy w IV kwartale. Do tego czasu możesz płacić BLIK-iem za pomocą poprzedniej aplikacji (ING BankMobile).
12-08-2016 16:33
Jaki był sens wprowadzać nowy system dostępny na różne urządzenia w technologii RWD, i nie wprowadzenie BLIKa od razu ?
Aktualnie muszę posiadać 2 aplikacje:
1. MojeING - która 'zamula' niemiłosiernie. Nic dziwnego, że ocena w Google Play jest poniżej 3... i tak jest za wysoko oceniona.
2. INGMobile dla przedsiębiorców - rarytas, żeby móc skorzystać jedynie z BLIKa ![]()
Jak już coś robicie, to róbcie to dobrze.
13-08-2016 16:59 | Edytowano: 13-08-2016 16:59
Pracujemy nad optymalizacją aplikacji. Kolejne aktualizacje już we wrześniu.
28-09-2016 17:33
22-01-2018 11:17 | Edytowano: 22-01-2018 11:18
Co się stało z BLIKiem w aplikacji mobilnej? Zniknął przycisk BLIK na ekranie powitalnym. Po zalogowaniu też nie można go dodać...
23-01-2018 11:46
Wprowadziliśmy poprawkę do BLIKa. Spróbuj przeinstalować aplikację mobilną i wtedy dodaj BLIKa,
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |