23-08-2017 17:22
MonikaC pisze:@atmt Nie możesz na stałe ustawić autoryzacji przez SMS. To nasz system wybiera czy dana transakcja będzie z autoryzacją przez SMS czy przez aplikację mobilną. Dopiero w danej transakcji możesz zmienić autoryzację z aplikacji na SMS.
Czy to jakiś kiepski żart? Co prawda nie miałem jeszcze 'szczęścia' użyć aplikacji mobilnej do autoryzacji (gdyż albowiem dzięki takiej a nie innej polityce banku prawie w ogóle go nie używam, a przy każdej aktualizacji aplikacji mobilnej muszę czyścić jej dane, co jest bez sensu i nie zawsze się chcę) ale... jeżeli bank przymusi do takiego sposobu to najzwyczajniej w świecie ta żenująca aplikacja mobilna wyleci z telefonu i listy autoryzowanych i wtedy nie będzie się trzeba męczyć...
na prawdę gratuluję pomysłowości...
23-08-2017 18:09
@cezaryt Dziękujemy za wiadomość i wszystkie sugestie dotyczące aplikacji ING Makler Mobile. Wszystkie informacje przekazaliśmy do odpowiedniej jednostki naszego banku.
Zapewniamy, że wszystkie sugestie użytkowników są dla nas ważne.
23-08-2017 22:50
MonikaC pisze:@atmt Nie możesz na stałe ustawić autoryzacji przez SMS. To nasz system wybiera czy dana transakcja będzie z autoryzacją przez SMS czy przez aplikację mobilną. Dopiero w danej transakcji możesz zmienić autoryzację z aplikacji na SMS.
Coraz lepsze te pomysły... Ręce opadają...
23-08-2017 22:58
24-08-2017 10:22
30-08-2017 10:16
03-10-2017 16:42
Szanowne ING, czy doczekamy się w końcu funkcji pobrania potwierdzenia przelewu po jego dokonaniu? Jak widzę doczekaliśmy się w tym miejscu "użytecznej" opcji dokonania przelewu dla fundacji związanej z ING. Prawdziwa "dobra zmiana" (bez podtekstu politycznego).
03-10-2017 17:18
03-10-2017 18:16
Hehe, ja robię to samo zanim jeszcze strona zdąży się załadować. Niestety najczarniejszy dzień mojej znajomości z ING nadchodzi wielkimi krokami. Jeśli nie będzie się dało robić przelewów w starym systemie to moje comiesięczne rachunki zajmą mi przynajmniej dwa razy tyle czasu. Mówią, że czas to pieniądz, ale chyba nie dla naszego kochanego banku. Mam jeszcze parę historii do załatwienia z ING, jak je zakończę to spływam bo mimo najszczerszych chęci i prób z nowego systemu nie da się komfortowo korzystać.
03-10-2017 18:24
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |