11-08-2016 12:38
Mam problem z dostępem do płatności BLIK.
Po zainstalowaniu aplikacji mobilnej ING nie mam dostępnych płatności BLIK (mogę jedynie wysłać przelew BLIK na telefon). Po wejściu do ustawień (w aplikacji mobilne), w sekcji BLIK mam tylko wyszarzony tekst "Aktywuj płatności BLIK po zalogowaniu w aplikacji mobilnej". Oczywiście jestem zalogowany (inaczej nie mógłbym wejść do ustawień ).
Proszę o pomoc - czy coś robię źle?
12-08-2016 07:41
W nowej aplikacji Moje ING mobile płatności BLIK udostępnimy w IV kwartale. Do tego czasu możesz płacić BLIK-iem za pomocą poprzedniej aplikacji (ING BankMobile).
12-08-2016 16:33
Jaki był sens wprowadzać nowy system dostępny na różne urządzenia w technologii RWD, i nie wprowadzenie BLIKa od razu ?
Aktualnie muszę posiadać 2 aplikacje:
1. MojeING - która 'zamula' niemiłosiernie. Nic dziwnego, że ocena w Google Play jest poniżej 3... i tak jest za wysoko oceniona.
2. INGMobile dla przedsiębiorców - rarytas, żeby móc skorzystać jedynie z BLIKa
Jak już coś robicie, to róbcie to dobrze.
13-08-2016 16:59 | Edytowano: 13-08-2016 16:59
Pracujemy nad optymalizacją aplikacji. Kolejne aktualizacje już we wrześniu.
28-09-2016 17:33
22-01-2018 11:17 | Edytowano: 22-01-2018 11:18
Co się stało z BLIKiem w aplikacji mobilnej? Zniknął przycisk BLIK na ekranie powitalnym. Po zalogowaniu też nie można go dodać...
23-01-2018 11:46
Wprowadziliśmy poprawkę do BLIKa. Spróbuj przeinstalować aplikację mobilną i wtedy dodaj BLIKa,
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025