Odpowiedz

Problem z konfiguracją Blik

Mam problem z dostępem do płatności BLIK.

 

Po zainstalowaniu aplikacji mobilnej ING nie mam dostępnych płatności BLIK (mogę jedynie wysłać przelew BLIK na telefon). Po wejściu do ustawień (w aplikacji mobilne), w sekcji BLIK mam tylko wyszarzony tekst "Aktywuj płatności BLIK po zalogowaniu w aplikacji mobilnej". Oczywiście jestem zalogowany (inaczej nie mógłbym wejść do ustawień Emotikon: Szczęśliwy ).

 

Proszę o pomoc - czy coś robię źle?

 

Odpowiedz
0 Lajków
ktw
ktw
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-08-2016
Wiadomość 1 z 7 (27 306 wyświetleń)

Re.: Problem z konfiguracją Blik

W nowej aplikacji Moje ING mobile płatności BLIK udostępnimy w IV kwartale. Do tego czasu możesz płacić BLIK-iem za pomocą poprzedniej aplikacji (ING BankMobile).

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (27 278 wyświetleń)

Re.: Problem z konfiguracją Blik

Jaki był sens wprowadzać nowy system dostępny na różne urządzenia w technologii RWD, i nie wprowadzenie BLIKa od razu ?

Aktualnie muszę posiadać 2 aplikacje:

1. MojeING - która 'zamula' niemiłosiernie. Nic dziwnego, że ocena w Google Play jest poniżej 3... i tak jest za wysoko oceniona.

2. INGMobile dla przedsiębiorców - rarytas, żeby móc skorzystać jedynie z BLIKa Emotikon: Szczęśliwy

 

Jak już coś robicie, to róbcie to dobrze.

Odpowiedz
0 Lajków
jurak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
12-08-2016
Wiadomość 3 z 7 (27 252 wyświetleń)

Re.: Problem z konfiguracją Blik

[ Edytowane ]

Pracujemy nad optymalizacją aplikacji. Kolejne aktualizacje już we wrześniu.

 

 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 4 z 7 (27 186 wyświetleń)

Re.: Problem z konfiguracją Blik

Aktualizacja na iOS Z Blik. Działa Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 7 (26 176 wyświetleń)

Co się stało z BLIKiem w aplikacji mobilnej?

[ Edytowane ]

Co się stało z BLIKiem w aplikacji mobilnej? Zniknął przycisk BLIK na ekranie powitalnym. Po zalogowaniu też nie można go dodać... 

Odpowiedz
0 Lajków
emka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
22-01-2018
Wiadomość 6 z 7 (21 433 wyświetleń)

Re: Co się stało z BLIKiem w aplikacji mobilnej?

Wprowadziliśmy poprawkę do BLIKa. Spróbuj przeinstalować aplikację mobilną i wtedy dodaj BLIKa,



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
645
121
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (21 345 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Spłata nie swojego kredytu

A mogę zrobić przelew po prostu? Nie na konto z którego jest pobierane?

04-10-2024
Pogląd biletu z ekranu logowania

Nie działa podgląd biletu z ekranu logowania. Po naciśnięciu skrótu wyświetla się błąd "Nie udało się pobrać danych
Błąd pobierania danych"
Żeby pokazać bilet do kontroli trzeba się zalogować do aplikac...

04-10-2024
Re.: Spłata nie swojego kredytu

Tak, możesz dokonać takiej wpłaty. Jeśli rata pobierana jest z konta bieżącego, to najlepiej wykonać przelew na te konto. Wówczas zostanie rata pobrana zgodnie z harmonogramem z konta.

04-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy