Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

W nowym systemie brakuje czegoś w rodzaju przycisku "Wstecz" na stronie. Przykładowo - kiedy już się kliknie w "Karty i płatności telefonem" i potem na konkretną kartę to potem już nie ma możliwości żeby wrócić do samego wykazu kart. "Wstecz" w przeglądarce powoduje, że przechodzi się znowu do strony głównej "Dzisiaj".  Stary system miał to tak rozwiązane, że wchodząc do "Kart" i potem do szczegółów karty wyskakiwało okienko, które można było zamknąć i nie powodowało to wyjścia z tego spisu kart (że tak się wyrażę Emotikon: Szczęśliwy) i to na pewno jest wygodniejsze. Rozwijając górne menu "Moje finanse" mogę przejść tylko do konkretnej karty, ale już nie do samego wykazu kart. Może dobrze byłoby dobrze umieścić coś co pozwoli przemieścić się nie na główną stronę ale do tego menu gdzie było się poprzednio.

Poza tym niejednokrotnie po zalogowaniu na miejscu tych obrazków "Miesiąc" i "Rok" i "Warto wiedzieć" kręcą się kółka i w efekcie strona dłużej się ładuje. A może te "Warto wiedzieć" (skoro już to naprawdę musi być) dałoby się umieścić po prostu w innym miejscu i wtedy strona nie miałaby takiej "masy ciała"? Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
Alexandrine
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
8
30-01-2017
Wiadomość 1141 z 1 332 (15 530 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Krok  wstecz był już poruszany w kilku miejscach.

Jeżeli mam więcej rachunków. Wykonuje kilka transakcji z innego niż domyślny to cały proces trzeba przejść od pierwszego kroku. Skoro mam "wykonaj kolejny" to system albo powinien podpowiedzieć ostatni używany rachunek lub zapytać na tym etapie czy wykonuje następny z tego czy zmieniam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1142 z 1 332 (15 449 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Konto usunięte, @Alexandrine W ostatniej aktualizacji aplikacji 13.08. znacząco poprawiliśmy obsługę przycisku 'wstecz'.
Jednak nie w każdym miejscu jest to możliwe ze względu na fakt, że system Moje ING jest systemem typu OnePageApplication.
W opisanym przypadku z listą kart nie mamy technicznych możliwości powrotu np. ze szczegółów karty VISA - do otwartej listy moich kart. Dlatego powrót jest do strony głównej.
Dziękujemy za zgłoszoną uwagę.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 1143 z 1 332 (15 425 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

"Jednak nie w każdym miejscu jest to możliwe ze względu na fakt, że system Moje ING jest systemem typu OnePageApplication."

 

Akcja "wstecz" jest jak najbardziej możliwa i to wszędzie. Problemem nie jest aplikacja type Single Page Application (a nie OnePageApplication), ale jego architektura (brak porządnego routingu). I proszę nie dać sobie wmówić, że jest to niemożliwe, gdy będzie to mówił dział IT.

 

A teraz hit: nie da się korzystać z aplikacji przy pomocy klawiatury! Tak jest! ENTER nie działa, gdy chcę aktywować formularz. Nie mogę przechodzić pomiędzy polami formularza, bo tak! No i na moją sugestię na infolinii, że ten błąd powinien mieć priorytet krytyczny, dostałem odpowiedź: "a nie ma Pan myszki?".

Aaa, niech mnie ktoś uszczypnie, bo ja chyba śnię.

cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 1144 z 1 332 (15 369 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

W tym miejscu powinno zaświecić się światełko w marketingu.

Estetyczne pomarańczowo białe myszki bezprzewodowe jako gadżety.

Jednak z nich już powinna do Ciebie powędrować Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1145 z 1 332 (15 313 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

"a nie ma Pan myszki?"
To mi się bardzo podobaEmotikon: Szczęśliwy! Dziewczyna na infolinii nie zostawila klienta bez odpowiedzi i samegoEmotikon: Szczęśliwy! Fachowo doradzila lub zachecila do kreatywnych rozwiązanEmotikon: Szczęśliwy))
Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 1146 z 1 332 (15 280 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jak ustawić na stałe autoryzację SMS? Od jakiegoś czasu przy każdym większym przelewie system chce ode mnie uruchomienia aplikacji mobilnej i zawsze muszę klikać, żeby zmienić na SMS. Gdzieś to jest ukryte w ustawieniach? Nie znalazłem..

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1147 z 1 332 (15 267 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


cezaryt pisze:

"Jednak nie w każdym miejscu jest to możliwe ze względu na fakt, że system Moje ING jest systemem typu OnePageApplication."

 

Akcja "wstecz" jest jak najbardziej możliwa i to wszędzie. Problemem nie jest aplikacja type Single Page Application (a nie OnePageApplication), ale jego architektura (brak porządnego routingu). I proszę nie dać sobie wmówić, że jest to niemożliwe, gdy będzie to mówił dział IT.

 

A teraz hit: nie da się korzystać z aplikacji przy pomocy klawiatury! Tak jest! ENTER nie działa, gdy chcę aktywować formularz. Nie mogę przechodzić pomiędzy polami formularza, bo tak! No i na moją sugestię na infolinii, że ten błąd powinien mieć priorytet krytyczny, dostałem odpowiedź: "a nie ma Pan myszki?".

Aaa, niech mnie ktoś uszczypnie, bo ja chyba śnię.


Że też więcej lajków się nie da dać - właśnie miałem się przyczepić o dokładnie to samo - SPA (zamiast One...) i kulawy routing. Tylko tyle i aż tyle.

 

Ale to tylko pokazuję żenujący poziom - tylko nie wiadomo czego - dev teamu czy góry, która wymyśliła wymagania a dev team tylko implementuje co im każą...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1148 z 1 332 (15 243 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

wojciech pisze:

Ale to tylko pokazuję żenujący poziom - tylko nie wiadomo czego - dev teamu czy góry, która wymyśliła wymagania a dev team tylko implementuje co im każą...

Niestety, trzeba to przyznać - Makler ING jest aplikacją bardzo słabą.

 

  • Dość niestabilna, a szczegółnie w przypadku intensywnego korzystania przez użytkowników zawiesza się i nierzadko kończy się to błędem 500 na serwerze. Tłumaczenia ING, że w jakimś momencie "nawał" zapytań do serwerów jest tak duży, że serwery nie dają radę, jest po prostu nie do zaakceptowania, deliktanie rzecz ujmując.
  • Dyskryminacja całych grup społecznych, np. niewidomych, choć to tylko czubek góry lodowej. Innymi słowy niektóre osoby nie będą w stanie w ogóle lub w bardzo ograniczony sposób zdolne do korzystania z tej aplikacji. Dotyczy to Maklera jak i samego systemu bankowego ING. Dla techników czytających to proponuję zacząć korzystać z narzędzia ASLint celem identyfikacji błędów.
  • Brak realnych funkcji, które pomogą w podejmowaniu decyzji, np. chcę kupić akcje po cenie X to po ile muszę sprzedać, by wyjść choć na 0. Wszystko trzeba liczyć ręcznie, jak w średniowieczu. Albo kroczący stop loss. Eh...
  • Wiele akcji trzeba powtarzać w kółko, bo nie ma... akcji "wstecz". Brak routingu.
  • Niepotrzebne animacje, które podobają się tylko temu, kto wpadł na ich pomysł.

 

Backlog mógłbym wypełnić na najbliższe 2 lata, ale wszystkie te informacje, które są podawane na tym forum czy infolinii, idą do nikąd. Efektów jak nie widać, tak nie widać.

cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 1149 z 1 332 (15 230 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@atmt Nie możesz na stałe ustawić autoryzacji przez SMS. To nasz system wybiera czy dana transakcja będzie z autoryzacją przez SMS czy przez aplikację mobilną. Dopiero w danej transakcji możesz zmienić autoryzację z aplikacji na SMS.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
649
122
04-09-2015
Wiadomość 1150 z 1 332 (15 059 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Wszystko składaliśmy sami z doradcą ING.

10-12-2024
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

A robiliście samodzielnie czy z pośrednikiem? Ja w tamtym banku gdzie dostałam odmowę robiłam sama, potem dostałam kontakt do pośrednika. Sprzedawca mieszkania jest przeciwko pośrednikom i sam nie sko

...

10-12-2024
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Gratulacje! My czekamy równo tydzień. Wczoraj dostałam powiadomienie z BIK, jesteśmy na 2/6. Złożyliśmy komplet dokumentów wraz z operatem.

10-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy