Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@romil Dziękujemy za Twoją opinię. Zapewniamy, że wszystkie sugestie użytkowników i Wasze uwagi są dla nas bardzo ważne. Staramy się systematycznie wdrażać nowe rozwiązania. Zależy nam na tym, aby korzystanie z Mojego ING było dla naszych klientów użyteczne oraz komfortowe.

To co ostatnio wdrożyliśmy – a jest odpowiedzią na potrzeby - to na przykład:

- możliwość wyboru telefonu bezpośrednio z książki telefonicznej (przy przelewie na telefon),

- modyfikacja wyciągów – brak kolorów, zmiana formatu,

- możliwość logowania do aplikacji odciskiem palca.


-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
218
07-06-2017
Wiadomość 1121 z 1 332 (14 666 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


To co ostatnio wdrożyliśmy – a jest odpowiedzią na potrzeby - to na przykład:

- możliwość wyboru telefonu bezpośrednio z książki telefonicznej (przy przelewie na telefon),

- modyfikacja wyciągów – brak kolorów, zmiana formatu,

- możliwość logowania do aplikacji odciskiem palca.


I teraz proszę mi powiedzieć, podzielić sie statystykami: ile osób korzysta z bankowości na telefonie a ile przez przeglądarkę? Bo 2 z 3 funkcji są typowo dla telefonów... a niestety nowa, przeglądarkowa wersja wciaż kuleje i ma błędy kompletnie dyskwalifikując bank z jakiegokolwiek sensownego korzystania...

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1122 z 1 332 (14 657 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

To co ostatnio wdrożyliśmy – a jest odpowiedzią na potrzeby - to na przykład:

- możliwość wyboru telefonu bezpośrednio z książki telefonicznej (przy przelewie na telefon),

- modyfikacja wyciągów – brak kolorów, zmiana formatu,

- możliwość logowania do aplikacji odciskiem palca

 

Łał, to żeście poszaleli.

A tak w ogóle, oprócz zamawiania zapiekanek kto realizuje poważne przelewy za pomocą telefonu??????

Może ktoś zejdzie na ziemię, odłozy na chwilę **beep**jfona i pomyśli.

Ja używam "blaszaka" i laptopa, na ekranie 28" ten nowy ingbank wygląda koszmarnie

 

 

 

 

alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1123 z 1 332 (14 635 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Za żadne skarby nie mogą tego zrozumieć.

Niedługo (na naszą oczywiście prośbę) wdrożą zaciąganie kredytu hipotecznego za pomocą smartfona leżąc w łódce na środku jeziora.

romil
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 1124 z 1 332 (14 625 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nowe funkcje które zostały wprowadzone to tzw **beep**oły. Nie zmieniono praktycznie nic co mające było wiele razy zgłaszane przez użytkowników.
Np wciąż nie widać tytułu przelewu w historii po zalogowaniu
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1125 z 1 332 (14 618 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@wojciech Dane statystyczne możesz sprawdzić na stronie: www.prnews.pl. Znajdziesz tutaj inforacje na temat rynku bankowości mobilnej.


-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.






-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
218
07-06-2017
Wiadomość 1126 z 1 332 (14 522 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


IlonaU pisze:

@wojciech Dane statystyczne możesz sprawdzić na stronie: www.prnews.pl. Znajdziesz tutaj inforacje na temat rynku bankowości mobilnej.


-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.





Może jakiś konkretny sznurek? I dlaczego odsyłącie do jakiejś marketingowej papki, która specjalizuje się w promowaniu (i 'kreacji') nowych trendów?

Jako bank chyba macie informację:

- ile macie użytkowników;

- ile użytkowników dziennie/miesiecznie loguje się do systemu bankowego online na komputerze, ile w aplikacji mobilnej;

- ile użytkowników wykonuje dziennie/miesięcznie przelew przez system online na komputerze a ile przez aplikację mobilną.

 

Chyba to nie jest wielka tajemnica, a skoro bank twierdzi, że musimy być "mobile first" to może przecież pokazać powyższe liczby, żeby uzmysłowić użytkownikom (forum) jak bardzo się mylą a jak bardzo bank ma rację? Chyba, że cyferki nie pokrywają się z twierdzeniem banku...

 

Na przykład PKO dla swojego IKO popełnił infografikę (vide http://prnews.pl/pko-bank-polski/iko-15-mln-aktywnych-aplikacji-i-100-tys-kart-w-hce-6554830.html) i widać "czarno na białym"... tyle, że brakuje zestawienia tego z danymi dostępnymi dla strony, żeby widać porównanie.

 

Może ING by się łaskawie o podobne zestawienie pokusił? ale pokazał i rozbił to na aplikacje mobilną i stronę www (w tym starą i nową)?

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1127 z 1 332 (14 512 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Panowie, szacunek.

 

Po tylu miesiącach (albo latach) - 113 strona - braku reakcji na wszelkie, zwykle konstruktywne uwagi najbardziej zaangażowanych użytkowników, a Wy nadal próbujecie uzyskać jakieś zmiany w tym pseudosystemie.  Po drugiej stronie typowa reakcja - wszystkich sugestii słuchamy i wszystko dla Was poprawiamy i wogóle wszystkie zmiany to na prośbę klientów ;-). 

A jak wygląda - widać. I zaraz zamkną stary dopracowany (imho to był najlepszy w Polsce) system.

 

Pora szukać i wybrać sobie inny bank.

Tu juz tak zostanie (decyzja dawno pewnie zapadła), i jeszcze będą pisać, że to na prośbę ich klientów. Dramat.

 

Jeszcze raz szacunek, że chce Wam się jeszcze im pokazywać, co narobili.

 

 

 

gryc
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
11
22-11-2016
Wiadomość 1128 z 1 332 (14 474 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

No cóż, ktoś dostał premie za bąbelki, i teraz wstyd przyznać że premie trzebaby oddać. Łatwiej iść w zaparte i kłamać że klient tak chciał. A to nieprawda. Bąbelki to wymysł jakiegoś projektanta. Kryje się za tym jakieś nazwisko, tylko wstyd się przyznać do tego potworka.
Wczoraj słuchałem podcast w którym mówiono jak to ING inwestuje w startupy czy sztuczna inteligencję. Niech inwestują, może ta sztuczna będzie mądrzejsza. Bo na razie wywalają kupę kasy i czasu programistów i brakuje na podstawowe potrzeby zgłaszane przez użytkowników.
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1129 z 1 332 (14 339 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@romil sprawdzanie pisowni dotąd było dostępne – służyła do tego funkcja ze zdjęcia. Twoje uwagi są jednak trafne – korekta może być wygodniejsza dlatego włączyliśmy automatyczne podkreślanie błędów.

sprawdzanie pisowni.JPG

 

Nr konta zapisanego odbiorcy możesz zmienić w Moim ING: Odbiorcy - Edytuj odbiorcę.

 

Przy przelewach, które już zleciłeś, wybierz proszę: Zaplanowane - przelew, którego dane chcesz zmienić - Edytuj. Będziesz mógł zmienić numer konta bez ponownego zlecania całego przelewu. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 1130 z 1 332 (13 977 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Re.: Dramatycznie długi czas oczekiwania na decyzję ws. kredytu hipotecznego

Ile czasu trwał etap operatu robiony przez ING?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy