Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MonikaC pisze:

@atmt Nie możesz na stałe ustawić autoryzacji przez SMS. To nasz system wybiera czy dana transakcja będzie z autoryzacją przez SMS czy przez aplikację mobilną. Dopiero w danej transakcji możesz zmienić autoryzację z aplikacji na SMS.

 


Czy to jakiś kiepski żart? Co prawda nie miałem jeszcze 'szczęścia' użyć aplikacji mobilnej do autoryzacji (gdyż albowiem dzięki takiej a nie innej polityce banku prawie w ogóle go nie używam, a przy każdej aktualizacji aplikacji mobilnej muszę czyścić jej dane, co jest bez sensu i nie zawsze się chcę) ale... jeżeli bank przymusi do takiego sposobu to najzwyczajniej w świecie ta żenująca aplikacja mobilna wyleci z telefonu i listy autoryzowanych i wtedy nie będzie się trzeba męczyć... 

na prawdę gratuluję pomysłowości...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1151 z 1 332 (16 164 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@cezaryt Dziękujemy za wiadomość i wszystkie sugestie dotyczące aplikacji ING Makler Mobile. Wszystkie informacje przekazaliśmy do odpowiedniej jednostki naszego banku.

Zapewniamy, że wszystkie sugestie użytkowników są dla nas ważne.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 1152 z 1 332 (16 149 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MonikaC pisze:

@atmt Nie możesz na stałe ustawić autoryzacji przez SMS. To nasz system wybiera czy dana transakcja będzie z autoryzacją przez SMS czy przez aplikację mobilną. Dopiero w danej transakcji możesz zmienić autoryzację z aplikacji na SMS.

 


Coraz lepsze te pomysły... Ręce opadają...

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1153 z 1 332 (16 106 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

A tak w ogóle, to dlaczego mając konto w banku muszę mieć telefon komórkowy??? Siedzę czasami przy komputerze po 12 -14 godzin i telefon komórkowy jest mi w ogóle nie potrzebny, nie mam ochoty już z nikim gadać, ale żeby zrobić przelew lub zakupy bank zmusza mnie abym tą za**beep**ną komórkę miał.
Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1154 z 1 332 (16 099 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Myślę, że możesz iść do banku i poprosić o jakiś token lub kartę z kodami Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 1155 z 1 332 (16 056 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Z całą pewnością nie ma takiej mozliwości. Poza tym nie rozumiem po jaka cholerę bank wymyślił sposób autoryzacji z aplikacji mobilnej skoro do niej jak i do autoryzacji SMS trzeba mieć telefon komórkowy. Jedynym skutkiem takiej decyzji jest obrzydzenie ludziom którzy korzystają z komórek jak z telefonów, banku ING. Czy naprawdę myślicie że wszyscy maja **beep**jfony i bez nich żyć nie mogą???
Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1156 z 1 332 (15 778 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Szanowne ING, czy doczekamy się w końcu funkcji pobrania potwierdzenia przelewu po jego dokonaniu? Jak widzę doczekaliśmy się w tym miejscu "użytecznej" opcji dokonania przelewu dla fundacji związanej z ING. Prawdziwa "dobra zmiana" (bez podtekstu politycznego).

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 1157 z 1 332 (14 905 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

A ja mam taką prośbę, czy przycisk"poprzednia wersja systemu" mógłby znajdować się wyżej, bo scrollowanie w dół przy każdym logowaniu jest męczące.

Przy okazji czy zauważyliście że lada chwilę stracimy możliwość wykonywania przelewów w starym systemie?

A tymczasem w nowym systemie dostaje wiadomość że mam fakturę do opłacenia. Klikam link i oczywiście prowadzi w kosmos.
Na głównej stronie wciąż brak tytułu wpłaty w historii. To naprawdę jest żenujące.
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1158 z 1 332 (14 890 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Hehe, ja robię to samo zanim jeszcze strona zdąży się załadować. Niestety najczarniejszy dzień mojej znajomości z ING nadchodzi wielkimi krokami. Jeśli nie będzie się dało robić przelewów w starym systemie to moje comiesięczne rachunki zajmą mi przynajmniej dwa razy tyle czasu. Mówią, że czas to pieniądz, ale chyba nie dla naszego kochanego banku. Mam jeszcze parę historii do załatwienia z ING, jak je zakończę to spływam bo mimo najszczerszych chęci i prób z nowego systemu nie da się komfortowo korzystać.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1159 z 1 332 (14 876 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

To fakt. Ten nowy mutant nie ma nic wspólnego z komfortem. Jeden rachunek już przeniosłem do innego banku i fakt, nie jest taki fajny jak stary, ale o wiele przyjemniejszy niż nowy ING. Gdyby nie fakt że przeniesienie rachunku związane jest ze zgłaszaniem do wielu instytucji zrobiłbym to już teraz, ale myślę że jeśli nic się nie zmieni nie będzie innego wyjścia. Szkoda, bo jestem w ING od samego początku i wydawało mi się że nic lepszego już nie będzie, a jednak.
Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1160 z 1 332 (14 870 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy