26-06-2018 13:14
Przecież aplikacja Moje ING ma wszystko co trzeba. Jest to trochę inaczej rozmieszczone, ale działa bardzo dobrze. Sam używam tego od jakiegoś czasu i nie mam żadnych problemów.
26-06-2018 13:18
speacetronic pisze:
7768
Ja też nie do końca łapie o co chodzi w tym hejcie na ING
Nowa apka działa całkiem spoko, ma co trzeba i naprawdę jest spoko. Czasami (z minusów) nie działa stabilnie, to mnie wkurza ale może to jeszcze choroba wieku dziecięcego
No z minusów (ale gdzie tam hejt to doleję, że szkoda że ING nie wprowadził Apple Pay bo muszę kombinować z jakimiś "technicznymi" kontami poza bankiem tylko po to by mieć AP
26-06-2018 13:34
26-06-2018 19:44
Keicam ... Ty wiesz co ! A jak nie wiesz to przeczytaj uważnie ten wątek ... A przynajmniej wpisy Wojciecha .
26-06-2018 23:03
@wojciech Trudno mi powiedzieć, dlaczego po aktualizacji naszej aplikacji masz problem z powiadomieniami PUSH. Musielibyśmy sprawdzić Twój przypadek. Możesz do nas wysłać wiadomość w Moje ING z modelem telefonu, systemem operacyjnym oraz datą, kiedy wystąpił problem.
Zdecydowaliśmy, że nie przenosimy panelu administracyjnego Serwisu SMS do Mojego ING. W aplikacji mobilnej Moje ING udostępniliśmy powiadomienia PUSH, które informują o transakcjach na koncie.
Zmiany w ustawieniach Serwisu SMS będą możliwe jedynie w oddziale banku przez ponowną aktywację usługi Serwisu SMS. Oznacza to, że oddział zamknie aktualny pakiet SMS i założy nowy, z nowymi ustawieniami.
Zgłosiłam problem z cytowaniem wpisów innych osób.
27-06-2018 17:06
@Marx pracujemy nad nową usługą Moje rachunki. Dzięki tej usłudze będziesz mógł w Moje ING otrzymać i zaakceptować płatność. O wdrożeniu tej opcji będziemy informować na naszej stronie.
02-07-2018 17:43
"Proponujemy zainstalować naszą aplikację mobilną i włączyć powiadomienia push. Działają one jak SMS-y, ale są bezpłatne i nie mają limitu."
"Aby powiadomienia push działały prawidłowo, telefon musi mieć stały dostęp do internetu."
Logika w wykonaniu ING - działają tak samo ale jednak nie bo wymagają smartfona i stałego dostępu do internetu... niezmiennie oklaski!
A dużo bardziej przydatnych powiadomień bazujące na internecie (za pomocą e-mail - gdzie można umieścić dużo wiecej informacji oraz od razu załączyć wygenerowane potwierdzenie) jak nie było tak nie ma...
03-07-2018 19:36
04-07-2018 00:32
04-07-2018 01:20
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |