Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Próbowałem dzisiaj zrobić przelew na moje konto w innym banku przy pomocy nowego systemu. W starym systemie mam przelew wzorcowy, wybieram go, zazwyczaj przelew robię bezpośrednio z konta oszczędnościowego. W nowym systemie wszystko dobrze działa do czasu aż zmienię rachunek z którego chcę wykonać przelew. Przy wyborze konta oszczędnościowego znika opcja "Lista odbiorców". Dlaczego?

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 951 z 1 332 (8 196 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

"bezpośrednio z konta oszczędnościowego"? Jest taka możliwość?

Procedura jest z oszczędnościowego na podstawowe a potem dalej. I w drugim etapie wpisując w wyszukaj kawełk rachunku, nazwę odbiorcy czy tytułu system podpowiada rachunki. Wybieram z listy itd.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 952 z 1 332 (8 159 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

atmt pisze:

Próbowałem dzisiaj zrobić przelew na moje konto w innym banku przy pomocy nowego systemu. W starym systemie mam przelew wzorcowy, wybieram go, zazwyczaj przelew robię bezpośrednio z konta oszczędnościowego. W nowym systemie wszystko dobrze działa do czasu aż zmienię rachunek z którego chcę wykonać przelew. Przy wyborze konta oszczędnościowego znika opcja "Lista odbiorców". Dlaczego?


@atmt Jeśli wybierzesz Otwarte Konto Oszczędnościowe to lista odbiorców nie będzie dostępna. Pamiętaj, że ze swojego konta oszczędnościowego możesz zlecić przelew jedynie na konta których jesteś właścicielem lub współwłaścicielem.

W opisanej sytuacji proponuję, abyś najpierw zlecił przelew własny na swoje konto osobiste, a następnie z konta osobistego przelew na zewnątrz z listy odbiorców.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 953 z 1 332 (8 102 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Klasyczny przykład jak to niby ułatwianie klientowi jest faktycznie utrudnieniem.
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 954 z 1 332 (8 085 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


KatarzynaA pisze:

atmt pisze:

Próbowałem dzisiaj zrobić przelew na moje konto w innym banku przy pomocy nowego systemu. W starym systemie mam przelew wzorcowy, wybieram go, zazwyczaj przelew robię bezpośrednio z konta oszczędnościowego. W nowym systemie wszystko dobrze działa do czasu aż zmienię rachunek z którego chcę wykonać przelew. Przy wyborze konta oszczędnościowego znika opcja "Lista odbiorców". Dlaczego?


@atmt Jeśli wybierzesz Otwarte Konto Oszczędnościowe to lista odbiorców nie będzie dostępna. Pamiętaj, że ze swojego konta oszczędnościowego możesz zlecić przelew jedynie na konta których jesteś właścicielem lub współwłaścicielem.

W opisanej sytuacji proponuję, abyś najpierw zlecił przelew własny na swoje konto osobiste, a następnie z konta osobistego przelew na zewnątrz z listy odbiorców.


Przykład z okiem jest imho nietrafiony u przedmówcy - chodzi o ogólne działanie -- zmiana rachunku źródłowego usuwa wszystkie wprowadzone dane (czyli mam 2 rachunki ror, albo na przyklad jestem upowazniony do innego konta) i przed wykonaniem przelewu zdaję sobie sprawę, że wybrałem zły rachunek źródłowy:

* w poprzednim systemie wystarczylo po prostu wybrac inny rachunek z listy i potwierdzic przelew;

* w nowym (cudownym-super-hiper-extra-systemie) zmiana rachunku źródłowego powoduje, że trezba wszystkie dane wprowadzać od początku.

Jeżeli ktoś twierdzi, że takie działanie to nie jest skrajny debilizm (delikatnie rzecz ujmując) to chyba ma coś nie tak z głową.

i: tak, posunąłem się do ostrych słów, ale lanie miodem, że najnowszy system jest szczytem osiągnieć informatycznych i oferuje najlepsze UI/UX pod słońcem wobec takich baboli powoduej, że w człowieku się po prostu gotuje.

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 955 z 1 332 (8 064 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


KatarzynaA pisze:

@atmt Jeśli wybierzesz Otwarte Konto Oszczędnościowe to lista odbiorców nie będzie dostępna. Pamiętaj, że ze swojego konta oszczędnościowego możesz zlecić przelew jedynie na konta których jesteś właścicielem lub współwłaścicielem.

W opisanej sytuacji proponuję, abyś najpierw zlecił przelew własny na swoje konto osobiste, a następnie z konta osobistego przelew na zewnątrz z listy odbiorców.


To dlaczego w starym systemie mogłem w taki sposób zlecić przelew na moje konto w innym banku, a teraz się nie da? Po co to utrudnienie? Nowy system ma być łatwiejszy, przyjaźniejszy, a jest dokładnie na odwrót.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 956 z 1 332 (8 056 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


mcumberpl pisze:

"bezpośrednio z konta oszczędnościowego"? Jest taka możliwość?

Procedura jest z oszczędnościowego na podstawowe a potem dalej. I w drugim etapie wpisując w wyszukaj kawełk rachunku, nazwę odbiorcy czy tytułu system podpowiada rachunki. Wybieram z listy itd.


W starym systemie jest taka możliwość tylko dodatkowo pojawia się oświadczenie, że jest się posiadaczek rachunku na który chce się przelać pieniądze. Dwa kliknięcia, przelew zrobiony. I bardzo dobrze to było zrobione, a teraz "poprawili".

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 957 z 1 332 (8 055 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Sprawdziłem. Masz rację. Można zrobić przelew.

Pamiętam, że robiłem przelew z Oszczędniściowego gdzie byłem pełnomocnikiem i nie pozwolił mi system przelać nigdzie indziej jak na rachunek główny pełnomocnika, a później mogłem wysłać pieniądze w świat.

W starym systemie można wykonać transakcję, ale faktycznie nawet historia operacji nie jest dostępna. Wszystko trzeba wprowadzić z ręki.

Później pozostaje opcja z historii "wykonaj ponownie".

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 958 z 1 332 (8 000 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@atmt Obecnie możesz wykonać taki przelew z historii transakcji po wybraniu danego odbiorcę z listy odbiorców albo z historii konta przez opcję Ponów przelew.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 959 z 1 332 (7 881 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dawno się tutaj nie udzielałem ale widzę, ze nadal marudzenie na wszystko Emotikon: Mrugający 

 

Szczerze. Trochę marudziłem również na początku na nowy system ale teraz...... Teraz nawet mi się podoba. Są pewne rzeczy które mnie jeszcze denerwują (jak np brak dostępu do kontaktów podczas przelewu na nr telefonu i trzeba z palca wpisywać numer) ale przyzwyczaiłem się do tej choinki i działa mi się na niej dobrze. 

Największa wada systemu - brakuje optymalizacji jeszcze. Czasami się po prostu system gdzieś zgubi, czegoś "nie załaduje" i trzeba się zalogować jeszcze raz. 

A tak poza tym pozytywnie Emotikon: Szczęśliwy 

 

Pozdrawiam. 

viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
343
49
03-02-2016
Wiadomość 960 z 1 332 (7 829 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy