Odpowiedz

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Przecież aplikacja Moje ING ma wszystko co trzeba. Jest to trochę inaczej rozmieszczone, ale działa bardzo dobrze. Sam używam tego od jakiegoś czasu i nie mam żadnych problemów. 

Odpowiedz
0 Lajków
speacetronic
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
21-06-2018
Wiadomość 1311 z 1 332 (20 120 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej


speacetronic pisze:
7768

Ja też nie do końca łapie o co chodzi w tym hejcie na INGEmotikon: Szczęśliwy

Nowa apka działa całkiem spoko, ma co trzeba i naprawdę jest spoko. Czasami (z minusów) nie działa stabilnie, to mnie wkurza ale może to jeszcze choroba wieku dziecięcegoEmotikon: Szczęśliwy

No z minusów (ale gdzie tam hejtEmotikon: Mrugający to doleję, że szkoda że ING nie wprowadził Apple Pay bo muszę kombinować z jakimiś "technicznymi" kontami poza bankiem tylko po to by mieć APEmotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 1312 z 1 332 (20 119 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie ma usługi "moje faktury" i nie widać aby misia wrócić. To kolejna z wielu funkcjonalności, które zostały wycięte. Bank robi to co chce i ma w nosie opinie klientów.
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1313 z 1 332 (20 112 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Keicam ... Ty wiesz co ! A jak nie wiesz to przeczytaj uważnie ten wątek ... A przynajmniej wpisy Wojciecha .

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 1314 z 1 332 (20 062 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

@wojciech Trudno mi powiedzieć, dlaczego po aktualizacji naszej aplikacji masz problem z powiadomieniami PUSH. Musielibyśmy sprawdzić Twój przypadek. Możesz do nas wysłać wiadomość w Moje ING z modelem telefonu, systemem operacyjnym oraz datą, kiedy wystąpił problem.

Zdecydowaliśmy, że nie przenosimy panelu administracyjnego Serwisu SMS do Mojego ING. W aplikacji mobilnej Moje ING udostępniliśmy powiadomienia PUSH, które informują o transakcjach na koncie. 

Zmiany w ustawieniach Serwisu SMS będą możliwe jedynie w oddziale banku przez ponowną aktywację usługi Serwisu SMS. Oznacza to, że oddział zamknie aktualny pakiet SMS i założy nowy, z nowymi ustawieniami.

 

Zgłosiłam problem z cytowaniem wpisów innych osób.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 1315 z 1 332 (20 028 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Marx pracujemy nad nową usługą Moje rachunki. Dzięki tej usłudze będziesz mógł w Moje ING otrzymać i zaakceptować płatność. O wdrożeniu tej opcji będziemy informować na naszej stronie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 1316 z 1 332 (19 925 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

"Proponujemy zainstalować naszą aplikację mobilną i włączyć powiadomienia push. Działają one jak SMS-y, ale są bezpłatne i nie mają limitu."

"Aby powiadomienia push działały prawidłowo, telefon musi mieć stały dostęp do internetu."

 

Logika w wykonaniu ING - działają tak samo ale jednak nie bo wymagają smartfona i stałego dostępu do internetu... niezmiennie oklaski!

A dużo bardziej przydatnych powiadomień bazujące na internecie (za pomocą e-mail - gdzie można umieścić dużo wiecej informacji oraz od razu załączyć wygenerowane potwierdzenie) jak nie było tak nie ma...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1317 z 1 332 (19 719 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

"Logika w wykonaniu ING - działają tak samo ale jednak nie bo wymagają smartfona i stałego dostępu do internetu... niezmiennie oklaski!"

Jak ludziom wszystko przeszkadza!!! Takie są trendy człowieku, że wszystko teraz w internet idzie. Radia w telefonach też już wyrzucają i jesteś zmuszony do słuchania internetowego po internecie.
Wszystko źle?
Gdybyśmy tak ze wszystkim stękali to byśmy nadal mieli w domu Rubiny, mundialu w 4K byśmy nie oglądali a telefony komórkowe byłoby nadal w filmach sci-fi.
Świat idzie do przodu.
ING podjął taką decyzję. Nie bądźmy malkontentami
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
343
49
03-02-2016
Wiadomość 1318 z 1 332 (19 645 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Oczywiście, lepiej być ślepcem i nie widzieć wad. Ostatnio dostałem powiadomienie push o przekroczeniu jakiegoś limitu podczas użycia Google Pay. I już nie dowiem się jakiego limitu, ponieważ powiadomienie w wyświetliło tylko początek tekstu. Potem powiadomienie znika bezpowrotnie i można sobie tylko płuc w brodę że się go nie rozwinęło i nie przeczytało w całości. A sms leżałby w skrzynce i moglbym go przeczytać wielokrotnie oraz np zacytować w reklamacji. A push? Bank może powiedzieć że nic nie wysłał. Mam robić screenshoty wszystkich powiadomień push? Bo a nuz się przyda?
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1319 z 1 332 (19 599 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

'' Przelewy wzorcowe
Dostęp do modyfikacji, usuwania, zapisywania przelewów wzorcowych udostępnimy na kolejnym etapie prac.

Obecnie przelew z zapisanego wzorca możesz zrealizować w następujący sposób:

wybierz Wykonaj transkację,
po wpisaniu nazwy wzorca lub odbiorcy, system pokaż listę wyników,
na liście wyników jedna będzie oznaczona jako wzorzec - jest to aktualny zapisany w systemie szablon przelewu.''


To ma być rozwój ??? Raczej uwstecznienie. Kiedyś dwa kliknięcia, teraz - sami policzcie. Kto pamięta usunięte przez Was w nowym systemie nazwy przelewów wzorcowych, często zapisanych kilka lat temu. Jak to odnaleźć??? Projektant nowego systemu powinien już dawno szukać nowej roboty, najlepiej w budowlance albo przy projektowaniu labiryntów.
Odpowiedz
0 Lajków
danielo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
04-07-2018
Wiadomość 1320 z 1 332 (19 592 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy