O ktw

ktw
0 Polubień
0 Rozwiązań
1 Postów
Problem z konfiguracją Blik

Mam problem z dostępem do płatności BLIK.

 

Po zainstalowaniu aplikacji mobilnej ING nie mam dostępnych płatności BLIK (mogę jedynie wysłać przelew BLIK na telefon). Po wejściu do ustawień (w aplikacji mobilne), w sekcji BLIK mam tylko wyszarzony tekst "Aktywuj płatności BLIK po zalogowaniu w aplikacji mobilnej". Oczywiście jestem zalogowany (inaczej nie mógłbym wejść do ustawień Emotikon: Szczęśliwy ).

 

Proszę o pomoc

...
6
ktw
ktw
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎11-08-2016 12:12
Data ostatnich odwiedzin ‎11-08-2016 13:38
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 1
Posty, które lubię