Odpowiedz

Problem z konfiguracją Blik

Mam problem z dostępem do płatności BLIK.

 

Po zainstalowaniu aplikacji mobilnej ING nie mam dostępnych płatności BLIK (mogę jedynie wysłać przelew BLIK na telefon). Po wejściu do ustawień (w aplikacji mobilne), w sekcji BLIK mam tylko wyszarzony tekst "Aktywuj płatności BLIK po zalogowaniu w aplikacji mobilnej". Oczywiście jestem zalogowany (inaczej nie mógłbym wejść do ustawień Emotikon: Szczęśliwy ).

 

Proszę o pomoc - czy coś robię źle?

 

Odpowiedz
0 Lajków
ktw
ktw
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-08-2016
Wiadomość 1 z 7 (26 637 wyświetleń)

Re.: Problem z konfiguracją Blik

W nowej aplikacji Moje ING mobile płatności BLIK udostępnimy w IV kwartale. Do tego czasu możesz płacić BLIK-iem za pomocą poprzedniej aplikacji (ING BankMobile).

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (26 609 wyświetleń)

Re.: Problem z konfiguracją Blik

Jaki był sens wprowadzać nowy system dostępny na różne urządzenia w technologii RWD, i nie wprowadzenie BLIKa od razu ?

Aktualnie muszę posiadać 2 aplikacje:

1. MojeING - która 'zamula' niemiłosiernie. Nic dziwnego, że ocena w Google Play jest poniżej 3... i tak jest za wysoko oceniona.

2. INGMobile dla przedsiębiorców - rarytas, żeby móc skorzystać jedynie z BLIKa Emotikon: Szczęśliwy

 

Jak już coś robicie, to róbcie to dobrze.

Odpowiedz
0 Lajków
jurak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
12-08-2016
Wiadomość 3 z 7 (26 583 wyświetleń)

Re.: Problem z konfiguracją Blik

[ Edytowane ]

Pracujemy nad optymalizacją aplikacji. Kolejne aktualizacje już we wrześniu.

 

 

 

 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
774
171
04-09-2015
Wiadomość 4 z 7 (26 517 wyświetleń)

Re.: Problem z konfiguracją Blik

Aktualizacja na iOS Z Blik. Działa Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 7 (25 507 wyświetleń)

Co się stało z BLIKiem w aplikacji mobilnej?

[ Edytowane ]

Co się stało z BLIKiem w aplikacji mobilnej? Zniknął przycisk BLIK na ekranie powitalnym. Po zalogowaniu też nie można go dodać... 

Odpowiedz
0 Lajków
emka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
22-01-2018
Wiadomość 6 z 7 (20 764 wyświetleń)

Re: Co się stało z BLIKiem w aplikacji mobilnej?

Wprowadziliśmy poprawkę do BLIKa. Spróbuj przeinstalować aplikację mobilną i wtedy dodaj BLIKa,


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (20 676 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Dzień dobry, kiedy wprowadzicie funkcjonalność dostępu do aplikacji ing dla posiadaczy kart Mastercard dla dzieci poniżej 13 rok życia ?

24-04-2024
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy