17-03-2017 16:55
Próbowałem dzisiaj zrobić przelew na moje konto w innym banku przy pomocy nowego systemu. W starym systemie mam przelew wzorcowy, wybieram go, zazwyczaj przelew robię bezpośrednio z konta oszczędnościowego. W nowym systemie wszystko dobrze działa do czasu aż zmienię rachunek z którego chcę wykonać przelew. Przy wyborze konta oszczędnościowego znika opcja "Lista odbiorców". Dlaczego?
18-03-2017 10:53
"bezpośrednio z konta oszczędnościowego"? Jest taka możliwość?
Procedura jest z oszczędnościowego na podstawowe a potem dalej. I w drugim etapie wpisując w wyszukaj kawełk rachunku, nazwę odbiorcy czy tytułu system podpowiada rachunki. Wybieram z listy itd.
19-03-2017 11:00 | Edytowano: 19-03-2017 11:01
atmt pisze:
Próbowałem dzisiaj zrobić przelew na moje konto w innym banku przy pomocy nowego systemu. W starym systemie mam przelew wzorcowy, wybieram go, zazwyczaj przelew robię bezpośrednio z konta oszczędnościowego. W nowym systemie wszystko dobrze działa do czasu aż zmienię rachunek z którego chcę wykonać przelew. Przy wyborze konta oszczędnościowego znika opcja "Lista odbiorców". Dlaczego?
@atmt Jeśli wybierzesz Otwarte Konto Oszczędnościowe to lista odbiorców nie będzie dostępna. Pamiętaj, że ze swojego konta oszczędnościowego możesz zlecić przelew jedynie na konta których jesteś właścicielem lub współwłaścicielem.
W opisanej sytuacji proponuję, abyś najpierw zlecił przelew własny na swoje konto osobiste, a następnie z konta osobistego przelew na zewnątrz z listy odbiorców.
19-03-2017 12:27
19-03-2017 18:00
KatarzynaA pisze:
atmt pisze:Próbowałem dzisiaj zrobić przelew na moje konto w innym banku przy pomocy nowego systemu. W starym systemie mam przelew wzorcowy, wybieram go, zazwyczaj przelew robię bezpośrednio z konta oszczędnościowego. W nowym systemie wszystko dobrze działa do czasu aż zmienię rachunek z którego chcę wykonać przelew. Przy wyborze konta oszczędnościowego znika opcja "Lista odbiorców". Dlaczego?
@atmt Jeśli wybierzesz Otwarte Konto Oszczędnościowe to lista odbiorców nie będzie dostępna. Pamiętaj, że ze swojego konta oszczędnościowego możesz zlecić przelew jedynie na konta których jesteś właścicielem lub współwłaścicielem.
W opisanej sytuacji proponuję, abyś najpierw zlecił przelew własny na swoje konto osobiste, a następnie z konta osobistego przelew na zewnątrz z listy odbiorców.
Przykład z okiem jest imho nietrafiony u przedmówcy - chodzi o ogólne działanie -- zmiana rachunku źródłowego usuwa wszystkie wprowadzone dane (czyli mam 2 rachunki ror, albo na przyklad jestem upowazniony do innego konta) i przed wykonaniem przelewu zdaję sobie sprawę, że wybrałem zły rachunek źródłowy:
* w poprzednim systemie wystarczylo po prostu wybrac inny rachunek z listy i potwierdzic przelew;
* w nowym (cudownym-super-hiper-extra-systemie) zmiana rachunku źródłowego powoduje, że trezba wszystkie dane wprowadzać od początku.
Jeżeli ktoś twierdzi, że takie działanie to nie jest skrajny debilizm (delikatnie rzecz ujmując) to chyba ma coś nie tak z głową.
i: tak, posunąłem się do ostrych słów, ale lanie miodem, że najnowszy system jest szczytem osiągnieć informatycznych i oferuje najlepsze UI/UX pod słońcem wobec takich baboli powoduej, że w człowieku się po prostu gotuje.
19-03-2017 19:04
KatarzynaA pisze:@atmt Jeśli wybierzesz Otwarte Konto Oszczędnościowe to lista odbiorców nie będzie dostępna. Pamiętaj, że ze swojego konta oszczędnościowego możesz zlecić przelew jedynie na konta których jesteś właścicielem lub współwłaścicielem.
W opisanej sytuacji proponuję, abyś najpierw zlecił przelew własny na swoje konto osobiste, a następnie z konta osobistego przelew na zewnątrz z listy odbiorców.
To dlaczego w starym systemie mogłem w taki sposób zlecić przelew na moje konto w innym banku, a teraz się nie da? Po co to utrudnienie? Nowy system ma być łatwiejszy, przyjaźniejszy, a jest dokładnie na odwrót.
19-03-2017 19:07
mcumberpl pisze:"bezpośrednio z konta oszczędnościowego"? Jest taka możliwość?
Procedura jest z oszczędnościowego na podstawowe a potem dalej. I w drugim etapie wpisując w wyszukaj kawełk rachunku, nazwę odbiorcy czy tytułu system podpowiada rachunki. Wybieram z listy itd.
W starym systemie jest taka możliwość tylko dodatkowo pojawia się oświadczenie, że jest się posiadaczek rachunku na który chce się przelać pieniądze. Dwa kliknięcia, przelew zrobiony. I bardzo dobrze to było zrobione, a teraz "poprawili".
20-03-2017 07:18
Sprawdziłem. Masz rację. Można zrobić przelew.
Pamiętam, że robiłem przelew z Oszczędniściowego gdzie byłem pełnomocnikiem i nie pozwolił mi system przelać nigdzie indziej jak na rachunek główny pełnomocnika, a później mogłem wysłać pieniądze w świat.
W starym systemie można wykonać transakcję, ale faktycznie nawet historia operacji nie jest dostępna. Wszystko trzeba wprowadzić z ręki.
Później pozostaje opcja z historii "wykonaj ponownie".
21-03-2017 14:52
@atmt Obecnie możesz wykonać taki przelew z historii transakcji po wybraniu danego odbiorcę z listy odbiorców albo z historii konta przez opcję Ponów przelew.
21-03-2017 22:19
Dawno się tutaj nie udzielałem ale widzę, ze nadal marudzenie na wszystko
Szczerze. Trochę marudziłem również na początku na nowy system ale teraz...... Teraz nawet mi się podoba. Są pewne rzeczy które mnie jeszcze denerwują (jak np brak dostępu do kontaktów podczas przelewu na nr telefonu i trzeba z palca wpisywać numer) ale przyzwyczaiłem się do tej choinki i działa mi się na niej dobrze.
Największa wada systemu - brakuje optymalizacji jeszcze. Czasami się po prostu system gdzieś zgubi, czegoś "nie załaduje" i trzeba się zalogować jeszcze raz.
A tak poza tym pozytywnie
Pozdrawiam.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |