09-09-2019 11:00
Niestety, ale podjęliśmy decyzję o wyłączeniu systemu
09-09-2019 11:30
09-09-2019 14:19
Odpowiedziałam na Twój post w innym wątku. Zerknij - tutaj.
15-11-2019 06:59
16-11-2019 08:20
Dziękujemy za sygnał - odpowiedź możesz sprawdzić tutaj.
Taka sytuacja mogła zdarzyć się po naszej ostatniej aktualizacji aplikacji. Jest wszystko w porządku.
25-03-2025Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.
25-03-2025Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn
... 25-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |