17-08-2017 16:42
@romil Dziękujemy za Twoją opinię. Zapewniamy, że wszystkie sugestie użytkowników i Wasze uwagi są dla nas bardzo ważne. Staramy się systematycznie wdrażać nowe rozwiązania. Zależy nam na tym, aby korzystanie z Mojego ING było dla naszych klientów użyteczne oraz komfortowe.
To co ostatnio wdrożyliśmy – a jest odpowiedzią na potrzeby - to na przykład:
- możliwość wyboru telefonu bezpośrednio z książki telefonicznej (przy przelewie na telefon),
- modyfikacja wyciągów – brak kolorów, zmiana formatu,
- możliwość logowania do aplikacji odciskiem palca.
-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
17-08-2017 16:55
To co ostatnio wdrożyliśmy – a jest odpowiedzią na potrzeby - to na przykład:
- możliwość wyboru telefonu bezpośrednio z książki telefonicznej (przy przelewie na telefon),
- modyfikacja wyciągów – brak kolorów, zmiana formatu,
- możliwość logowania do aplikacji odciskiem palca.
I teraz proszę mi powiedzieć, podzielić sie statystykami: ile osób korzysta z bankowości na telefonie a ile przez przeglądarkę? Bo 2 z 3 funkcji są typowo dla telefonów... a niestety nowa, przeglądarkowa wersja wciaż kuleje i ma błędy kompletnie dyskwalifikując bank z jakiegokolwiek sensownego korzystania...
17-08-2017 17:18
To co ostatnio wdrożyliśmy – a jest odpowiedzią na potrzeby - to na przykład:
- możliwość wyboru telefonu bezpośrednio z książki telefonicznej (przy przelewie na telefon),
- modyfikacja wyciągów – brak kolorów, zmiana formatu,
- możliwość logowania do aplikacji odciskiem palca
Łał, to żeście poszaleli.
A tak w ogóle, oprócz zamawiania zapiekanek kto realizuje poważne przelewy za pomocą telefonu??????
Może ktoś zejdzie na ziemię, odłozy na chwilę **beep**jfona i pomyśli.
Ja używam "blaszaka" i laptopa, na ekranie 28" ten nowy ingbank wygląda koszmarnie
17-08-2017 17:46
Za żadne skarby nie mogą tego zrozumieć.
Niedługo (na naszą oczywiście prośbę) wdrożą zaciąganie kredytu hipotecznego za pomocą smartfona leżąc w łódce na środku jeziora.
17-08-2017 17:58
17-08-2017 22:02
@wojciech Dane statystyczne możesz sprawdzić na stronie: www.prnews.pl. Znajdziesz tutaj inforacje na temat rynku bankowości mobilnej.
-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
17-08-2017 22:20
IlonaU pisze:@wojciech Dane statystyczne możesz sprawdzić na stronie: www.prnews.pl. Znajdziesz tutaj inforacje na temat rynku bankowości mobilnej.
-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Może jakiś konkretny sznurek? I dlaczego odsyłącie do jakiejś marketingowej papki, która specjalizuje się w promowaniu (i 'kreacji') nowych trendów?
Jako bank chyba macie informację:
- ile macie użytkowników;
- ile użytkowników dziennie/miesiecznie loguje się do systemu bankowego online na komputerze, ile w aplikacji mobilnej;
- ile użytkowników wykonuje dziennie/miesięcznie przelew przez system online na komputerze a ile przez aplikację mobilną.
Chyba to nie jest wielka tajemnica, a skoro bank twierdzi, że musimy być "mobile first" to może przecież pokazać powyższe liczby, żeby uzmysłowić użytkownikom (forum) jak bardzo się mylą a jak bardzo bank ma rację? Chyba, że cyferki nie pokrywają się z twierdzeniem banku...
Na przykład PKO dla swojego IKO popełnił infografikę (vide http://prnews.pl/pko-bank-polski/iko-15-mln-aktywnych-aplikacji-i-100-tys-kart-w-hce-6554830.html) i widać "czarno na białym"... tyle, że brakuje zestawienia tego z danymi dostępnymi dla strony, żeby widać porównanie.
Może ING by się łaskawie o podobne zestawienie pokusił? ale pokazał i rozbił to na aplikacje mobilną i stronę www (w tym starą i nową)?
18-08-2017 00:33
Panowie, szacunek.
Po tylu miesiącach (albo latach) - 113 strona - braku reakcji na wszelkie, zwykle konstruktywne uwagi najbardziej zaangażowanych użytkowników, a Wy nadal próbujecie uzyskać jakieś zmiany w tym pseudosystemie. Po drugiej stronie typowa reakcja - wszystkich sugestii słuchamy i wszystko dla Was poprawiamy i wogóle wszystkie zmiany to na prośbę klientów ;-).
A jak wygląda - widać. I zaraz zamkną stary dopracowany (imho to był najlepszy w Polsce) system.
Pora szukać i wybrać sobie inny bank.
Tu juz tak zostanie (decyzja dawno pewnie zapadła), i jeszcze będą pisać, że to na prośbę ich klientów. Dramat.
Jeszcze raz szacunek, że chce Wam się jeszcze im pokazywać, co narobili.
18-08-2017 06:29
18-08-2017 15:44
@romil sprawdzanie pisowni dotąd było dostępne – służyła do tego funkcja ze zdjęcia. Twoje uwagi są jednak trafne – korekta może być wygodniejsza dlatego włączyliśmy automatyczne podkreślanie błędów.
Nr konta zapisanego odbiorcy możesz zmienić w Moim ING: Odbiorcy - Edytuj odbiorcę.
Przy przelewach, które już zleciłeś, wybierz proszę: Zaplanowane - przelew, którego dane chcesz zmienić - Edytuj. Będziesz mógł zmienić numer konta bez ponownego zlecania całego przelewu.
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |