26-06-2018 13:14
Przecież aplikacja Moje ING ma wszystko co trzeba. Jest to trochę inaczej rozmieszczone, ale działa bardzo dobrze. Sam używam tego od jakiegoś czasu i nie mam żadnych problemów.
26-06-2018 13:18
speacetronic pisze:
7768
Ja też nie do końca łapie o co chodzi w tym hejcie na ING![]()
Nowa apka działa całkiem spoko, ma co trzeba i naprawdę jest spoko. Czasami (z minusów) nie działa stabilnie, to mnie wkurza ale może to jeszcze choroba wieku dziecięcego![]()
No z minusów (ale gdzie tam hejt
to doleję, że szkoda że ING nie wprowadził Apple Pay bo muszę kombinować z jakimiś "technicznymi" kontami poza bankiem tylko po to by mieć AP![]()
26-06-2018 13:34
26-06-2018 19:44
Keicam ... Ty wiesz co ! A jak nie wiesz to przeczytaj uważnie ten wątek ... A przynajmniej wpisy Wojciecha .
26-06-2018 23:03
@wojciech Trudno mi powiedzieć, dlaczego po aktualizacji naszej aplikacji masz problem z powiadomieniami PUSH. Musielibyśmy sprawdzić Twój przypadek. Możesz do nas wysłać wiadomość w Moje ING z modelem telefonu, systemem operacyjnym oraz datą, kiedy wystąpił problem.
Zdecydowaliśmy, że nie przenosimy panelu administracyjnego Serwisu SMS do Mojego ING. W aplikacji mobilnej Moje ING udostępniliśmy powiadomienia PUSH, które informują o transakcjach na koncie.
Zmiany w ustawieniach Serwisu SMS będą możliwe jedynie w oddziale banku przez ponowną aktywację usługi Serwisu SMS. Oznacza to, że oddział zamknie aktualny pakiet SMS i założy nowy, z nowymi ustawieniami.
Zgłosiłam problem z cytowaniem wpisów innych osób.
27-06-2018 17:06
@Marx pracujemy nad nową usługą Moje rachunki. Dzięki tej usłudze będziesz mógł w Moje ING otrzymać i zaakceptować płatność. O wdrożeniu tej opcji będziemy informować na naszej stronie.
02-07-2018 17:43
"Proponujemy zainstalować naszą aplikację mobilną i włączyć powiadomienia push. Działają one jak SMS-y, ale są bezpłatne i nie mają limitu."
"Aby powiadomienia push działały prawidłowo, telefon musi mieć stały dostęp do internetu."
Logika w wykonaniu ING - działają tak samo ale jednak nie bo wymagają smartfona i stałego dostępu do internetu... niezmiennie oklaski!
A dużo bardziej przydatnych powiadomień bazujące na internecie (za pomocą e-mail - gdzie można umieścić dużo wiecej informacji oraz od razu załączyć wygenerowane potwierdzenie) jak nie było tak nie ma...
03-07-2018 19:36
04-07-2018 00:32
04-07-2018 01:20
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 5 | |
| 4 |