11-08-2016 12:38
Mam problem z dostępem do płatności BLIK.
Po zainstalowaniu aplikacji mobilnej ING nie mam dostępnych płatności BLIK (mogę jedynie wysłać przelew BLIK na telefon). Po wejściu do ustawień (w aplikacji mobilne), w sekcji BLIK mam tylko wyszarzony tekst "Aktywuj płatności BLIK po zalogowaniu w aplikacji mobilnej". Oczywiście jestem zalogowany (inaczej nie mógłbym wejść do ustawień ).
Proszę o pomoc - czy coś robię źle?
12-08-2016 07:41
W nowej aplikacji Moje ING mobile płatności BLIK udostępnimy w IV kwartale. Do tego czasu możesz płacić BLIK-iem za pomocą poprzedniej aplikacji (ING BankMobile).
12-08-2016 16:33
Jaki był sens wprowadzać nowy system dostępny na różne urządzenia w technologii RWD, i nie wprowadzenie BLIKa od razu ?
Aktualnie muszę posiadać 2 aplikacje:
1. MojeING - która 'zamula' niemiłosiernie. Nic dziwnego, że ocena w Google Play jest poniżej 3... i tak jest za wysoko oceniona.
2. INGMobile dla przedsiębiorców - rarytas, żeby móc skorzystać jedynie z BLIKa
Jak już coś robicie, to róbcie to dobrze.
13-08-2016 16:59 | Edytowano: 13-08-2016 16:59
Pracujemy nad optymalizacją aplikacji. Kolejne aktualizacje już we wrześniu.
28-09-2016 17:33
22-01-2018 11:17 | Edytowano: 22-01-2018 11:18
Co się stało z BLIKiem w aplikacji mobilnej? Zniknął przycisk BLIK na ekranie powitalnym. Po zalogowaniu też nie można go dodać...
23-01-2018 11:46
Wprowadziliśmy poprawkę do BLIKa. Spróbuj przeinstalować aplikację mobilną i wtedy dodaj BLIKa,
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
23-12-2024Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię