23-11-2016 21:25
mcumberpl pisze:
@MonikaC przy zmianie kategorii wyświetla mi opcje, o których piszesz. Mam obecnie "przychód" a chce go zmienić na jedną z pozostałch trzech opcji i otrzymuje komunikat o błędzie.
Przy modyfikacji kategorii dla wydatków problem ten nie występuje. Dlatego myślę, że przeglądarka nie jest kluczem do rozwiązania problemu.
Korzystam z WIN7 i Firefox lub MacOS i Safari.
Pozdrawiam.
Próbowaliśmy odtworzyć ten błąd, ale bez powodzenia. Prosimy o potwierdzenie czy błąd nadal występuje, być może miało to związek z chwilowymi timeoutami. Jeśli problem się powtórzy prosimy o przesłanie wiadomości przez bankowość internetową.
24-11-2016 04:11
24-11-2016 09:19
Czemu po zalogowaniu do systemu, w historii po prawej stronie mam tylko odbiorców/nadawców przelewów/płatności, a nie ma tytułu płatności?
24-11-2016 10:07
Dzisiaj po raz kolejny sie przemogłem i zalogowałem do nowej wersji.
Masakra. Jakieś kółka o kolorze spranej szpitalnej podżamy, porozrzucane to wszysyko po ekranie, 0 intuicyjności.
Stara wersja nie miała wodotrysków, ale miała to COŚ, była po prostu intuicyjna i domyślna. Wystarczył jeden rzut oka i wszystko było jasne.
Nowa wersja jest zaprzeczeniem prostoty i intuicyjności. Ja wiem, ze ci którzy siedzą przy tym cały czas, programiści którzy toto wymyslili maja inne zdanie, ale to jest dla klientów, anie dla bankowców..
Poza tym ....logowanie. Jeśli się loguje w zaciszu swojego mieszkania nie ma problemu, ale czasami korzysta się z komputerów w biurze, nawet w supermarkecie to te koniowate litery na pewno nie służą intymności logowania. Nawet kiepskiej jakości kamera odczyta wszystko z ekranu. No chyba że ktoś ma 150 kg to jest to w stanie sobą zasłonić. Gratuliję dobrego samopoczucia tym którzy to wymyslili.
Dopuki jest stara wersja nie ma problemu, zniknie stara wersja też nie będzie problemu bo są różne banki.
24-11-2016 13:59
Ja też przyglądam się ostatnio dokładniej Mojemu ING i nie mam pojęcia skąd wzięło się przekonanie, że na pierwszy rzut oka można zorientować się w stanie swoich finansów? Byłem ostatnio w oddziale i baner reklamowy nowego systemu aż krzyczy tym hasłem. A jaka prawda?
Po pierwsze otwieram stronę główną i nie widzę moich rachunków firmowych bo nie wiadomo dlaczego są w osobnym oknie... Widzę za to TRZY razy tą samą kwotę - pod wielkim kółkiem w sekcji z napisem DZISIAJ (cokolwiek to oznacza), na samym kółku i pod małym kółkiem oznaczonym konta. Hmmm... Czyli na pierwszy rzut oka nie bardzo wiem co widzę.
Przechodzę do strony z rachunkami firmowymi. Tu jest jeszcze lepiej. W moim przypadku PLN i EUR. Dwa kółka z kwotami w sekcji DZISIAJ, w PLN mniejsze, w EUR większe. Nie wiem czy wielkość kółka ma się jakoś do stanu konta, ale wygląda to trochę bez sensu. W dodatku te kółka nie są ani na tej samej wysokości, ani na tej samej szerokości co sprawia, że wygląda to chaotycznie. Pod kółkami kwoty powtórzone tym razem PLN dużą czcionką, EUR małą. Skoro kółko EUR jest większe to czcionka EUR powinna być większa, nie sądzicie?? O co tu chodzi? Po prawej stronie przy małym kółku te same kwoty powtórzone po raz trzeci innym kolorem i rozmiarem czcionki.. EUR jest tak malutkie, że człowiek niemal potrzebuje okularów, żeby zobaczyć co tam jest napisane.
Do tego to na co już zwracałem uwagę: kwota MAM sumuje stan kont i limit karty kredytowej. To nie jest to co MAM tylko co MOGĘ MIEĆ jak od banku pożyczę.
Generalnie strona główna to jeden wielki chaos.
Dla odmiany otwieram starą stronę i co tam widzę? Rachunki w PLN, osobisty i firmowy, Rachunki walutowe, Rachunki oszczędnościowe i karty kredytowe. Wszystko czytelne, jedną czcionką, kwoty od góry do dołu w tym samym miejscu. I TO JEST SPRAWDZENIE STANU KONT NA PIERWSZY RZUT OKA DROGIE ING!!
Co zrobić, żeby ratować ten nieszczęsny wygląd? Wytarczyłoby kilka bardzo prostych opcji personalizacji:
- ukrycie sekcji DZISIAJ/MIESIĄC/ROK i informacji warto wiedzieć
- domyślne otwarcie menu MOJE FINANSE
- scalenie kont osobistych i firmowych
I tak będzie gorzej niż w starym systemie, ale będzie się dało na to patrzeć i na ten pierwszy rzut oka zobaczyć co się na kontach dzieje.
24-11-2016 14:22
24-11-2016 14:24
Ja już sobie wybrałem inny bank. Z chwila zamknięcia "starego" systemu odchodzę z ING. Ale to jakoś nie matwi naszego aktualnego banku. Zrobili z poważnej rzeczy cyrk.
24-11-2016 17:49
Jeśli zmieniłeś bank to idź się chłopie wyżal na forum nowego banku :-)
Nowy system jest ok.
24-11-2016 17:54
24-11-2016 18:23
Nie chodzi o narzekanie tylko zwracanie uwagi na rozwiązania, które w nowym systemie nam się nie podobają po to, żeby bank mógł ten system ulepszyć. Niestety z drugiej strony mamy tylko korporacyjne, nic nie mówiące odpowiedzi i ciągłe zapewnienia, że system jest tworzony z użytkownikami... I tak będzie, forum jest po to, żeby ewentualnie wskazać ewidentne błędy - jesteśmy darmowymi testerami, ale rozwiązania, które nam się nie podobają są i będą ignorowane. ING to za duży moloch, decyzje co do wyglądu, funkcjonalności zapadły już dawno i żeby je zmienić potrzebaby miesięcy meetingów, raportów, papierów i kto wie jeszcze czego.
Odpowiedzi typu "idź ponarzekaj gdzie indziej" niewiele wnoszą. "Nowy system jest ok" - napisz co jest ok? Co sie polepszyło w stosunku do starego systemu bo oprócz wyszukiwarki przelewów, która mi sie podoba, i może komuś przydatnej analizy wydatków to reszta wg mnie sie popsuła. Im cześciej próbuje coś zrobić w Moim ING tym lista popsutych rzeczy staje się coraz dłuższa.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |